Karolina Kawulka
Dlaczego Twoje listy odbiorców w GA4 i Google Ads różnią się?
Nagranie z dnia 24 kwietnia 2025 - Pomówmy o marketingu odc. 34

Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Dlaczego Twoje listy odbiorców w GA4 i Google Ads różnią się?
Dlaczego odbiorcy z GA4 nie pojawiają się w Google Ads? Skąd wynikają różnice w listach? Lista odbiorców wynosi 0? Na te i inne pytania związane z listami remarketingowymi odpowiem podczas naszego spotkania online.
Inne nagrania tego autora
Najczęstsze błędy wykrywane przy audytowaniu kont Google Ads
Karolina Kawulka - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 6

Inne nagrania z tego webinaru
Od zera do bohatera, czyli jak realizować swoje cele na LinkedIn w 3 krokach?
Dagmara Pakulska - Social Media Trainer & Consultant i Autorka Niby-Prasówki w dagmarapakulska.pl
Pomówmy o marketingu odc. 34

Planujesz wejść na Amazon? Zorientuj się jak możesz dotrzeć do klienta, czyli możliwości marketingowe na platformie w 2025 roku!
Michał Toczyński - Współzałożyciel / Head of Marketing Services w Profitcrew
Pomówmy o marketingu odc. 34

Inne nagrania z kategorii
Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?
Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?
Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4
Marcin Kosmacz - Senior Performance Ads Specialist w Up Blue
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG
