Projekt namingowy. Pierwsze ogniwo sukcesu lub katastrofy
Projekt namingowy. Pierwsze ogniwo sukcesu lub katastrofy
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarówPoziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Projekt namingowy. Pierwsze ogniwo sukcesu lub katastrofy
Czy można wymyślić nazwę marki w jeden dzień? Podobno tak. Podobno są na to dowody. Lecz uważaj, gloria sukcesu może przerodzić się „piękną” katastrofę, jeśli nie postawi się kropki nad i. Fact checking jest obowiązkową pozycją w każdym projekcie namingowym. O czym jeszcze musisz wiedzieć? Najważniejsze są m.in.: sprawdzenie domeny, wizyta w urzędzie patentowym, temperatura dopasowania nazwy …. Podczas tego wystąpienie opowiem o tym, jak zaplanować i przeprowadzić udany projekt namingowy oraz wyjaśnię powyższe terminy.
Inne nagrania z kategorii
Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach
Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express
Pomówmy o marketingu odc. 46

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar
Piotr Kantorowski - Założyciel Kancelarii Prawnej w Kantorowski, Głąb i Wspólnicy
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Estetyka zgodna z normami. Jak projektować ładnie i dostępne cyfrowo strony www?
Projekt namingowy. Pierwsze ogniwo sukcesu lub katastrofy - w
Pomówmy o marketingu odc. 43
8 porad – jak przygotować się do migracji na nowy ecommerce?
Jerzy Żanowski - Autor kanału Dr-Ecommerce, Project Manager w Waynet Sp. z o.o.
Pomówmy o marketingu odc. 45


