Tomasz Trzósło
Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B
Nagranie z dnia 13 kwietnia 2022 - (Nie)książkowe rozmowy odc. 3

Poziom: średnio zaawansowany
Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B
Jak wykorzystują Państwo analitykę w swojej firmie? - mamy kod Google Analytics na stronie.... Na co zwrócić uwagę żeby narzędzia analityczne odpowiadały na pytania biznesowe i marketingowe, a nie tylko gromadziły dane w raportach których nikt nie przegląda?
Inne nagrania tego autora
Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Wybór agencji SEO-SEM – na co zwrócić uwagę przed wysyłką zapytania
Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl
(Nie)książkowe rozmowy odc. 1

Inne nagrania z tego webinaru
Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce
Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee
(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

Inne nagrania z kategorii
E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B
