Tomasz Trzósło
Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B
Nagranie z dnia 13 kwietnia 2022 - (Nie)książkowe rozmowy odc. 3

Poziom: średnio zaawansowany
Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B
Jak wykorzystują Państwo analitykę w swojej firmie? - mamy kod Google Analytics na stronie.... Na co zwrócić uwagę żeby narzędzia analityczne odpowiadały na pytania biznesowe i marketingowe, a nie tylko gromadziły dane w raportach których nikt nie przegląda?
Inne nagrania tego autora
Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Wybór agencji SEO-SEM – na co zwrócić uwagę przed wysyłką zapytania
Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl
(Nie)książkowe rozmowy odc. 1

Inne nagrania z tego webinaru
Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce
Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee
(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

Inne nagrania z kategorii
Współpraca między właścicielami biznesów, specjalistami SEO i deweloperami – dobre praktyki
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Rozgrzewka przed semKRK workshop 2

Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach
Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express
Pomówmy o marketingu odc. 46

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar
Piotr Kantorowski - Założyciel Kancelarii Prawnej w Kantorowski, Głąb i Wspólnicy
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Estetyka zgodna z normami. Jak projektować ładnie i dostępne cyfrowo strony www?
Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B - w
Pomówmy o marketingu odc. 43

