Jakub Rojek
Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?
Nagranie z dnia 11 maja 2023 - Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG

Poziom: średnio zaawansowany
Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?
Podczas webiaru omówię różnice danych pomiędzy panelami reklamowymi, a hurtownią danych, na przykładzie Facebook Ads, BigQuery i Looker Studio. Odpowiem też na pytania: skąd się biorą i jak sobie z nimi radzić?
Inne nagrania z tego webinaru
SEO copywriting. Co musisz wiedzieć, umieć i robić w 2023 roku?
Iza Sykut - Content Managerka w Senuto
Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG

Skuteczne promptowanie SEO w ChatGPT, czyli jak poprawić pozycje ze sztuczną inteligencją
Dominik Fajferek - SEO Team Leader w WhitePress
Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG

Inne nagrania z kategorii
Audyt SEO – jak go wykonać i na co zwrócić uwagę?
Łukasz Suchy - Expert SEO w DevaGroup
Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?

Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?
Krystian Kubrak - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 41

Cele niestandardowe w Google Ads. Twoje narzędzie optymalizacyjne w dobie automatyzacji!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 38

Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów
Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy
Pomówmy o marketingu odc. 37
