Piotr Kaleta

Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

Nagranie z dnia 9 marca 2022 - (Nie)książkowe rozmowy odc. 2

piotr kaleta
Piotr Kaleta - SEO Content Team Leader w x-kom
Poziom: średnio zaawansowany
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

Czy pisanie książek o SEO ma sens? Czy da się napisać taką, która nie zdezaktualizuje się w ciągu roku? Ja tego dokonałem, wydając SEOrigami – sztukę pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania). Zamiast wąskich ram technicznych przyjąłem perspektywę contentu (bo content is the king), postać znacznie bardziej przyjazną dla marketingowców oraz ludzi prowadzących biznesy online. Opowiem o selekcji zagadnień, o budowaniu narracji, o trudnościach, jakie się piętrzyły.

Inne nagrania z tego webinaru

09.03.2022

5 błędów w Ads przez które Twój sklep traci pieniądze

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

(Nie)książkowe rozmowy odc. 2

Krzysztof Marzec

Inne nagrania z kategorii

03.05.2024

Migracja SEO – co może pójść nie tak?

Shaban Dżelili - SEO Team Manager w Sempai

Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

shaban dzelili sempai webinar
03.05.2024

Jak ujarzmić Performance Max?

Krzysztof Wroński - CEO w Agencja Marafiki

Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

kwronski
03.05.2024

Zagraniczna perspektywa na SEO: biznes i technikalia

Szymon Słowik - CMO / co-founder w takaoto.pro

Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

Szymon slowik
11.07.2024

5 praktycznych sposobów na wykorzystanie ChatGPT w pozyskiwaniu klientów B2B

Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

lukasz kosuniak kw

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top