Agnieszka Lipka
Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?
Nagranie z dnia 27 października 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 8

Poziom: podstawowy
Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?
W tradycyjnym modelu sprzedaży, stosunkowo łatwo poznać potrzeby klienta i interpretować jego emocje, dzięki bezpośredniemu kontaktowi. Jak osiągnąć taki efekt w sprzedaży internetowej? To co wydaje się być niemożliwe, jest osiągalne dzięki poprawnie zbieranych i interpretowanych danych z Twojego sklepu internetowego. Podczas webinaru dowiesz się: - czym jest profilowanie klienta i co to daje dla e-commerce, - jak właściwie segmentować bazę, - w jaki sposób personalizować treści do potrzeb odbiorców.
Inne nagrania z tego webinaru
Rodzaje kampanii na YouTube i ich zastosowanie oraz możliwości targetowania
Aleksandra Dygudaj - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 8

Inne nagrania z kategorii
Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?
Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Zanim powstanie strona… pomyśl o SEO
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?
Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG
