Piotr Kaleta

Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

Nagranie z dnia 9 marca 2022 - (Nie)książkowe rozmowy odc. 2

piotr kaleta
Piotr Kaleta - SEO Content Team Leader w x-kom
Poziom: średnio zaawansowany
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

Czy pisanie książek o SEO ma sens? Czy da się napisać taką, która nie zdezaktualizuje się w ciągu roku? Ja tego dokonałem, wydając SEOrigami – sztukę pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania). Zamiast wąskich ram technicznych przyjąłem perspektywę contentu (bo content is the king), postać znacznie bardziej przyjazną dla marketingowców oraz ludzi prowadzących biznesy online. Opowiem o selekcji zagadnień, o budowaniu narracji, o trudnościach, jakie się piętrzyły.

Inne nagrania z tego webinaru

09.03.2022

5 błędów w Ads przez które Twój sklep traci pieniądze

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

(Nie)książkowe rozmowy odc. 2

Krzysztof Marzec

Inne nagrania z kategorii

09.04.2026

NotebookLM w praktyce – jak uczyć się od najlepszych za darmo w wykorzystaniem AI?

Kornel Kasprzyk - SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 46

kornel kasprzyk devagroup
12.02.2026

Neuromarketing w Google Ads. Jak tworzyć reklamy, które wyprzedzają decyzje użytkowników?

Aleksandra Skulimowska - SEM Associate w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 43

aleksandra skulimowska
26.02.2026

Czy ChatGPT zabierze pracę w SEO? Jak zmiany w Google i AI redefiniują widoczność marek!

Paweł Sokołowski - CEO w Contadu

Pomówmy o marketingu odc. 44

pawel sokolowski
29.01.2026

Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?

Aleksandra Połetek-Pszonak - New Business Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

ola poletek pszonak

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry