Michał Dmitrowicz
Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Nagranie z dnia 16 października 2025 - Pomówmy o marketingu odc. 40

Poziom: średnio zaawansowany
Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Czy kanał na YouTube może realnie generować wartościowe leady B2B – nawet jeśli nie masz setek tysięcy subskrybentów? Pokażę, jak strategicznie prowadzimy nasz kanał GOinternational, który regularnie przyciąga klientów biznesowych. Na naszym przykładzie omówię, jakie treści działają w modelu B2B, jak projektować odcinki z myślą o procesie sprzedaży oraz co zrobić, by YouTube stał się nie tylko wizytówką, ale skutecznym narzędziem pozyskiwania klientów. Jeśli chcesz zobaczyć, jak łączyć content video z realnym biznesem - ten webinar pokaże Ci sprawdzony sposób.
Inne nagrania tego autora
Jak zbudować skuteczny zespół marketingu?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
Pomówmy o marketingu odc. 23

Inne nagrania z tego webinaru
6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 40

Neurokomunikacja w branży B2B
Jarosław Burdek - Partner w Brand Useful
Pomówmy o marketingu odc. 40

Inne nagrania z kategorii
Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?
Aleksandra Połetek-Pszonak - New Business Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Gdy marketing działa, ale kosztuje coraz więcej. Jak odzyskać kontrolę: co ciąć, co skalować i kiedy powiedzieć „stop”?
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Pomówmy o marketingu odc. 44

Współpraca między właścicielami biznesów, specjalistami SEO i deweloperami – dobre praktyki
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Rozgrzewka przed semKRK workshop 2

Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach
Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express
Pomówmy o marketingu odc. 46


