Witold Wrodarczyk
Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych?
Nagranie z dnia 23 listopada 2023 - Pomówmy o marketingu odc. 22

Poziom: średnio zaawansowany
Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych?
Niech nie zwiedzie Cię tytuł. To nie rok 2005. Nie będzie o tym, czym jest konwersja i jak prawidłowo zainstalować kod śledzący. Opowiem o tym, jak segmentować i interpretować dane, czym są miary krańcowe i inkrementalne i dlaczego czasem wynik pomiaru jest zupełnie inny, niż się wydaje na pierwszy rzut oka.
Inne nagrania z tego webinaru
Dlaczego Twoja oferta na Allegro nie sprzedaje?
Dawid Petryniak - Allegro Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 22

Najlepsze rezultaty testów A/B, z których możesz skorzystać w swoim biznesie
Wojciech Popiela - Co-Founder oraz Ekspert UX/CRO w Webmetric
Pomówmy o marketingu odc. 22

Inne nagrania z kategorii
AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?
Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4
Marcin Kosmacz - Senior Performance Ads Specialist w Up Blue
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?
Krystian Kubrak - SEM Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup
