Agnieszka Lipka

Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?

Nagranie z dnia 27 października 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 8

Agnieszka Lipka   prelegentka edrone
Agnieszka Lipka - Account Executive w edrone
Poziom: podstawowy
Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?

W tradycyjnym modelu sprzedaży, stosunkowo łatwo poznać potrzeby klienta i interpretować jego emocje, dzięki bezpośredniemu kontaktowi. Jak osiągnąć taki efekt w sprzedaży internetowej? To co wydaje się być niemożliwe, jest osiągalne dzięki poprawnie zbieranych i interpretowanych danych z Twojego sklepu internetowego. Podczas webinaru dowiesz się: - czym jest profilowanie klienta i co to daje dla e-commerce, - jak właściwie segmentować bazę, - w jaki sposób personalizować treści do potrzeb odbiorców.

Inne nagrania z tego webinaru

27.10.2022

Rodzaje kampanii na YouTube i ich zastosowanie oraz możliwości targetowania

Aleksandra Dygudaj - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 8

Aleksandra Dygudaj

Inne nagrania z kategorii

10.04.2025

Content plan budujący Topical Authority

Damian Kiełbasa - Co-founder/CTO w CONTADU (CONTI Sp. z o.o.)

Pomówmy o marketingu odc. 33

damian kielbasa
03.04.2025

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Krzysztof Marzec
03.04.2025

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce

Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl

Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

tomasz trzoslo devagroup
03.04.2025

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce

Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup

Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

marta koziarz 1

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top