Jakub Rojek

Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?

Nagranie z dnia 11 maja 2023 - Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG

jakubrojek
Jakub Rojek - Performance Specialist w Tigers
Poziom: średnio zaawansowany
Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?

Podczas webiaru omówię różnice danych pomiędzy panelami reklamowymi, a hurtownią danych, na przykładzie Facebook Ads, BigQuery i Looker Studio. Odpowiem też na pytania: skąd się biorą i jak sobie z nimi radzić?

Inne nagrania z tego webinaru

11.05.2023

SEO copywriting. Co musisz wiedzieć, umieć i robić w 2023 roku?

Iza Sykut - Content Managerka w Senuto

Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG

iza sykut senuto
11.05.2023

Skuteczne promptowanie SEO w ChatGPT, czyli jak poprawić pozycje ze sztuczną inteligencją

Dominik Fajferek - SEO Team Leader w WhitePress

Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG

dominik fajferek

Inne nagrania z kategorii

11.05.2022

Najlepsze strategie remarketingowe dla kampanii w wyszukiwarce (RLSA): o czym warto wiedzieć aby skutecznie je wykorzystać?

Paulina Wiktorska - Specjalista SEM, Owner w wiktorska.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

paulina wiktorska
11.05.2022

Audyt SEO na żywo

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

Krzysztof Marzec
13.04.2022

Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

modrzewskikrzysztof
13.04.2022

Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

tomasz trzoslo devagroup

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top