Agnieszka Lipka

Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?

Nagranie z dnia 27 października 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 8

Agnieszka Lipka   prelegentka edrone
Agnieszka Lipka - Account Executive w edrone
Poziom: podstawowy
Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?

W tradycyjnym modelu sprzedaży, stosunkowo łatwo poznać potrzeby klienta i interpretować jego emocje, dzięki bezpośredniemu kontaktowi. Jak osiągnąć taki efekt w sprzedaży internetowej? To co wydaje się być niemożliwe, jest osiągalne dzięki poprawnie zbieranych i interpretowanych danych z Twojego sklepu internetowego. Podczas webinaru dowiesz się: - czym jest profilowanie klienta i co to daje dla e-commerce, - jak właściwie segmentować bazę, - w jaki sposób personalizować treści do potrzeb odbiorców.

Inne nagrania z tego webinaru

27.10.2022

Rodzaje kampanii na YouTube i ich zastosowanie oraz możliwości targetowania

Aleksandra Dygudaj - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 8

Aleksandra Dygudaj

Inne nagrania z kategorii

27.11.2025

Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?

Krystian Kubrak - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 41

kkubrak kolko 200x200
18.09.2025

Cele niestandardowe w Google Ads. Twoje narzędzie optymalizacyjne w dobie automatyzacji!

Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 38

Przemyslaw Biegacz
04.09.2025

Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów

Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy

Pomówmy o marketingu odc. 37

semcast podcast katarzyna baranowska
11.12.2025

Linkowanie wewnętrzne – wyzwania i popularne błędy

Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 42

bartlomiej tomczyk

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry