Paweł Seruga

Jak w dobie automatyzacji i kampanii Performance Max efektywnie wydawać środki w Google Ads?

Nagranie z dnia 18 stycznia 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 24

pawelseruga
Paweł Seruga - SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: podstawowy
Jak w dobie automatyzacji i kampanii Performance Max efektywnie wydawać środki w Google Ads?

Boisz się, że niedługo już całkiem stracisz wpływ na to, jak działają Twoje kampanie Google Ads? Nic bardziej mylnego! Podczas swojego webinaru pokażę, w jaki sposób, w dobie powszechnej automatyzacji kampanii wciąż możesz mieć niemal pełną kontrolę nad tym, w jaki sposób one działają i wydatkują budżet. Sporo na temat Performance Max, jeszcze więcej o tym, jak efektywnie działać z różnymi typami kampanii w systemie reklamowym Google.

Inne nagrania tego autora

20.07.2023

Praktyczne sposoby na to, jak Google Analytics 4 może poprawić wyniki w Twoim sklepie internetowym

Paweł Seruga - SEM Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar o GA4 odc. 1

pawelseruga

Inne nagrania z tego webinaru

18.01.2024

Oddaj swoje kampanie w ręce AI

Albert Czajkowski - Konsultant w Czajkowski.Consulting

Pomówmy o marketingu odc. 24

albert czajkowski
18.01.2024

Jak pracować mniej by zarabiać więcej?

Albert Radomski - Freelancer Meta Ads Expert w https://radomski.al

Pomówmy o marketingu odc. 24

albert radomski

Inne nagrania z kategorii

29.01.2026

Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?

Aleksandra Połetek-Pszonak - New Business Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Aleksandra Połetek
26.02.2026

Gdy marketing działa, ale kosztuje coraz więcej. Jak odzyskać kontrolę: co ciąć, co skalować i kiedy powiedzieć „stop”?

Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY

Pomówmy o marketingu odc. 44

gabriela gil
12.03.2026

Współpraca między właścicielami biznesów, specjalistami SEO i deweloperami – dobre praktyki

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Rozgrzewka przed semKRK workshop 2

Magda Kosciolek
09.04.2026

Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach

Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express

Pomówmy o marketingu odc. 46

monika kosmowska

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry