Aleksandra Sydor
Pokaż mi jakie dane zbierasz, a ja Ci powiem jak daleko polecisz! Case study sklepów internetowych
Nagranie z dnia 3 grudnia 2024 - Rozgrzewka przed semWAW
Poziom: średnio zaawansowany
Pokaż mi jakie dane zbierasz, a ja Ci powiem jak daleko polecisz! Case study sklepów internetowych
Bez dobrych danych nie będzie dobrej kampanii ADS-owej! Im więcej szczegółowych informacji dostarczymy do Google Ads, tym lepiej algorytm będzie mógł dopasować reklamy do użytkownika. W dobie postępujących zmian w zakresie regulacji prawnych zbierania plików cookies i ochrony danych użytkownika w sieci, to my specjaliści musimy zadbać o dostarczenie systemowi wartościowych danych, które z kolei pozwolą na prowadzenie kampanii dających optymalne wyniki dla klientów. Najważniejszą kwestią jest zadanie odpowiednich pytań Klientowi i sobie, a następnie wybór narzędzi oraz raportów danych, które pozwolą nam na nie odpowiedzieć. Przeprowadzę Was przez case study sklepów internetowych, aby pokazać, jak wysoko pozwolą nam lecieć zbierane dane.
Inne nagrania z kategorii
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29