Piotr Kaleta

Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

Nagranie z dnia 9 marca 2022 - (Nie)książkowe rozmowy odc. 2

piotr kaleta
Piotr Kaleta - SEO Content Team Leader w x-kom
Poziom: średnio zaawansowany
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

Czy pisanie książek o SEO ma sens? Czy da się napisać taką, która nie zdezaktualizuje się w ciągu roku? Ja tego dokonałem, wydając SEOrigami – sztukę pisania unikatowego (nie tylko na potrzeby pozycjonowania). Zamiast wąskich ram technicznych przyjąłem perspektywę contentu (bo content is the king), postać znacznie bardziej przyjazną dla marketingowców oraz ludzi prowadzących biznesy online. Opowiem o selekcji zagadnień, o budowaniu narracji, o trudnościach, jakie się piętrzyły.

Inne nagrania z tego webinaru

09.03.2022

5 błędów w Ads przez które Twój sklep traci pieniądze

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

(Nie)książkowe rozmowy odc. 2

Krzysztof Marzec

Inne nagrania z kategorii

10.04.2025

Content plan budujący Topical Authority

Damian Kiełbasa - Co-founder/CTO w CONTADU (CONTI Sp. z o.o.)

Pomówmy o marketingu odc. 33

damian kielbasa
03.04.2025

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Krzysztof Marzec
03.04.2025

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce

Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup

Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

marta koziarz 1
24.04.2025

Od zera do bohatera, czyli jak realizować swoje cele na LinkedIn w 3 krokach?

Dagmara Pakulska - Social Media Trainer & Consultant i Autorka Niby-Prasówki w dagmarapakulska.pl

Pomówmy o marketingu odc. 34

dagmara pakulska webinary

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top