Aleksandra Skulimowska
Neuromarketing w Google Ads. Jak tworzyć reklamy, które wyprzedzają decyzje użytkowników?
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarów
Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Neuromarketing w Google Ads. Jak tworzyć reklamy, które wyprzedzają decyzje użytkowników?
Podczas webinaru pokażę, jak wykorzystać psychologię decyzji, aby Twoje reklamy Google Ads trafiały w podświadome potrzeby odbiorców. Nauczę Cię, jak konstruować nagłówki i opisy, które błyskawicznie przyciągają uwagę, oraz jak wykorzystać potencjał kampanii Performance Max do inteligentnej personalizacji ofert. Porozmawiamy również o najczęstszych błędach poznawczych, przez które tracisz gotowych do zakupu klientów oraz wyjaśnię, jak sprawić, by Twój feed produktowy sprzedawał emocjami, a nie tylko ceną. Przyjdź i zyskaj zestaw konkretnych technik do wdrożenia natychmiast po webinarze!
Inne nagrania z tego webinaru
Estetyka zgodna z normami. Jak projektować ładnie i dostępne cyfrowo strony www?
Neuromarketing w Google Ads. Jak tworzyć reklamy, które wyprzedzają decyzje użytkowników? - w
Pomówmy o marketingu odc. 43
Wideo-podcast czyli dźwignia B2B. Jak z 60 minut nagrania uzyskać content na 30 dni i leady B2B?
Mateusz Wyszogrodzki - Ekspert od video marketingu i założyciel w Feniks Film
Pomówmy o marketingu odc. 43

Maciej: Wideo-podcast czyli dźwignia B2B. Jak z 60 minut nagrania uzyskać content na 30 dni i leady B2B?
Maciej Zatorski - Ekspert od video marketingu i założyciel w Feniks Film
Pomówmy o marketingu odc. 43

Inne nagrania z kategorii
NotebookLM w praktyce – jak uczyć się od najlepszych za darmo w wykorzystaniem AI?
Kornel Kasprzyk - SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 46

Czy ChatGPT zabierze pracę w SEO? Jak zmiany w Google i AI redefiniują widoczność marek!
Paweł Sokołowski - CEO w Contadu
Pomówmy o marketingu odc. 44

Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?
Aleksandra Połetek-Pszonak - New Business Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Gdy marketing działa, ale kosztuje coraz więcej. Jak odzyskać kontrolę: co ciąć, co skalować i kiedy powiedzieć „stop”?
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Pomówmy o marketingu odc. 44


