Jakub Rojek
Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?
Nagranie z dnia 11 maja 2023 - Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG
Poziom: średnio zaawansowany
Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?
Podczas webiaru omówię różnice danych pomiędzy panelami reklamowymi, a hurtownią danych, na przykładzie Facebook Ads, BigQuery i Looker Studio. Odpowiem też na pytania: skąd się biorą i jak sobie z nimi radzić?
Inne nagrania z tego webinaru
SEO copywriting. Co musisz wiedzieć, umieć i robić w 2023 roku?
Iza Sykut - Content Managerka w Senuto
Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG
Skuteczne promptowanie SEO w ChatGPT, czyli jak poprawić pozycje ze sztuczną inteligencją
Dominik Fajferek - SEO Team Leader w WhitePress
Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG
Inne nagrania z kategorii
Migracja SEO – co może pójść nie tak?
Shaban Dżelili - SEO Team Manager w Sempai
Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?
Jak ujarzmić Performance Max?
Krzysztof Wroński - CEO w Agencja Marafiki
Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?
Zagraniczna perspektywa na SEO: biznes i technikalia
Szymon Słowik - CMO / co-founder w takaoto.pro
Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?
5 praktycznych sposobów na wykorzystanie ChatGPT w pozyskiwaniu klientów B2B
Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup