Aleksandra Sydor

Pokaż mi jakie dane zbierasz, a ja Ci powiem jak daleko polecisz! Case study sklepów internetowych

Nagranie z dnia 7 listopada 2025 - Rozgrzewka przed semWAW

aleksandra sydor rozgrzewka semwaw
Aleksandra Sydor - Head of SEM w iCEA Group
Poziom: średnio zaawansowany
Pokaż mi jakie dane zbierasz, a ja Ci powiem jak daleko polecisz! Case study sklepów internetowych

Bez dobrych danych nie będzie dobrej kampanii ADS-owej! Im więcej szczegółowych informacji dostarczymy do Google Ads, tym lepiej algorytm będzie mógł dopasować reklamy do użytkownika. W dobie postępujących zmian w zakresie regulacji prawnych zbierania plików cookies i ochrony danych użytkownika w sieci, to my specjaliści musimy zadbać o dostarczenie systemowi wartościowych danych, które z kolei pozwolą na prowadzenie kampanii dających optymalne wyniki dla klientów. Najważniejszą kwestią jest zadanie odpowiednich pytań Klientowi i sobie, a następnie wybór narzędzi oraz raportów danych, które pozwolą nam na nie odpowiedzieć. Przeprowadzę Was przez case study sklepów internetowych, aby pokazać, jak wysoko pozwolą nam lecieć zbierane dane.

Inne nagrania z kategorii

30.10.2025

Audyt SEO – jak go wykonać i na co zwrócić uwagę?

Łukasz Suchy - Expert SEO w DevaGroup

Rozgrzewka przed semWAW#4

Lukasz Suchy
27.11.2025

Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?

Krystian Kubrak - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 41

krystian kubrak 2025
18.09.2025

Cele niestandardowe w Google Ads. Twoje narzędzie optymalizacyjne w dobie automatyzacji!

Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 38

Przemyslaw Biegacz
04.09.2025

Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów

Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy

Pomówmy o marketingu odc. 37

semcast podcast katarzyna baranowska

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry