Mike Korba

Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość

Nagranie z dnia 21 listopada 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 29

mike korba webinar
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość

Dowiedz się, jakie oczekiwania mają klienci w zakresie omnikanałowej komunikacji i jak firmy mogą dostosować swoje strategie, by sprostać tym wyzwaniom. Omówimy również, jak rozwijać personalizację od podstawowych działań po zaawansowane strategie, które przynoszą realne efekty. Praktyczne przykłady pokażą, jak personalizacja może wspierać rozwój biznesu.

Inne nagrania z tego webinaru

21.11.2024

Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca

Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 29

dagmara kalkus sesja
21.11.2024

Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!

Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl

Pomówmy o marketingu odc. 29

kama kotowska

Inne nagrania z kategorii

09.04.2026

Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach

Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express

Pomówmy o marketingu odc. 46

monika kosmowska
29.01.2026

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar

Piotr Kantorowski - Założyciel Kancelarii Prawnej w Kantorowski, Głąb i Wspólnicy

Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

pkantorowski 2026
12.02.2026

Estetyka zgodna z normami. Jak projektować ładnie i dostępne cyfrowo strony www?

Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość - w

Pomówmy o marketingu odc. 43

09.04.2026

Projekt namingowy. Pierwsze ogniwo sukcesu lub katastrofy

Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość - w

Pomówmy o marketingu odc. 46

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry