Aleksandra Skulimowska

Neuromarketing w Google Ads. Jak tworzyć reklamy, które wyprzedzają decyzje użytkowników?

Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!

Wróć do wszystkich webinarów
aleksandra skulimowska
Aleksandra Skulimowska - SEM Associate w DevaGroup
Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Neuromarketing w Google Ads. Jak tworzyć reklamy, które wyprzedzają decyzje użytkowników?

Podczas webinaru pokażę, jak wykorzystać psychologię decyzji, aby Twoje reklamy Google Ads trafiały w podświadome potrzeby odbiorców. Nauczę Cię, jak konstruować nagłówki i opisy, które błyskawicznie przyciągają uwagę, oraz jak wykorzystać potencjał kampanii Performance Max do inteligentnej personalizacji ofert. Porozmawiamy również o najczęstszych błędach poznawczych, przez które tracisz gotowych do zakupu klientów oraz wyjaśnię, jak sprawić, by Twój feed produktowy sprzedawał emocjami, a nie tylko ceną. Przyjdź i zyskaj zestaw konkretnych technik do wdrożenia natychmiast po webinarze!

Inne nagrania z tego webinaru

12.02.2026

Estetyka zgodna z normami. Jak projektować ładnie i dostępne cyfrowo strony www?

Neuromarketing w Google Ads. Jak tworzyć reklamy, które wyprzedzają decyzje użytkowników? - w

Pomówmy o marketingu odc. 43

12.02.2026

Wideo-podcast czyli dźwignia B2B. Jak z 60 minut nagrania uzyskać content na 30 dni i leady B2B?

Mateusz Wyszogrodzki - Ekspert od video marketingu i założyciel w Feniks Film

Pomówmy o marketingu odc. 43

mateusz wyszogrodzki
12.02.2026

Maciej: Wideo-podcast czyli dźwignia B2B. Jak z 60 minut nagrania uzyskać content na 30 dni i leady B2B?

Maciej Zatorski - Ekspert od video marketingu i założyciel w Feniks Film

Pomówmy o marketingu odc. 43

maciej feniks film

Inne nagrania z kategorii

09.04.2026

NotebookLM w praktyce – jak uczyć się od najlepszych za darmo w wykorzystaniem AI?

Kornel Kasprzyk - SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 46

kornel kasprzyk devagroup
26.02.2026

Czy ChatGPT zabierze pracę w SEO? Jak zmiany w Google i AI redefiniują widoczność marek!

Paweł Sokołowski - CEO w Contadu

Pomówmy o marketingu odc. 44

pawel sokolowski
29.01.2026

Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?

Aleksandra Połetek-Pszonak - New Business Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Aleksandra Połetek
26.02.2026

Gdy marketing działa, ale kosztuje coraz więcej. Jak odzyskać kontrolę: co ciąć, co skalować i kiedy powiedzieć „stop”?

Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY

Pomówmy o marketingu odc. 44

gabriela gil

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry