Publikacje

Uwielbiamy dzielić się wiedzą! Artykuły naszych Ekspertów znajdziesz w największych i najlepszych magazynach (marketingowych i biznesowych)!

okładka marketer+
Kamil Leśniak, Krzysztof Marzec

Jak przygotować i wypromować konferencję na przykładzie semKRK

Marketer+

semKRK to jedna z najstarszych i najpopularniejszych konferencji dla osób zajmujących się SEM, SEO oraz e-commerce w Polsce. Podczas wszystkich edycji zebraliśmy ponad 6 tys. uczestników, którzy bardzo wysoko ocenili tematykę, dobór prelegentów oraz organizację wydarzeń. Poznaj nasze doświadczenia i dowiedz się, jak skutecznie przygotować konferencję.

ooh magazine logo
Krzysztof Marzec

Nie poradzisz sobie bez doskonałej analityki – czyli jak (w miarę bezboleśnie) przejść na GA4?

OOH Magazine

1 lipca 2023 roku czeka nas prawdziwa rewolucja. Google Analytics Universal, które znamy w bardzo zbliżonej do obecnej formy od 2012 roku zostanie wyłączone, a jedyną opcją śledzenia wyników witryny będzie nowa wersja Google Analytics 4. To spora zmiana, zarówno od strony analizy raportów po sposób w jaki nowe narzędzie zbiera dane.

logomobiletrends
Krzysztof Marzec

Pozycjonowanie na urządzeniach mobilnych – SEM, SEO, SXO i mobile

Mobile Trends

Urządzenia mobilne odgrywają coraz większą rolę w marketingu i komunikacji. Ważne jest tworzenie angażującego doświadczenia dla użytkowników na urządzeniach mobilnych, stosując kombinację optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, marketingu w wyszukiwarkach, optymalizacji mediów społecznościowych i skupieniu się na doświadczeniu.

pr manager logo
Aleksandra Pizoń-Liwocha , Justyna Przygoda

Reklama na TikToku a PR. Czy TikTok to nadal wizerunkowe faux pas?

PR Manager

Reklama na TikToku a PR. Ta popularna platforma społecznościowa wciąż budzi sporo kontrowersji zarówno wśród marketerów jak i właścicieli e-commerce. Jak zmieniła się na przestrzeni ostatnich lat? Sprawdź sposoby i przykłady wykorzystania platformy do celów biznesowych. Znajdź swoją grupę docelową i odkryj nowe możliwości promocji.

Screenshot 82
Aleksandra Dygudaj

Promocja aplikacji mobilnych – możliwości Facebook Ads

gomobi.pl

Strategia marketingowa, której celem jest promowanie aplikacji mobilnej, musi uwzględniać zarówno zachęcenie użytkowników do pobrania aplikacji, jak i nakłonienie ich do jej aktywnego użytkowania. W tym artykule podpowiemy jak osiągnąć oba te cele, korzystając z dostępnych w systemie Facebook Ads szczególnych rodzajów kampanii.

Group 199
Kamil Sroka

Google Helpful Content - szansa czy wyzwanie dla sektora e-commerce?

Commerce Trends

Nowa aktualizacja od Google ma pomóc użytkownikom w odnajdywaniu treści profilowanych pod ich konkretne potrzeby. Wszelkie sztuczki pozycjonerskie mają okazać się zgubne dla treści, które nie są dla użytkownika świeże i użyteczne. Co w takiej sytuacji mają zrobić handlarze internetowi? Jak zareagować na Google Helpful Content?

Screenshot 82
Aleksandra Dygudaj

Przegląd kampanii Google Ads promujących aplikacje mobilne

gomobi.pl

Dynamiczny rozwój technologii mobilnych sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na stworzenie własnej aplikacji. Wychodząc naprzeciw potrzebom właścicieli aplikacji mobilnych, platforma Google Ads udostępnia typ kampanii promujących aplikację którego celem jest zachęcenie do instalacji oraz zaangażowanie już pozyskanych użytkowników.

Group 200
Magdalena Kościółek

Jak dobrze prowadzić bloga firmowego?

Cloudity

Prowadzenie bloga firmowego może wydawać się zadaniem prostym i niewymagającym planowania. W rzeczywistości jest odwrotnie. Tworzenie ciekawych i angażujących artykułów wymaga wcześniejszych przygotowań. Niezbędny jest plan publikacji, zawierający nie tylko wartościowe tematy, ale również dopasowane do nich słowa kluczowe i szkic treści.

marketerplus okladka
Dagmara Kałkus

Google Ads w praktyce - jak pisać i konfigurować skuteczne reklamy elastyczne

Marketer+ (lipiec-sierpień 2022)

Rok 2022 obfituje w nowości od Google'a. W ferworze przechodzenia z inteligentnych kampanii produktowych na jeszcze bardziej zautomatyzowane Performance Max i nieuchronnego wycofywania Universal Analytics na rzecz GA4 mogła umknąć Ci dodatkowa ważna zmiana. Od 30 czerwca nie można już tworzyć i edytować rozszerzonych reklam tekstowych.

prmanager
Krzysztof Marzec

Wstęp do Google Analytics 4

PR Manager (NR 10 Maj 2022)

Umarł król, niech żyje król! Niestety, ulubiony przez marketerów interface Google Analytics Universal odchodzi do lamusa. Zastąpi go dostępna już na rynku wersja Google Analytics 4, przy czym całkowite wyłączenie poprzedniej wersji zaplanowano na czerwiec 2023 r.

Screenshot 83
Krzysztof Marzec

Jak dzięki SEO poprawić Customer Experience?

Customer Experience Manager (marzec-kwiecień 2022)

Czy SEO może wpłynąć na Customer Experience użytkownika odwiedzającego witrynę? Jak pozycjonować, by nasza strona podobała się nie tylko Google'owi, ale też potencjalnym Klientom, którzy ją odwiedzają? Na te, i inne pytania odpowiada praktyk z wieloletnim doświadczeniem i CEO DevaGroup, Krzysztof Marzec.

gazeta piap devagroup
Przemysław Biegacz & Krzysztof Marzec

Daj się znaleźć w sieci, czyli jak stworzyć strategię marketingową dzięki której wyprzedzisz konkurencję!

Gazeta PIAP

Jak w dobie rosnącej konkurencji prowadzić skuteczne i rentowne działania w sieci? Jeśli szukasz sprawdzonych rozwiązań, jak rozwijać biznes online – koniecznie przeczytaj ten wywiad! Nasi Eksperci podpowiedzą jak budować strategię marketingową, jakie są najczęstsze błędy na stronach www i jak podejść do marketingu analitycznie?

ceo magazyn polska
Dorota Kika & Łukasz Suchy

Rynek SEO/SEM w pandemii

CEO.COM.PL BIZNES W PRAKTYCE

E-commerce, jak pandemia wpłynęła na działania SEO i SEM związane z rozwojem biznesu w trudnych i niepewnych czasach. Na pytania odpowiada nasza Senior SEM Specialist, Dorota Kika oraz Senior SEO Specialist, Łukasz Suchy.

smsapi
Krzysztof Marzec

Dobrze Ci radzę: Napisz lepszą reklamę w Google Ads niż Twoja konkurencja

SMSAPI

Google wymyśliło doskonały system reklamowy: przekaz trafia do użytkownika, który szuka naszego produktu lub usługi w idealnym momencie. Pozostało zadbać tylko o to, aby wspomniany przekaz też był idealny. Jak tworzyć reklamy lepsze niż konkurencja? Wykorzystuj USP, CTA i liczby, nie zapominając o tym, że najlepsze reklamy wpływają na emocje.

Scroll to Top