Mike Korba
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Nagranie z dnia 21 listopada 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 29

Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Dowiedz się, jakie oczekiwania mają klienci w zakresie omnikanałowej komunikacji i jak firmy mogą dostosować swoje strategie, by sprostać tym wyzwaniom. Omówimy również, jak rozwijać personalizację od podstawowych działań po zaawansowane strategie, które przynoszą realne efekty. Praktyczne przykłady pokażą, jak personalizacja może wspierać rozwój biznesu.
Inne nagrania z tego webinaru
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29

Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29

Inne nagrania z kategorii
Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?
Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Zanim powstanie strona… pomyśl o SEO
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?
Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG
