Aleksandra Sydor
Pokaż mi jakie dane zbierasz, a ja Ci powiem jak daleko polecisz! Case study sklepów internetowych
Nagranie z dnia 28 grudnia 2025 - Rozgrzewka przed semWAW

Poziom: średnio zaawansowany
Pokaż mi jakie dane zbierasz, a ja Ci powiem jak daleko polecisz! Case study sklepów internetowych
Bez dobrych danych nie będzie dobrej kampanii ADS-owej! Im więcej szczegółowych informacji dostarczymy do Google Ads, tym lepiej algorytm będzie mógł dopasować reklamy do użytkownika. W dobie postępujących zmian w zakresie regulacji prawnych zbierania plików cookies i ochrony danych użytkownika w sieci, to my specjaliści musimy zadbać o dostarczenie systemowi wartościowych danych, które z kolei pozwolą na prowadzenie kampanii dających optymalne wyniki dla klientów. Najważniejszą kwestią jest zadanie odpowiednich pytań Klientowi i sobie, a następnie wybór narzędzi oraz raportów danych, które pozwolą nam na nie odpowiedzieć. Przeprowadzę Was przez case study sklepów internetowych, aby pokazać, jak wysoko pozwolą nam lecieć zbierane dane.
Inne nagrania z kategorii
NotebookLM w praktyce – jak uczyć się od najlepszych za darmo w wykorzystaniem AI?
Kornel Kasprzyk - SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 46

Neuromarketing w Google Ads. Jak tworzyć reklamy, które wyprzedzają decyzje użytkowników?
Aleksandra Skulimowska - SEM Associate w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 43

Czy ChatGPT zabierze pracę w SEO? Jak zmiany w Google i AI redefiniują widoczność marek!
Paweł Sokołowski - CEO w Contadu
Pomówmy o marketingu odc. 44

Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?
Aleksandra Połetek-Pszonak - New Business Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny


