Witold Wrodarczyk

Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych?

Nagranie z dnia 23 listopada 2023 - Pomówmy o marketingu odc. 22

witold wrodarczyk adequate webinary
Witold Wrodarczyk - CEO w Adequate
Poziom: średnio zaawansowany
Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych?

Niech nie zwiedzie Cię tytuł. To nie rok 2005. Nie będzie o tym, czym jest konwersja i jak prawidłowo zainstalować kod śledzący. Opowiem o tym, jak segmentować i interpretować dane, czym są miary krańcowe i inkrementalne i dlaczego czasem wynik pomiaru jest zupełnie inny, niż się wydaje na pierwszy rzut oka.

Inne nagrania z tego webinaru

23.11.2023

Dlaczego Twoja oferta na Allegro nie sprzedaje?

Dawid Petryniak - Allegro Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 22

dawid petryniak webinary allegro
23.11.2023

Najlepsze rezultaty testów A/B, z których możesz skorzystać w swoim biznesie

Wojciech Popiela - Co-Founder oraz Ekspert UX/CRO w Webmetric

Pomówmy o marketingu odc. 22

wojciech popiela webinar devagroup

Inne nagrania z kategorii

08.08.2024

Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

leszek urban
08.08.2024

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?

Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

adrian pakulski
29.05.2025

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?

Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

tomasz gniecki
29.05.2025

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4

Marcin Kosmacz - Senior Performance Ads Specialist w Up Blue

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Marcin Kosmacz

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry