Agnieszka Lipka

Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?

Nagranie z dnia 27 października 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 8

Agnieszka Lipka   prelegentka edrone
Agnieszka Lipka - Account Executive w edrone
Poziom: podstawowy
Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?

W tradycyjnym modelu sprzedaży, stosunkowo łatwo poznać potrzeby klienta i interpretować jego emocje, dzięki bezpośredniemu kontaktowi. Jak osiągnąć taki efekt w sprzedaży internetowej? To co wydaje się być niemożliwe, jest osiągalne dzięki poprawnie zbieranych i interpretowanych danych z Twojego sklepu internetowego. Podczas webinaru dowiesz się: - czym jest profilowanie klienta i co to daje dla e-commerce, - jak właściwie segmentować bazę, - w jaki sposób personalizować treści do potrzeb odbiorców.

Inne nagrania z tego webinaru

27.10.2022

Rodzaje kampanii na YouTube i ich zastosowanie oraz możliwości targetowania

Aleksandra Dygudaj - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 8

Aleksandra Dygudaj

Inne nagrania z kategorii

15.06.2024

Migracja SEO – co może pójść nie tak?

Shaban Dżelili - SEO Team Manager w Sempai

Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?

shaban dzelili sempai webinar
15.06.2024

Jak ujarzmić Performance Max?

Krzysztof Wroński - CEO w Agencja Marafiki

Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?

kwronski
15.06.2024

Zagraniczna perspektywa na SEO: biznes i technikalia

Szymon Słowik - CMO / co-founder w takaoto.pro

Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?

Szymon slowik
11.07.2024

5 praktycznych sposobów na wykorzystanie ChatGPT w pozyskiwaniu klientów B2B

Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

lukasz kosuniak kw

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top