Michał Dmitrowicz

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?

Nagranie z dnia 16 października 2025 - Pomówmy o marketingu odc. 40

Michal Dmitrowicz new
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
Poziom: średnio zaawansowany
Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?

Czy kanał na YouTube może realnie generować wartościowe leady B2B – nawet jeśli nie masz setek tysięcy subskrybentów? Pokażę, jak strategicznie prowadzimy nasz kanał GOinternational, który regularnie przyciąga klientów biznesowych. Na naszym przykładzie omówię, jakie treści działają w modelu B2B, jak projektować odcinki z myślą o procesie sprzedaży oraz co zrobić, by YouTube stał się nie tylko wizytówką, ale skutecznym narzędziem pozyskiwania klientów. Jeśli chcesz zobaczyć, jak łączyć content video z realnym biznesem - ten webinar pokaże Ci sprawdzony sposób.

Inne nagrania tego autora

06.12.2023

Jak zbudować skuteczny zespół marketingu?

Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu

Pomówmy o marketingu odc. 23

Michal Dmitrowicz new

Inne nagrania z tego webinaru

16.10.2025

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 40

Magda Kosciolek
16.10.2025

Neurokomunikacja w branży B2B

Jarosław Burdek - Partner w Brand Useful

Pomówmy o marketingu odc. 40

jaroslaw burdek2025

Inne nagrania z kategorii

29.01.2026

Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?

Aleksandra Połetek-Pszonak - New Business Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Aleksandra Połetek
26.02.2026

Gdy marketing działa, ale kosztuje coraz więcej. Jak odzyskać kontrolę: co ciąć, co skalować i kiedy powiedzieć „stop”?

Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY

Pomówmy o marketingu odc. 44

gabriela gil
12.03.2026

Współpraca między właścicielami biznesów, specjalistami SEO i deweloperami – dobre praktyki

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Rozgrzewka przed semKRK workshop 2

Magda Kosciolek
09.04.2026

Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach

Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express

Pomówmy o marketingu odc. 46

monika kosmowska

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry