Urszula Spychalska
Zanim Twój klient kliknie „Kup teraz” – o wiarygodności w czasach ograniczonego zaufania
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarów
Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Zanim Twój klient kliknie „Kup teraz” – o wiarygodności w czasach ograniczonego zaufania
W czasach fałszywych sklepów i treści generowanych przez AI, zaufanie stało się najcenniejszą walutą e-commerce. Bezpieczeństwo zakupów, autentyczne opinie, zgodność z prawem i widoczność w Google decydują dziś o tym, kto wygrywa walkę o klienta. Pokażemy, jak dzięki wiarygodnym opiniom, weryfikacji sklepów, ochronie konsumentów i pełnej transparentności budować realną przewagę konkurencyjną, zwiększać konwersję i tworzyć lojalną społeczność wokół swojej marki.
Inne nagrania z tego webinaru
Cele niestandardowe w Google Ads. Twoje narzędzie optymalizacyjne w dobie automatyzacji!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 38

Wielka historia o małej lampce. Czyli antropomorfizacja, social presence i para-social interaction w marketingowej praktyce
Kamil Bolek - Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu w Tears of Joy
Pomówmy o marketingu odc. 33
