Agnieszka Lipka
Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?
Nagranie z dnia 27 października 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 8

Poziom: podstawowy
Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?
W tradycyjnym modelu sprzedaży, stosunkowo łatwo poznać potrzeby klienta i interpretować jego emocje, dzięki bezpośredniemu kontaktowi. Jak osiągnąć taki efekt w sprzedaży internetowej? To co wydaje się być niemożliwe, jest osiągalne dzięki poprawnie zbieranych i interpretowanych danych z Twojego sklepu internetowego. Podczas webinaru dowiesz się: - czym jest profilowanie klienta i co to daje dla e-commerce, - jak właściwie segmentować bazę, - w jaki sposób personalizować treści do potrzeb odbiorców.
Inne nagrania z tego webinaru
Rodzaje kampanii na YouTube i ich zastosowanie oraz możliwości targetowania
Aleksandra Dygudaj - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 8

Inne nagrania z kategorii
Content plan budujący Topical Authority
Damian Kiełbasa - Co-founder/CTO w CONTADU (CONTI Sp. z o.o.)
Pomówmy o marketingu odc. 33

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google
