Jakub Rojek

Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?

Nagranie z dnia 11 maja 2023 - Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG

jakubrojek
Jakub Rojek - Performance Specialist w Tigers
Poziom: średnio zaawansowany
Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?

Podczas webiaru omówię różnice danych pomiędzy panelami reklamowymi, a hurtownią danych, na przykładzie Facebook Ads, BigQuery i Looker Studio. Odpowiem też na pytania: skąd się biorą i jak sobie z nimi radzić?

Inne nagrania z tego webinaru

11.05.2023

SEO copywriting. Co musisz wiedzieć, umieć i robić w 2023 roku?

Iza Sykut - Content Managerka w Senuto

Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG

iza sykut senuto
11.05.2023

Skuteczne promptowanie SEO w ChatGPT, czyli jak poprawić pozycje ze sztuczną inteligencją

Dominik Fajferek - SEO Team Leader w WhitePress

Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG

dominik fajferek

Inne nagrania z kategorii

12.07.2025

E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?

Magda Kosciolek
12.07.2025

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?

Magda Kosciolek
12.07.2025

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować

Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY

Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?

gabriela gil
12.07.2025

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?

Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu

Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?

Michal Dmitrowicz new

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry