Publikacje
Uwielbiamy dzielić się wiedzą! Artykuły naszych Ekspertów znajdziesz w największych i najlepszych magazynach (marketingowych i biznesowych)!


Kamil Leśniak, Krzysztof Marzec
Jak przygotować i wypromować konferencję na przykładzie semKRK
Marketer+
semKRK to jedna z najstarszych i najpopularniejszych konferencji dla osób zajmujących się SEM, SEO oraz e-commerce w Polsce. Podczas wszystkich edycji zebraliśmy ponad 6 tys. uczestników, którzy bardzo wysoko ocenili tematykę, dobór prelegentów oraz organizację wydarzeń. Poznaj nasze doświadczenia i dowiedz się, jak skutecznie przygotować konferencję.


Krzysztof Marzec
Nie poradzisz sobie bez doskonałej analityki – czyli jak (w miarę bezboleśnie) przejść na GA4?
OOH Magazine
1 lipca 2023 roku czeka nas prawdziwa rewolucja. Google Analytics Universal, które znamy w bardzo zbliżonej do obecnej formy od 2012 roku zostanie wyłączone, a jedyną opcją śledzenia wyników witryny będzie nowa wersja Google Analytics 4. To spora zmiana, zarówno od strony analizy raportów po sposób w jaki nowe narzędzie zbiera dane.


Krzysztof Marzec
Pozycjonowanie na urządzeniach mobilnych – SEM, SEO, SXO i mobile
Mobile Trends
Urządzenia mobilne odgrywają coraz większą rolę w marketingu i komunikacji. Ważne jest tworzenie angażującego doświadczenia dla użytkowników na urządzeniach mobilnych, stosując kombinację optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, marketingu w wyszukiwarkach, optymalizacji mediów społecznościowych i skupieniu się na doświadczeniu.


Aleksandra Pizoń-Liwocha , Justyna Przygoda
Reklama na TikToku a PR. Czy TikTok to nadal wizerunkowe faux pas?
PR Manager
Reklama na TikToku a PR. Ta popularna platforma społecznościowa wciąż budzi sporo kontrowersji zarówno wśród marketerów jak i właścicieli e-commerce. Jak zmieniła się na przestrzeni ostatnich lat? Sprawdź sposoby i przykłady wykorzystania platformy do celów biznesowych. Znajdź swoją grupę docelową i odkryj nowe możliwości promocji.



Aleksandra Dygudaj
Promocja aplikacji mobilnych – możliwości Facebook Ads
gomobi.pl
Strategia marketingowa, której celem jest promowanie aplikacji mobilnej, musi uwzględniać zarówno zachęcenie użytkowników do pobrania aplikacji, jak i nakłonienie ich do jej aktywnego użytkowania. W tym artykule podpowiemy jak osiągnąć oba te cele, korzystając z dostępnych w systemie Facebook Ads szczególnych rodzajów kampanii.


Kamil Sroka
Google Helpful Content - szansa czy wyzwanie dla sektora e-commerce?
Commerce Trends
Nowa aktualizacja od Google ma pomóc użytkownikom w odnajdywaniu treści profilowanych pod ich konkretne potrzeby. Wszelkie sztuczki pozycjonerskie mają okazać się zgubne dla treści, które nie są dla użytkownika świeże i użyteczne. Co w takiej sytuacji mają zrobić handlarze internetowi? Jak zareagować na Google Helpful Content?



Aleksandra Dygudaj
Przegląd kampanii Google Ads promujących aplikacje mobilne
gomobi.pl
Dynamiczny rozwój technologii mobilnych sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na stworzenie własnej aplikacji. Wychodząc naprzeciw potrzebom właścicieli aplikacji mobilnych, platforma Google Ads udostępnia typ kampanii promujących aplikację którego celem jest zachęcenie do instalacji oraz zaangażowanie już pozyskanych użytkowników.


Magdalena Kościółek
Jak dobrze prowadzić bloga firmowego?
Cloudity
Prowadzenie bloga firmowego może wydawać się zadaniem prostym i niewymagającym planowania. W rzeczywistości jest odwrotnie. Tworzenie ciekawych i angażujących artykułów wymaga wcześniejszych przygotowań. Niezbędny jest plan publikacji, zawierający nie tylko wartościowe tematy, ale również dopasowane do nich słowa kluczowe i szkic treści.


Dagmara Kałkus
Google Ads w praktyce - jak pisać i konfigurować skuteczne reklamy elastyczne
Marketer+ (lipiec-sierpień 2022)
Rok 2022 obfituje w nowości od Google'a. W ferworze przechodzenia z inteligentnych kampanii produktowych na jeszcze bardziej zautomatyzowane Performance Max i nieuchronnego wycofywania Universal Analytics na rzecz GA4 mogła umknąć Ci dodatkowa ważna zmiana. Od 30 czerwca nie można już tworzyć i edytować rozszerzonych reklam tekstowych.


Krzysztof Marzec
Wstęp do Google Analytics 4
PR Manager (NR 10 Maj 2022)
Umarł król, niech żyje król! Niestety, ulubiony przez marketerów interface Google Analytics Universal odchodzi do lamusa. Zastąpi go dostępna już na rynku wersja Google Analytics 4, przy czym całkowite wyłączenie poprzedniej wersji zaplanowano na czerwiec 2023 r.


Krzysztof Marzec
Jak dzięki SEO poprawić Customer Experience?
Customer Experience Manager (marzec-kwiecień 2022)
Czy SEO może wpłynąć na Customer Experience użytkownika odwiedzającego witrynę? Jak pozycjonować, by nasza strona podobała się nie tylko Google'owi, ale też potencjalnym Klientom, którzy ją odwiedzają? Na te, i inne pytania odpowiada praktyk z wieloletnim doświadczeniem i CEO DevaGroup, Krzysztof Marzec.


Przemysław Biegacz & Krzysztof Marzec
Daj się znaleźć w sieci, czyli jak stworzyć strategię marketingową dzięki której wyprzedzisz konkurencję!
Gazeta PIAP
Jak w dobie rosnącej konkurencji prowadzić skuteczne i rentowne działania w sieci? Jeśli szukasz sprawdzonych rozwiązań, jak rozwijać biznes online – koniecznie przeczytaj ten wywiad! Nasi Eksperci podpowiedzą jak budować strategię marketingową, jakie są najczęstsze błędy na stronach www i jak podejść do marketingu analitycznie?


Dorota Kika & Łukasz Suchy
Rynek SEO/SEM w pandemii
CEO.COM.PL BIZNES W PRAKTYCE
E-commerce, jak pandemia wpłynęła na działania SEO i SEM związane z rozwojem biznesu w trudnych i niepewnych czasach. Na pytania odpowiada nasza Senior SEM Specialist, Dorota Kika oraz Senior SEO Specialist, Łukasz Suchy.


Krzysztof Marzec
Dobrze Ci radzę: Napisz lepszą reklamę w Google Ads niż Twoja konkurencja
SMSAPI
Google wymyśliło doskonały system reklamowy: przekaz trafia do użytkownika, który szuka naszego produktu lub usługi w idealnym momencie. Pozostało zadbać tylko o to, aby wspomniany przekaz też był idealny. Jak tworzyć reklamy lepsze niż konkurencja? Wykorzystuj USP, CTA i liczby, nie zapominając o tym, że najlepsze reklamy wpływają na emocje.