Michał Ozimek
Jak tworzyć i optymalizować kampanie Performance Max ukierunkowane na LTV (lifetime value) klienta?
Nagranie z dnia 30 października 2025 - Rozgrzewka przed semWAW#4

Poziom: podstawowy
Jak tworzyć i optymalizować kampanie Performance Max ukierunkowane na LTV (lifetime value) klienta?
Startupy działają w środowisku, w którym liczy się nie tylko szybki wzrost, ale też efektywne zarządzanie budżetem marketingowym. Tradycyjne podejście do Google Ads, gdzie optymalizacja skupia się wyłącznie na koszcie pozyskania (CPA) czy zwrocie z wydatków reklamowych (ROAS), bywa krótkowzroczne. Dlaczego? Bo w wielu modelach biznesowych (SaaS, e-commerce subskrypcyjny, marketplace’y) pierwsza konwersja rzadko pokrywa koszt pozyskania klienta. To dopiero kolejne zakupy, subskrypcje generują realny zysk. Przybliżę tematykę efektywnego wykorzystania sygnałów w kampaniach Performance Max, optymalizację cyklu życia klienta oraz lojalizację przez marketing automation.
Inne nagrania z tego webinaru
Audyt SEO – jak go wykonać i na co zwrócić uwagę?
Łukasz Suchy - Expert SEO w DevaGroup
Rozgrzewka przed semWAW#4

Jak wykorzystać AI w Google Ads? Pisz prompty, które zoptymalizują Twoje kampanie!
Kinga Gołębiewska - Expert Google Ads w 4PEOPLE
Rozgrzewka przed semWAW#4


