Agnieszka Lipka
Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?
Nagranie z dnia 27 października 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 8

Poziom: podstawowy
Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?
W tradycyjnym modelu sprzedaży, stosunkowo łatwo poznać potrzeby klienta i interpretować jego emocje, dzięki bezpośredniemu kontaktowi. Jak osiągnąć taki efekt w sprzedaży internetowej? To co wydaje się być niemożliwe, jest osiągalne dzięki poprawnie zbieranych i interpretowanych danych z Twojego sklepu internetowego. Podczas webinaru dowiesz się: - czym jest profilowanie klienta i co to daje dla e-commerce, - jak właściwie segmentować bazę, - w jaki sposób personalizować treści do potrzeb odbiorców.
Inne nagrania z tego webinaru
Rodzaje kampanii na YouTube i ich zastosowanie oraz możliwości targetowania
Aleksandra Dygudaj - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 8

Inne nagrania z kategorii
Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?
Krystian Kubrak - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 41

Cele niestandardowe w Google Ads. Twoje narzędzie optymalizacyjne w dobie automatyzacji!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 38

Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów
Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy
Pomówmy o marketingu odc. 37

Linkowanie wewnętrzne – wyzwania i popularne błędy
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 42
