Piotr Kaleta
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)
Nagranie z dnia 9 marca 2022 - (Nie)książkowe rozmowy odc. 2

Poziom: średnio zaawansowany
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)
Czy pisanie książek o SEO ma sens? Czy da się napisać taką, która nie zdezaktualizuje się w ciągu roku? Ja tego dokonałem, wydając SEOrigami – sztukę pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania). Zamiast wąskich ram technicznych przyjąłem perspektywę contentu (bo content is the king), postać znacznie bardziej przyjazną dla marketingowców oraz ludzi prowadzących biznesy online. Opowiem o selekcji zagadnień, o budowaniu narracji, o trudnościach, jakie się piętrzyły.
Inne nagrania z tego webinaru
5 błędów w Ads przez które Twój sklep traci pieniądze
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
(Nie)książkowe rozmowy odc. 2

Inne nagrania z kategorii
E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)
