Aleksandra Kuszewska
Od czego zacząć reklamę samochodów w różnych systemach reklamowych?
Nagranie z dnia 12 września 2024 - Reklama, pozycjonowanie i analityka w branży automotive
Poziom: podstawowy
Od czego zacząć reklamę samochodów w różnych systemach reklamowych?
Podczas webinaru opowiem o tym, jak rozpocząć płatne działania reklamowe dla branży automotive w systemach Google Ads oraz Facebook Ads. Poznacie dobre praktyki z zakresu tworzenia kampanii, targetowania reklam i nie tylko!
Inne nagrania z tego webinaru
Twój motoryzacyjny blog – zbuduj wizerunek i… przy okazji SEO
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Reklama, pozycjonowanie i analityka w branży automotive
7 elementów SEM, które działają najlepiej w branży moto
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Reklama, pozycjonowanie i analityka w branży automotive
Inne nagrania z kategorii
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Karolina Purłan-Leśniak - Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czego Quebonafide, sanah i Friz mogą nauczyć marketerów B2B?
Mateusz Buczkowski - T-Shaped Marketer & Marketing Trainer w
Pomówmy o marketingu odc. 28
Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing
Maks Mielhorski - Head of Marketing & Partnerships w TrustMate
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?
Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome