Mike Korba
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Nagranie z dnia 21 listopada 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 29

Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Dowiedz się, jakie oczekiwania mają klienci w zakresie omnikanałowej komunikacji i jak firmy mogą dostosować swoje strategie, by sprostać tym wyzwaniom. Omówimy również, jak rozwijać personalizację od podstawowych działań po zaawansowane strategie, które przynoszą realne efekty. Praktyczne przykłady pokażą, jak personalizacja może wspierać rozwój biznesu.
Inne nagrania z tego webinaru
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29

Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29

Inne nagrania z kategorii
Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach
Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express
Pomówmy o marketingu odc. 46

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar
Piotr Kantorowski - Założyciel Kancelarii Prawnej w Kantorowski, Głąb i Wspólnicy
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Estetyka zgodna z normami. Jak projektować ładnie i dostępne cyfrowo strony www?
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość - w
Pomówmy o marketingu odc. 43
Projekt namingowy. Pierwsze ogniwo sukcesu lub katastrofy
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość - w
Pomówmy o marketingu odc. 46

