Publikacje

Uwielbiamy dzielić się wiedzą! Artykuły naszych Ekspertów znajdziesz w największych i najlepszych magazynach (marketingowych i biznesowych)!

260 x 113 px marketing przy kawie
Mateusz Pająk

ChatGPT – czarna skrzynka AI

Marketing przy Kawie

Czy powinniśmy się obawiać ChatGPT? Dobrze znamy korzyści płynące z jego wykorzystania – pozwala usprawnić pracę i szybciej zdobywać wiadomości, ale jakie zagrożenia niesie ze sobą? Mateusz Pająk, SEO Specialist z DevaGroup, dzieli się przemyśleniami na temat pozyskiwania informacji z użyciem tego narzędzia.

260 x 113 px Sprawny marketing
Krzysztof Marzec

6 sposobów na skuteczne teksty reklamowe w Google Ads

sprawny.marketing

Jak tworzyć lepsze reklamy w Google Ads? Jak wyróżnić się wśród konkurencji? Na co zwrócić uwagę wybierając CTA? Sprawdź artykuł Krzysztofa Marca - CEO DevaGroup, w którym dzieli się swoją wiedzą na temat optymalizacji tekstów reklamowych w Google Ads! Zobacz przydatne wskazówki oraz pomysły na ulepszenie Twoich kampanii.

260 x 113 px European Agency Awards
Ewelina Ibek

When Best Agency Culture, meets Best Event, meets Best Marketing & Not-for-Profit Campaign!

European Agency Awards

Zdobyliśmy 4 nominacje w międzynarodowym konkursie European Agency Awards! To prestiżowe nagrody, które wyróżniają agencje z całej Europy. Dołączyliśmy do grona finalistów w kategoriach: Best Not-for-Profit Campaign, Best Marketing Campaign, Best Event oraz Best Agency Culture. Przeczytaj więcej o wyróżnionych działaniach!

260 x 113 px OOH
Krzysztof Marzec, Bartłomiej Firmanty

5 praktycznych zastosowań GA4

OOH Magazine

Przejście na Google Analytics 4 było sporym wyzwaniem dla wielu firm. Dowiedz się wykorzystać nowe narzędzie, które w lipcu zastąpiło wszystkim znany Universal Analytics. Na łamach OOH magazine o 5 praktycznych zastosowaniach GA4, które przydadzą się w codziennej pracy opowiada Krzysztof Marzec oraz Bartłomiej Firmanty z DevaGroup. Cały artykuł na str. 60!

260 x 113 px freshmail
Aleksandra Kuszewska

Jak pozyskiwać zapisy do newslettera w Google Ads?

FreshMail

Jak pozyskiwać zapisy do newslettera dzięki Google Ads? Tego dowiesz się z najnowszego artykułu Aleksandry Kuszewskiej - SEM Associate w DevaGroup. Sprawdź, od czego należy zacząć pozyskiwanie nowych kontaktów oraz jak prawidłowo mierzyć konwersję w Google Ads. Poznasz typy kampanii, które warto wykorzystać wraz z ich charakterystyką i przydatnymi wskazówkami.

260 x 113 px majestic
Leszek Urban

Co wydarzyło się w SEO w pierwszej połowie 2023?

Majestic

Zobacz zestawienie najważniejszych zmian w SEO w pierwszym półroczu 2023! Nasz Senior SEO Specialist - Leszek Urban przygotował podsumowanie, w którym opisuje istotne aktualizacje, zmiany i nowości od Google oraz nowe możliwości i rozwój sztucznej inteligencji. Znajdziesz tam również informacje o najważniejszych wydarzeniach z branży.

SocialPress
Magdalena Kościółek

Czy Bing wchodzi do gry w Polsce?

Social Press

Czy wyszukiwarka internetowa Bing ma szansę osiągnąć sukces w Polsce? Jak działania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji wpływają na największych graczy na rynku? Sprawdź najnowszy artykuł Magdaleny Kościółek, SEO Associate w DevaGroup, w którym analizuje potencjał wyszukiwarki Bing i wskazuje zależności między największymi korporacjami.

logo m o m
Krzysztof Marzec

Google Ads 2023 – zmiany, których nie możesz przegapić

Magazyn Online Marketing

Produkty Google przechodzą obecnie wiele zmian – już w tym roku pożegnamy się z Universal Analytics, a chwilę później z Google Optimize. Sprawdź, co warto wiedzieć o Google Ads w 2023 roku i jakie strategie obecnie przynoszą najlepsze efekty! Swoją wiedzą na łamach Magazynu Online Marketing dzieli się CEO DevaGroup – Krzysztof Marzec.

logo senuto
Kacper Grębski & Jakub Barabasz

How to optimize images for web?

Senuto

Przesyłanie grafik w odpowiednim formacie i rozmiarze jest ważnym aspektem nie tylko wizualnym - wpływa również na wydajność strony internetowej. Sprawdź jak wybrać odpowiednie parametry dla obrazów, poznaj zalecane formaty plików graficznych i narzędzia do ich optymalizacji. W artykule znajdziesz również cenne wskazówki, dzięki którym dowiesz się na co zwrócić uwagę podczas zmiany rozmiarów obrazów.

logomobiletrends
Bartłomiej Tomczyk

Lokalne SEO - czym się wyróżnia?

Mobile Trends

Prowadzisz biznes lokalny i zależy Ci na pozyskiwaniu Klientów z najbliższej okolicy? Sprawdź potencjał lokalnego SEO! To inna forma pozycjonowania, która skupia się na widoczności wśród użytkowników z Twojego regionu, miasta czy dzielnicy. Przeczytaj o tym, jak skutecznie wypromować firmę w internecie i zainteresować potencjalnych Klientów swoją ofertą.

erecruiter logo
Krzysztof Marzec

SEO w rekrutacji, czyli jak zwiększyć widoczność ogłoszeń o pracy w sieci

eRecruiter

Wykorzystaj SEO w rekrutacji i zwiększ widoczność ogłoszeń o pracę. Przeczytaj o tym, jakie znaczenie ma analiza słów kluczowych, a także optymalizacja techniczna oraz jak zmierzyć sukces kampanii rekrutacyjnej. Pamiętaj, że dla przyszłego kandydata duże znaczenie może mieć to, co sam znajdzie na temat przyszłego pracodawcy.

sprawny marketing 1
Krzysztof Marzec

Jak wdrożyć Google Analytics 4? Praktyczne wskazówki

sprawny.marketing

Lipiec zbliża się nieubłaganie, a razem z nim duże zmiany. Sprawdź praktyczne porady dotyczące wdrożenia nowej wersji Google Analytics od CEO DevaGroup - Krzysztofa Marca. Poznaj różnice między Universal Analytics a GA4, sprawdź jak odpowiednio skonfigurować to narzędzie oraz jak budować własne raporty.

okładka marketer+
Kamil Leśniak, Krzysztof Marzec

Jak przygotować i wypromować konferencję na przykładzie semKRK

Marketer+

semKRK to jedna z najstarszych i najpopularniejszych konferencji dla osób zajmujących się SEM, SEO oraz e-commerce w Polsce. Podczas wszystkich edycji zebraliśmy ponad 6 tys. uczestników, którzy bardzo wysoko ocenili tematykę, dobór prelegentów oraz organizację wydarzeń. Poznaj nasze doświadczenia i dowiedz się, jak skutecznie przygotować konferencję.

ooh magazine logo
Krzysztof Marzec

Nie poradzisz sobie bez doskonałej analityki – czyli jak (w miarę bezboleśnie) przejść na GA4?

OOH Magazine

1 lipca 2023 roku czeka nas prawdziwa rewolucja. Google Analytics Universal, które znamy w bardzo zbliżonej do obecnej formy od 2012 roku zostanie wyłączone, a jedyną opcją śledzenia wyników witryny będzie nowa wersja Google Analytics 4. To spora zmiana, zarówno od strony analizy raportów po sposób w jaki nowe narzędzie zbiera dane.

logomobiletrends
Krzysztof Marzec

Pozycjonowanie na urządzeniach mobilnych – SEM, SEO, SXO i mobile

Mobile Trends

Urządzenia mobilne odgrywają coraz większą rolę w marketingu i komunikacji. Ważne jest tworzenie angażującego doświadczenia dla użytkowników na urządzeniach mobilnych, stosując kombinację optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, marketingu w wyszukiwarkach, optymalizacji mediów społecznościowych i skupieniu się na doświadczeniu.

m o m
Przemysław Biegacz

Sposoby na algorytm reklamowy Google - jak płacić mniej i generować wyższe konwersje?

Magazyn Online Marketing

Dowiedz się jak płacić mniej i generować wyższe konwersje w sieci reklamowej - sprawdź możliwości algorytmu reklamowego Google. W artykule przedstawione zostały 4 sposoby na optymalizację na przykładzie Google Ads, dzięki którym algorytmy radzą sobie znacznie lepiej. Nie przepalaj swojego budżetu - przeczytaj o tym, jakie znaczenie w kontekście optymalizacji ma automatyzacja.

pr manager logo
Aleksandra Pizoń-Liwocha , Justyna Przygoda

Reklama na TikToku a PR. Czy TikTok to nadal wizerunkowe faux pas?

PR Manager

Reklama na TikToku a PR. Ta popularna platforma społecznościowa wciąż budzi sporo kontrowersji zarówno wśród marketerów jak i właścicieli e-commerce. Jak zmieniła się na przestrzeni ostatnich lat? Sprawdź sposoby i przykłady wykorzystania platformy do celów biznesowych. Znajdź swoją grupę docelową i odkryj nowe możliwości promocji.

Screenshot 82
Aleksandra Dygudaj

Promocja aplikacji mobilnych – możliwości Facebook Ads

gomobi.pl

Strategia marketingowa, której celem jest promowanie aplikacji mobilnej, musi uwzględniać zarówno zachęcenie użytkowników do pobrania aplikacji, jak i nakłonienie ich do jej aktywnego użytkowania. W tym artykule podpowiemy jak osiągnąć oba te cele, korzystając z dostępnych w systemie Facebook Ads szczególnych rodzajów kampanii.

Group 199
Kamil Sroka

Google Helpful Content - szansa czy wyzwanie dla sektora e-commerce?

Commerce Trends

Nowa aktualizacja od Google ma pomóc użytkownikom w odnajdywaniu treści profilowanych pod ich konkretne potrzeby. Wszelkie sztuczki pozycjonerskie mają okazać się zgubne dla treści, które nie są dla użytkownika świeże i użyteczne. Co w takiej sytuacji mają zrobić handlarze internetowi? Jak zareagować na Google Helpful Content?

Screenshot 82
Aleksandra Dygudaj

Przegląd kampanii Google Ads promujących aplikacje mobilne

gomobi.pl

Dynamiczny rozwój technologii mobilnych sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na stworzenie własnej aplikacji. Wychodząc naprzeciw potrzebom właścicieli aplikacji mobilnych, platforma Google Ads udostępnia typ kampanii promujących aplikację którego celem jest zachęcenie do instalacji oraz zaangażowanie już pozyskanych użytkowników.

Group 200
Magdalena Kościółek

Jak dobrze prowadzić bloga firmowego?

Cloudity

Prowadzenie bloga firmowego może wydawać się zadaniem prostym i niewymagającym planowania. W rzeczywistości jest odwrotnie. Tworzenie ciekawych i angażujących artykułów wymaga wcześniejszych przygotowań. Niezbędny jest plan publikacji, zawierający nie tylko wartościowe tematy, ale również dopasowane do nich słowa kluczowe i szkic treści.

marketerplus okladka
Dagmara Kałkus

Google Ads w praktyce - jak pisać i konfigurować skuteczne reklamy elastyczne

Marketer+ (lipiec-sierpień 2022)

Rok 2022 obfituje w nowości od Google'a. W ferworze przechodzenia z inteligentnych kampanii produktowych na jeszcze bardziej zautomatyzowane Performance Max i nieuchronnego wycofywania Universal Analytics na rzecz GA4 mogła umknąć Ci dodatkowa ważna zmiana. Od 30 czerwca nie można już tworzyć i edytować rozszerzonych reklam tekstowych.

prmanager
Krzysztof Marzec

Wstęp do Google Analytics 4

PR Manager (NR 10 Maj 2022)

Umarł król, niech żyje król! Niestety, ulubiony przez marketerów interface Google Analytics Universal odchodzi do lamusa. Zastąpi go dostępna już na rynku wersja Google Analytics 4, przy czym całkowite wyłączenie poprzedniej wersji zaplanowano na czerwiec 2023 r.

Screenshot 83
Krzysztof Marzec

Jak dzięki SEO poprawić Customer Experience?

Customer Experience Manager (marzec-kwiecień 2022)

Czy SEO może wpłynąć na Customer Experience użytkownika odwiedzającego witrynę? Jak pozycjonować, by nasza strona podobała się nie tylko Google'owi, ale też potencjalnym Klientom, którzy ją odwiedzają? Na te, i inne pytania odpowiada praktyk z wieloletnim doświadczeniem i CEO DevaGroup, Krzysztof Marzec.

gazeta piap devagroup
Przemysław Biegacz & Krzysztof Marzec

Daj się znaleźć w sieci, czyli jak stworzyć strategię marketingową dzięki której wyprzedzisz konkurencję!

Gazeta PIAP

Jak w dobie rosnącej konkurencji prowadzić skuteczne i rentowne działania w sieci? Jeśli szukasz sprawdzonych rozwiązań, jak rozwijać biznes online – koniecznie przeczytaj ten wywiad! Nasi Eksperci podpowiedzą jak budować strategię marketingową, jakie są najczęstsze błędy na stronach www i jak podejść do marketingu analitycznie?

m o m
Dorota Kika & Anna Skowron

Jak przygotować skuteczną kampanię w Google Ads na 2022 r. – od generowania ruchu po leady i sprzedaż

Magazyn Online Marketing

Jak zacząć planować działania reklamowe tak, aby przyniosły pożądany efekt? Uwzględnij w swojej strategii Google Ads! To uniwersalne kampanie, które pozwolą Ci pozyskać ruch na stronę, pomogą w generowaniu sprzedaży, a także zdobyciu nowych kontaktów i potencjalnych klientów. Poznaj 6 porad dotyczących przygotowania skutecznej kampanii reklamowej w Google Ads.

ceo magazyn polska
Dorota Kika & Łukasz Suchy

Rynek SEO/SEM w pandemii

CEO.COM.PL BIZNES W PRAKTYCE

E-commerce, jak pandemia wpłynęła na działania SEO i SEM związane z rozwojem biznesu w trudnych i niepewnych czasach. Na pytania odpowiada nasza Senior SEM Specialist, Dorota Kika oraz Senior SEO Specialist, Łukasz Suchy.

smsapi
Krzysztof Marzec

Dobrze Ci radzę: Napisz lepszą reklamę w Google Ads niż Twoja konkurencja

SMSAPI

Google wymyśliło doskonały system reklamowy: przekaz trafia do użytkownika, który szuka naszego produktu lub usługi w idealnym momencie. Pozostało zadbać tylko o to, aby wspomniany przekaz też był idealny. Jak tworzyć reklamy lepsze niż konkurencja? Wykorzystuj USP, CTA i liczby, nie zapominając o tym, że najlepsze reklamy wpływają na emocje.

Scroll to Top