Paweł Seruga
Jak w dobie automatyzacji i kampanii Performance Max efektywnie wydawać środki w Google Ads?
Nagranie z dnia 18 stycznia 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 24

Poziom: podstawowy
Jak w dobie automatyzacji i kampanii Performance Max efektywnie wydawać środki w Google Ads?
Boisz się, że niedługo już całkiem stracisz wpływ na to, jak działają Twoje kampanie Google Ads? Nic bardziej mylnego! Podczas swojego webinaru pokażę, w jaki sposób, w dobie powszechnej automatyzacji kampanii wciąż możesz mieć niemal pełną kontrolę nad tym, w jaki sposób one działają i wydatkują budżet. Sporo na temat Performance Max, jeszcze więcej o tym, jak efektywnie działać z różnymi typami kampanii w systemie reklamowym Google.
Inne nagrania tego autora
Praktyczne sposoby na to, jak Google Analytics 4 może poprawić wyniki w Twoim sklepie internetowym
Paweł Seruga - SEM Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar o GA4 odc. 1

Inne nagrania z tego webinaru
Oddaj swoje kampanie w ręce AI
Albert Czajkowski - Konsultant w Czajkowski.Consulting
Pomówmy o marketingu odc. 24

Jak pracować mniej by zarabiać więcej?
Albert Radomski - Freelancer Meta Ads Expert w https://radomski.al
Pomówmy o marketingu odc. 24

Inne nagrania z kategorii
Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?
Aleksandra Połetek-Pszonak - New Business Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Gdy marketing działa, ale kosztuje coraz więcej. Jak odzyskać kontrolę: co ciąć, co skalować i kiedy powiedzieć „stop”?
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Pomówmy o marketingu odc. 44

Współpraca między właścicielami biznesów, specjalistami SEO i deweloperami – dobre praktyki
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Rozgrzewka przed semKRK workshop 2

Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach
Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express
Pomówmy o marketingu odc. 46


