Piotr Kaleta
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)
Nagranie z dnia 9 marca 2022 - (Nie)książkowe rozmowy odc. 2
Poziom: średnio zaawansowany
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)
Czy pisanie książek o SEO ma sens? Czy da się napisać taką, która nie zdezaktualizuje się w ciągu roku? Ja tego dokonałem, wydając SEOrigami – sztukę pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania). Zamiast wąskich ram technicznych przyjąłem perspektywę contentu (bo content is the king), postać znacznie bardziej przyjazną dla marketingowców oraz ludzi prowadzących biznesy online. Opowiem o selekcji zagadnień, o budowaniu narracji, o trudnościach, jakie się piętrzyły.
Inne nagrania z tego webinaru
5 błędów w Ads przez które Twój sklep traci pieniądze
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
(Nie)książkowe rozmowy odc. 2
Inne nagrania z kategorii
Migracja SEO – co może pójść nie tak?
Shaban Dżelili - SEO Team Manager w Sempai
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)
Jak ujarzmić Performance Max?
Krzysztof Wroński - CEO w Agencja Marafiki
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)
Zagraniczna perspektywa na SEO: biznes i technikalia
Szymon Słowik - CMO / co-founder w takaoto.pro
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)
5 praktycznych sposobów na wykorzystanie ChatGPT w pozyskiwaniu klientów B2B
Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup