Piotr Polok
Jak współpracować ze specjalistą od treści? Najczęstsze błędy i nieporozumienia na linii klient–copywriter (Wywiad)
Nagranie z dnia 23 marca 2023 - Pomówmy o marketingu odc. 15

Poziom: średnio zaawansowany
Jak współpracować ze specjalistą od treści? Najczęstsze błędy i nieporozumienia na linii klient–copywriter (Wywiad)
Dlaczego warto traktować copywritera jak partnera, a nie jak wykonawcę? Jak profesjonalne wsparcie może wpłynąć na ostateczny wynik pracy? Co psuje, a co może poprawić relację między klientem a copywriterem? O błędach z pozoru błahych, ale ostatecznie poważnych, a także ich unikaniu oraz wykorzystaniu potencjału współpracy, opowie Piotrek Polok z agencji PiotrPolok.pl, współautor podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”
Inne nagrania z tego webinaru
Pozycjonowanie ofert na Allegro, czyli jak uzyskać wysoką pozycję w trafności
Dawid Petryniak - Allegro Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 15

Na serwerze z 26 tys. spamujących stron porno… Czyli jak hosting wpływa na SEO?
Artur Pajkert - Head of Marketing w cyber_Folks
Pomówmy o marketingu odc. 15

Inne nagrania z kategorii
E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Jak współpracować ze specjalistą od treści? Najczęstsze błędy i nieporozumienia na linii klient–copywriter (Wywiad)

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Jak współpracować ze specjalistą od treści? Najczęstsze błędy i nieporozumienia na linii klient–copywriter (Wywiad)

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Jak współpracować ze specjalistą od treści? Najczęstsze błędy i nieporozumienia na linii klient–copywriter (Wywiad)

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
Jak współpracować ze specjalistą od treści? Najczęstsze błędy i nieporozumienia na linii klient–copywriter (Wywiad)
