Tomasz Trzósło

Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

Nagranie z dnia 13 kwietnia 2022 - (Nie)książkowe rozmowy odc. 3

tomasz trzoslo devagroup
Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl
Poziom: średnio zaawansowany
Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

Jak wykorzystują Państwo analitykę w swojej firmie? - mamy kod Google Analytics na stronie.... Na co zwrócić uwagę żeby narzędzia analityczne odpowiadały na pytania biznesowe i marketingowe, a nie tylko gromadziły dane w raportach których nikt nie przegląda?

Inne nagrania tego autora

03.04.2025

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce

Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl

Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

tomasz trzoslo devagroup
09.02.2022

Wybór agencji SEO-SEM – na co zwrócić uwagę przed wysyłką zapytania

Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 1

tomasz trzoslo devagroup

Inne nagrania z tego webinaru

13.04.2022

Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

modrzewskikrzysztof

Inne nagrania z kategorii

12.07.2025

E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

Magda Kosciolek
12.07.2025

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

Magda Kosciolek
12.07.2025

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować

Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY

Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

gabriela gil
12.07.2025

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?

Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu

Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

Michal Dmitrowicz new

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry