Piotr Kaleta
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)
Nagranie z dnia 9 marca 2022 - (Nie)książkowe rozmowy odc. 2

Poziom: średnio zaawansowany
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)
Czy pisanie książek o SEO ma sens? Czy da się napisać taką, która nie zdezaktualizuje się w ciągu roku? Ja tego dokonałem, wydając SEOrigami – sztukę pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania). Zamiast wąskich ram technicznych przyjąłem perspektywę contentu (bo content is the king), postać znacznie bardziej przyjazną dla marketingowców oraz ludzi prowadzących biznesy online. Opowiem o selekcji zagadnień, o budowaniu narracji, o trudnościach, jakie się piętrzyły.
Inne nagrania z tego webinaru
5 błędów w Ads przez które Twój sklep traci pieniądze
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
(Nie)książkowe rozmowy odc. 2

Inne nagrania z kategorii
NotebookLM w praktyce – jak uczyć się od najlepszych za darmo w wykorzystaniem AI?
Kornel Kasprzyk - SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 46

Neuromarketing w Google Ads. Jak tworzyć reklamy, które wyprzedzają decyzje użytkowników?
Aleksandra Skulimowska - SEM Associate w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 43

Czy ChatGPT zabierze pracę w SEO? Jak zmiany w Google i AI redefiniują widoczność marek!
Paweł Sokołowski - CEO w Contadu
Pomówmy o marketingu odc. 44

Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?
Aleksandra Połetek-Pszonak - New Business Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny


