Marcin Kosmacz
Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarów
Poziom: średnio zaawansowany
Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4
Czy liczby konwersji w Google Ads i GA4 nigdy się nie zgadzają? Spokojnie, to nie błąd — to różne modele atrybucji i źródła danych. Chodź, pokażemy Ci, jak działa śledzenie konwersji z wykorzystaniem tagu Google i importu z GA4 oraz co wpływa na różnice w raportowanych wynikach. Dowiesz się, które podejście najlepiej wspiera optymalizację kampanii i jak uniknąć błędnych wniosków przy analizie danych. Ta wiedza to must-have, jeśli chcesz podejmować trafne decyzje reklamowe.
Inne nagrania z tego webinaru
Jak wygrać z konkurencją w Google? Skuteczne strategie SEO
Łukasz Suchy - Expert SEO w DevaGroup
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?
Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Inne nagrania z kategorii
AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?
Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?
Krystian Kubrak - SEM Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling
Aneta Krystosik - Partner w Digitalsharks
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup
