Marta Koziarz
Efektywność kampanii Google Ads
Nagranie z dnia 10 października 2024 - Rozgrzewka przed Targami e-Handlu
Poziom: podstawowy
Efektywność kampanii Google Ads
Przekonaj się jak kampanie Google Ads mogą wpłynąć na wyniki Twojej firmy. Pokażę najpopularniej wykorzystywane kampanie - Performance Max i reklamy tekstowe oraz efekty ich wspólnego wykorzystania we współpracy z AI.
Inne nagrania tego autora
Różnice między Universal Analytics a Analytics 4
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Google Analytics 4 – Webinar
Inne nagrania z tego webinaru
7 powodów, dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie
Kamil Sroka - Head of SEO w DevaGroup
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu
Potęga recenzji, czyli jak opinie klientów napędzają Twój e-commerce?
Sebastian Horoszko - CEO w Zaufane.pl
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu
M-commerce to już standard, więc jak zwiększyć konwersję na mobile?
Łukasz Plutecki - CEO i co-founder w AtomStore i NetArch
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu
Nigdy nie lubiłem nazwy Audyt SEO…
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu
Inne nagrania z kategorii
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w swojej firmie
Pomówmy o marketingu odc. 29
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29