Piotr Kaleta

Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

Nagranie z dnia 9 marca 2022 - (Nie)książkowe rozmowy odc. 2

piotr kaleta
Piotr Kaleta - SEO Content Team Leader w x-kom
Poziom: średnio zaawansowany
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

Czy pisanie książek o SEO ma sens? Czy da się napisać taką, która nie zdezaktualizuje się w ciągu roku? Ja tego dokonałem, wydając SEOrigami – sztukę pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania). Zamiast wąskich ram technicznych przyjąłem perspektywę contentu (bo content is the king), postać znacznie bardziej przyjazną dla marketingowców oraz ludzi prowadzących biznesy online. Opowiem o selekcji zagadnień, o budowaniu narracji, o trudnościach, jakie się piętrzyły.

Inne nagrania z tego webinaru

09.03.2022

5 błędów w Ads przez które Twój sklep traci pieniądze

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

(Nie)książkowe rozmowy odc. 2

Krzysztof Marzec

Inne nagrania z kategorii

11.12.2025

Linkowanie wewnętrzne – wyzwania i popularne błędy

Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 42

bartlomiej tomczyk
17.07.2025

E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

Magda Kosciolek
17.07.2025

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

Magda Kosciolek
17.07.2025

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować

Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY

Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

gabriela gil

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry