Karolina Kawulka
Dlaczego Twoje listy odbiorców w GA4 i Google Ads różnią się?
Nagranie z dnia 24 kwietnia 2025 - Pomówmy o marketingu odc. 34

Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Dlaczego Twoje listy odbiorców w GA4 i Google Ads różnią się?
Dlaczego odbiorcy z GA4 nie pojawiają się w Google Ads? Skąd wynikają różnice w listach? Lista odbiorców wynosi 0? Na te i inne pytania związane z listami remarketingowymi odpowiem podczas naszego spotkania online.
Inne nagrania tego autora
Najczęstsze błędy wykrywane przy audytowaniu kont Google Ads
Karolina Kawulka - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 6

Inne nagrania z tego webinaru
Od zera do bohatera, czyli jak realizować swoje cele na LinkedIn w 3 krokach?
Dagmara Pakulska - Social Media Trainer & Consultant i Autorka Niby-Prasówki w dagmarapakulska.pl
Pomówmy o marketingu odc. 34

Planujesz wejść na Amazon? Zorientuj się jak możesz dotrzeć do klienta, czyli możliwości marketingowe na platformie w 2025 roku!
Michał Toczyński - Współzałożyciel / Head of Marketing Services w Profitcrew
Pomówmy o marketingu odc. 34

Inne nagrania z kategorii
Audyt SEO – jak go wykonać i na co zwrócić uwagę?
Łukasz Suchy - Expert SEO w DevaGroup
Dlaczego Twoje listy odbiorców w GA4 i Google Ads różnią się?

Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?
Krystian Kubrak - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 41

Cele niestandardowe w Google Ads. Twoje narzędzie optymalizacyjne w dobie automatyzacji!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 38

Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów
Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy
Pomówmy o marketingu odc. 37
