Tomasz Trzósło

Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

Nagranie z dnia 13 kwietnia 2022 - (Nie)książkowe rozmowy odc. 3

tomasz trzoslo devagroup
Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl
Poziom: średnio zaawansowany
Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

Jak wykorzystują Państwo analitykę w swojej firmie? - mamy kod Google Analytics na stronie.... Na co zwrócić uwagę żeby narzędzia analityczne odpowiadały na pytania biznesowe i marketingowe, a nie tylko gromadziły dane w raportach których nikt nie przegląda?

Inne nagrania tego autora

09.02.2022

Wybór agencji SEO-SEM – na co zwrócić uwagę przed wysyłką zapytania

Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 1

tomasz trzoslo devagroup

Inne nagrania z tego webinaru

13.04.2022

Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

modrzewskikrzysztof

Inne nagrania z kategorii

11.05.2022

Najlepsze strategie remarketingowe dla kampanii w wyszukiwarce (RLSA): o czym warto wiedzieć aby skutecznie je wykorzystać?

Paulina Wiktorska - Specjalista SEM, Owner w wiktorska.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

paulina wiktorska
11.05.2022

Audyt SEO na żywo

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

Krzysztof Marzec
13.04.2022

Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

modrzewskikrzysztof
09.03.2022

Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)

Piotr Kaleta - SEO Content Team Leader w x-kom

(Nie)książkowe rozmowy odc. 2

piotr kaleta

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top