Karolina Kawulka
Dlaczego Twoje listy odbiorców w GA4 i Google Ads różnią się?
Nagranie z dnia 24 kwietnia 2025 - Pomówmy o marketingu odc. 34

Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Dlaczego Twoje listy odbiorców w GA4 i Google Ads różnią się?
Dlaczego odbiorcy z GA4 nie pojawiają się w Google Ads? Skąd wynikają różnice w listach? Lista odbiorców wynosi 0? Na te i inne pytania związane z listami remarketingowymi odpowiem podczas naszego spotkania online.
Inne nagrania tego autora
Najczęstsze błędy wykrywane przy audytowaniu kont Google Ads
Karolina Kawulka - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 6

Inne nagrania z tego webinaru
Od zera do bohatera, czyli jak realizować swoje cele na LinkedIn w 3 krokach?
Dagmara Pakulska - Social Media Trainer & Consultant i Autorka Niby-Prasówki w dagmarapakulska.pl
Pomówmy o marketingu odc. 34

Planujesz wejść na Amazon? Zorientuj się jak możesz dotrzeć do klienta, czyli możliwości marketingowe na platformie w 2025 roku!
Michał Toczyński - Współzałożyciel / Head of Marketing Services w Profitcrew
Pomówmy o marketingu odc. 34

Inne nagrania z kategorii
E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Dlaczego Twoje listy odbiorców w GA4 i Google Ads różnią się?

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Dlaczego Twoje listy odbiorców w GA4 i Google Ads różnią się?

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Dlaczego Twoje listy odbiorców w GA4 i Google Ads różnią się?

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
Dlaczego Twoje listy odbiorców w GA4 i Google Ads różnią się?
