Agnieszka Lipka

Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?

Nagranie z dnia 27 października 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 8

Agnieszka Lipka   prelegentka edrone
Agnieszka Lipka - Account Executive w edrone
Poziom: podstawowy
Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?

W tradycyjnym modelu sprzedaży, stosunkowo łatwo poznać potrzeby klienta i interpretować jego emocje, dzięki bezpośredniemu kontaktowi. Jak osiągnąć taki efekt w sprzedaży internetowej? To co wydaje się być niemożliwe, jest osiągalne dzięki poprawnie zbieranych i interpretowanych danych z Twojego sklepu internetowego. Podczas webinaru dowiesz się: - czym jest profilowanie klienta i co to daje dla e-commerce, - jak właściwie segmentować bazę, - w jaki sposób personalizować treści do potrzeb odbiorców.

Inne nagrania z tego webinaru

27.10.2022

Rodzaje kampanii na YouTube i ich zastosowanie oraz możliwości targetowania

Aleksandra Dygudaj - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 8

Aleksandra Dygudaj

Inne nagrania z kategorii

08.08.2024

Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

leszek urban
08.08.2024

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?

Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

adrian pakulski
21.08.2025

Zanim powstanie strona… pomyśl o SEO

Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

bartlomiej tomczyk
29.05.2025

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?

Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

tomasz gniecki

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry