Publikacje

Uwielbiamy dzielić się wiedzą! Artykuły naszych Ekspertów znajdziesz w największych i najlepszych magazynach (marketingowych i biznesowych)!

onlinemarketingmagazyn
Dorota KikaKrzysztof Marzec
Dorota Kika, Krzysztof Marzec

Jak zmierzyć i zoptymalizować kampanię Google Ads?

Online Marketing

Dlaczego warto mierzyć konwersje? Jak optymalizować kampanie oparte na AI oraz czy sztuczna inteligencja jest lepsza niż zarządzanie ręczne? Sprawdź, jak skutecznie mierzyć i optymalizować działania w Google Ads.

logo polecany biznes pl gold
Aleksandra Połetek-Pszonak
Aleksandra Połetek-Pszonak

Rola content marketingu w sprzedaży B2B. Jak tworzyć treści, które sprzedają?

Polecany Biznes

Czy do realizacji celów sprzedażowych handlowcom potrzebne są treści? Sprzedaż to nie tylko przedstawienie oferty i podpisanie umowy, a treści, które przyciągają uwagę czy edukują, mogę być świetnym wsparciem w procesie.

260 x 113 px Sprawny marketing
Aleksandra Połetek-Pszonak
Aleksandra Połetek-Pszonak

Jak okiełznać trudnego klienta? Model DISC w codziennej pracy handlowca

sprawny.marketing

Z perspektywy handlowca z ponad 5-letnim doświadczeniem potwierdzam, że praca w sprzedaży potrafi spędzać sen z powiek. Jednak są sposoby, aby sobie ją ułatwić. Jednym z nich jest model DISC. Poznaj typy klientów i dowiedz się, jak ich rozszyfrować!

260 x 113 px marketing przy kawie
Aleksandra Połetek-Pszonak
Aleksandra Połetek-Pszonak

Lead nurturing w B2B – od potencjalnego klienta do zadowolonego partnera

Marketing przy Kawie

W konkurencyjnym środowisku B2B zdobycie nowego klienta to tylko pierwszy krok w procesie budowania relacji biznesowej. Ważnym elementem nowoczesnej strategii sprzedaży B2B jest lead nurturing. Czym dokładnie jest ten proces?

260 x 113 px gomobi
Aleksandra Podżorska
Aleksandra Podżorska

AI Overview – rewolucja czy ewolucja dla SEO?

gomobi

AI Overview, znane wcześniej jako SGE, to innowacja od Googla, która już teraz zmienia sposób korzystania z wyszukiwarki internetowej. Jak większość innowacji, nowa opcja Google zbiera zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie od użytkowników. Czy teraz naprawdę SEO is DEAD?

260 x 113 px Sprawny marketing
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Google Analytics 4 - jak zoptymalizować kampanie i strony docelowe?

Sprawny Marketing

GA4 to narzędzie, bez którego marketer nie powinien próbować udowadniać skuteczności swoich kampanii. Potrafi ono analizować wartość ruchu z wielu źródeł czy wskazać atrybucję. Jednak samo patrzenie na raporty nie wystarczy – liczy się to, co z nimi zrobisz!

260 x 113 px senuto
Mariusz Rybka
Mariusz Rybka

Google PPC: step by step guide

Senuto

Google PPC to system reklamowy, który umożliwia reklamowanie swojej firmy w wyszukiwarce i sieci reklamowej. Płacisz za kliknięcie, czyli efektywny ruch na Twojej stronie. Dowiedz się, jak korzystać z systemu, jak ustawić pierwszą kampanię i jakie są jego główne zalety.

myvod logo
Dorota Kika
Dorota Kika

Tworzysz kursy online? Zobacz, jakich narzędzi do analityki potrzebujesz!

myVOD

Jak wdrożyć Google Analytics na platformie myVOD? Jak zintegrować i skonfigurować Google Tag Managera i CookieBota? Po co nam te wszystkie dane? Co robić, aby kampanie działały dobrze? Posłuchaj rozmowy Roberta Rachwała z myvod.io z naszą ekspertką Dorotą Kiką na Spotify i YouTube.

webmetric webinary
Aleksandra Połetek-Pszonak
Aleksandra Połetek-Pszonak

Strategie sprzedaży B2B – jak osiągnąć maksymalną skuteczność

Webmetric

Sprzedaż B2B może obejmować szereg branż, strategii organizacyjnych, indywidualnych technik, struktur procesów sprzedaży, metodologii i ról. Sprawdź praktyczne porady i sprawdzone strategie, które pomogą firmom działającym w sektorze B2B zwiększyć efektywność swoich działań sprzedażowych!

onlinemarketingmagazyn
Marta KoziarzKrzysztof Marzec
Marta Koziarz, Krzysztof Marzec

Jak stworzyć skuteczną kampanię Google Ads na urządzenia mobilne?

Magazyn Online Marketing

Smartofny towarzyszą nam 24 godz. na dobę. Firmy, które chcą się rozwijać muszą się odpowiednio reklamować. Google wychodzi im naprzeciw, oferując szereg możliwości prowadzenia kampanii na urządzeniach mobilnych. Obecnie mamy więcej formatów reklam mobilnych niż pod desktopy. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić takie kampanie!

about marketing
Paweł Jackowski
Paweł Jackowski

Grupowanie słów kluczowych – proste kroki do lepszej widoczności w wyszukiwarkach

about Marketing

Odpowiednie grupowanie słów kluczowych może znacząco zwiększyć widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania. To jak segregowanie dokumentów w biurze – kiedy wszystko jest na swoim miejscu, łatwiej znaleźć to, czego szukasz.

260 x 113 px OOH
Wojciech Mikoś
Wojciech Mikoś

Nowe funkcje oparte o AI w Google Ads

OOH Magazine

ChatGPT rozpoczął rewolucję cyfrową ponad 2 lata temu. Nie trzeba było długo długo czekać na odpowiedź gigantów technologicznych w kwestii tego, jak ich produkty zaadaptują się do tej nowej rzeczywistości. Przetestowaliśmy nowe narzędzia oparte o AI w Google Ads i to, jak mogą wspomóc one pracę specjalisty SEM.

260 x 113 px senuto
Dagmara Kałkus
Dagmara Kałkus

PPC Lead Generation: 10 Best PPC Lead Gen Strategies

Senuto

Generowanie leadów jest głównym celem ponad 90% marketerów. Stworzenie skutecznej strategii to jednak duże wyzwanie, nawet dla doświadczonego specjalisty. Na co zwrócić uwagę przy jej planowaniu i jakimi narzędziami się wesprzeć? O tym wszystkim przeczytasz w artykule naszej ekspertki!

260 x 113 px Sprawny marketing
Aleksandra Połetek-Pszonak
Aleksandra Połetek-Pszonak

Copywriting sprzedażowy: jak wykorzystać treści do poprawy wyników sprzedażowych?

Sprawny Marketing

Umiejętność tworzenia tekstów sprzedażowych, które skutecznie przekonują do zakupu, jest jednym z kluczowych elementów sukcesu w biznesie. Odpowiednie dobranie słów do grupy odbiorców, zdolność dotarcia do serca i umysłu klienta wyróżniają copywriting sprzedażowy.

logo polecany biznes pl gold
Zuzanna Kraus
Zuzanna Kraus

Dlaczego kampania SEM jest ważna dla Twojej firmy?

Polecany Biznes

Współczesny konsument jest stale podłączony do internetu – decyzje zakupowe podejmuje dynamicznie, a każda sekunda dłuższego ładowania strony może przełożyć się na wzrost wskaźnika odrzuceń. Dbałość o rozwój i konkurencyjność firmy jest kluczowa, a kampanie SEM będą Twoim sprzymierzeńcem.

deweloper marketing logo
Natalia Golisz
Natalia Golisz

SGE (Search Generative Experience) - czy i jak zmiany w Google wpłyną na Twój biznes?

Deweloper & Marketing

SGE to wdrażana przez Google kolejna wielka zmiana w wyszukiwarce. Będzie to ewolucja dotycząca prowadzenia wielu biznesów, w tym również tych z sektora budowlanego i deweloperskiego. Sprawdź, co czeka nas w 2024 roku i jak przygotować się na te modernizacje.

landingi com
Krystian Kubrak
Krystian Kubrak

PPC Keyword Research: How to do keyword analysis for PPC?

Landingi.com

Research słów kluczowych PPC obejmuje identyfikację właściwych słów, które mogą zwiększyć zwrot z inwestycji za pośrednictwem płatnych reklam. Przeczytaj artykuł Krystiana Kubraka, SEM Specialist w DevaGroup, i dowiedz się, jak to zrobić w czterech prostych krokach, odkryj najlepsze narzędzia i poznaj różnicę między researchem słów kluczowych SEO i PPC.

260 x 113 px Sprawny marketing
Kamil SrokaKrzysztof Marzec
Krzysztof Marzec, Kamil Sroka

Zmiany w danych strukturalnych i Helpful Content System – co musisz wiedzieć?

Sprawny Marketing

Odkryj, jak nowe zmiany Google dotyczące danych strukturalnych i Helpful Content System wpływają na widoczność Twojej strony. W tym artykule nasi eksperci zgłębiają te zagadnienia, podpowiadając, jak zoptymalizować treści. Dowiedz się, jakie korzyści niesie uporządkowane dane w Google!

260 x 113 px Marketer
Jakub Barabasz
Jakub Barabasz

SEO w dobie AI. Jak optymalizować i pozycjonować treści dzięki sztucznej inteligencji.

Marketer+

Sztuczna inteligencja staje się obecnie nieodzowną pomocą dla specjalistów SEO. Narzędzia AI nie tylko usprawniają codzienną pracę, lecz także pozwalają osiągnąć lepsze wyniki i efektywniej dotrzeć do odbiorców. Przeczytaj artykuł Jakuba Barabasza, SEO Specialist w DevaGroup, i dowiedz się, jak skutecznie ich używać.

about marketing
Aleksandra Połetek-Pszonak
Aleksandra Połetek-Pszonak

Sukces klienta to Twój sukces - jak strategia customer success wspiera działy sprzedaży

about Marketing

Utrzymanie istniejących klientów jest kluczowe dla sukcesu firmy, zwłaszcza że koszty pozyskania nowych klientów są zazwyczaj znacznie wyższe niż koszty związane z utrzymaniem istniejących relacji. Organizacje muszą dostosować swoje strategie, kładąc większy nacisk na utrzymanie lojalności klientów.

260 x 113 px OOH
Magdalena Kościółek
Magdalena Kościółek

Jak tworzyć content na stronę i jak go potem wykorzystać w promocji biznesu?

OOH Magazine

Jeśli prowadzisz biznes, publikowanie materiałów wysokiej jakości jest obowiązkowe. Wpływają one nie tylko na marketing, ale też wizerunek firmy. Są świetną bazą do działań, które umacniają świadomość marki, a także pozwalają efektywnie dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

onlinemarketingmagazyn
Dorota KikaKrzysztof Marzec
Dorota Kika, Krzysztof Marzec

Jak skutecznie generować leady dzięki działaniom SEM?

Online Marketing

Jeśli celem Twoich kampanii reklamowych w Google Ads jest pozyskanie leadów, to system Google daje Ci wiele możliwości. Które typy kampanii sprawdzą się najlepiej w przypadku pozyskiwania klientów? Jak je optymalizować? Skąd pozyskać informację, co działa, a co nie? Przeczytaj artykuł naszych ekspertów.

260 x 113 px OOH
Krystian Kubrak
Krystian Kubrak

Raporty Google Ads na sterydach, czyli niestandardowe raporty i kolumny w praktyce

OOH Magazine

W świecie reklamy online dostęp do dokładnych danych jest kluczowy dla sukcesu kampanii i podejmowania właściwych decyzji. W panelu reklamowym Google Ads są dostępne standardowe raporty, ale czasami potrzeba czegoś więcej. W tym momencie na scenę wchodzą niestandardowe raporty. Przeczytaj artykuł Krystiana Kubraka i dowiedz się, jak wykorzystać ich potencjał.

commercetrends logo
Zuzanna Kraus
Zuzanna Kraus

E-commerce 2023, czyli o płatnościach błyskawicznych, transmisjach sprzedażowych i porównywaniu cen podczas Black Friday

Commerce Trends

2023 to kolejny rok, w którym e-commerce ukazuje swoją nieprzerwaną dynamikę. Powoduje to, że podsumowanie go w kilku zdaniach staje się zadaniem niemożliwym. Rośnie odsetek polskich internautów kupujących online rośnie, podobnie jak liczba płatności za pośrednictwem BLIKa. Co jeszcze wydarzyła się w branży w 2024 roku?

260 x 113 px OOH
Paweł Seruga
Paweł Seruga

Kontroluj roboty – czyli o tym, jak nie dać sobie wejść na głowę kampaniom Performance Max

OOH Magazine

Kampanie Performance Max z impetem wdarły się do systemu reklamowego Google Ads i najwyraźniej uwiły tam sobie gniazdo na dłużej. Wszystko wskazuje na to, że ich panowanie w 2024 roku będzie niepodzielne. W jaki sposób uruchomić popularnego PMaxa, by mimo wszystko mieć nad nim – przynajmniej ograniczoną – kontrolę?

260 x 113 px marketing przy kawie
Dorota Kika
Dorota Kika

Podsumowanie roku 2023 w SEM

Marketing przy Kawie

W branży SEM to był rok pełen zmian, nowości, automatyzacji i testowania. Ale nie oszukujmy się: od kilku lat każdy rok tak wygląda, a każdy następny będzie wyglądał podobnie. Google ma wiele pomysłów i chętnie je na nas testuje. AI też jest już częścią naszej codzienności. Dorota Kika, Senior SEM Expert w DevaGroup, podsumowuje zmiany wprowadzone przez Google i związane z wykorzystaniem AI w 2023 roku.

260 x 113 px Mobile trends
Zuzanna Kraus
Zuzanna Kraus

SEM w 2023: wyzwania i wspomnienia

Mobile Trends

Ubiegły rok przyniósł kolejne nowości i zmiany w branży SEM. Dyskusjom o roli AI w branży nie było końca, stała się nieodłącznym elementem codziennej pracy marketera. Krótkie wideo w formacie pionowym, które miało bawić jedynie na TikToku, zyskuje coraz większe znaczenie. Zuzanna Kraus opisuje trendy i wydarzenia ubiegłego roku.

260 x 113 px marketing przy kawie
Jakub Barabasz
Jakub Barabasz

Jak sztuczna inteligencja wpływała na SEO w 2023 roku?

Marketing przy Kawie

Optymalizacja wyszukiwarek przechodzi obecnie gwałtowną transformację za sprawą nowych narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję. W jakich kluczowych obszarach narzędzia AI w największym stopniu ułatwiły codzienną pracę specjalistów SEO? Podsumowuje Jakub Barabasz.

onlinemarketingmagazyn
Alicja Stojek-Szewczuk
Alicja Stojek-Szewczuk

GA4 a SEO – jak korzystać z nowej wersji Google Analytics w codziennej pracy SEO-wca?

Magazyn Online Marketing

Jak poprawnie korzystać z GA4, by skutecznie pracować nad pozycjonowaniem stron? Jakie nowe funkcje, pojęcia oraz narzędzia wprowadzono do Analyticsa wraz z aktualizacją? Jakie raporty będą najbardziej przydatne w pracy SEO-wca? Alicja Stojek-Szewczuk odpowiada na te pytania.

260 x 113 px senuto
Łukasz Suchy
Łukasz Suchy

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego w 5 krokach

Senuto

Jak wypozycjonować sklep internetowy? To złożony proces, któremu towarzyszy wiele analiz, działań optymalizacyjnych i tworzenie różnorodnych treści. Łukasz Suchy zaktualizował nasz tekst opublikowany u Senuto – podzielił się wskazówkami i przeprowadził przez cały proces pozycjoonowania krok po kroku.

260 x 113 px Sprawny marketing
Wojciech Mikoś
Wojciech Mikoś

Praktyczne wykorzystanie ChatGPT w pracy specjalisty SEM

sprawny.marketing

ChatGPT to bardzo pomocne narzędzie – szczególnie kiedy wiemy, jak dobrze pisać prompty i korzystamy z dodatkowych wtyczek. W jaki sposób mogą ją wykorzystywać specjaliści SEM w kampaniach i analityce? Przeczytaj artykuł, w którym Wojciech Mikoś dzieli się swoimi doświadczeniami z codziennej pracy.

senuto logo webinar
Mateusz PająkJakub Barabasz
Mateusz Pająk, Jakub Barabasz

Narzędzia AI w marketingu – przegląd dostępnych możliwości

Senuto

Coraz więcej narzędzi opartych o sztuczną inteligencję pojawia się na rynku. Z których z nich warto skorzystać przy tworzeniu grafik i analizie danych? Nasi specjaliści Jakub Barabasz i Mateusz Pająk przetestowali wiele z nich, popularnych oraz mniej znanych, i dzielą się swoimi wnioskami w publikacji dla Senuto.

260 x 113 px marketing przy kawie
Mateusz Pająk
Mateusz Pająk

ChatGPT – czarna skrzynka AI

Marketing przy Kawie

Czy powinniśmy się obawiać ChatGPT? Dobrze znamy korzyści płynące z jego wykorzystania – pozwala usprawnić pracę i szybciej zdobywać wiadomości, ale jakie zagrożenia niesie ze sobą? Mateusz Pająk, SEO Specialist z DevaGroup, dzieli się przemyśleniami na temat pozyskiwania informacji z użyciem tego narzędzia.

260 x 113 px Sprawny marketing
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

6 sposobów na skuteczne teksty reklamowe w Google Ads

sprawny.marketing

Jak tworzyć lepsze reklamy w Google Ads, które wyróżnią Twój biznes na tle konkurencji? Sprawdź artykuł Krzysztofa Marca, w którym dzieli się wiedzą na temat optymalizacji tekstów reklamowych w Google Ads! Zobacz przydatne pomysły na ulepszenie Twoich kampanii.

cux logo
Piotr Jacek
Piotr Jacek

How to Improve User Experience on your E-commerce?

cux.io

Głównym celem SXO jest przeprowadzenie potencjalnego klienta przez całą ścieżkę zakupową – od znalezienia sklepu, przez zatrzymanie go tam na dłużej, aż po zakup. Piotr Jacek, Senior SEO Specialist DevaGroup, pokazuje, jakie problemy najczęściej dotykają klientów oraz jak je rozwiązać i stworzyć stronę przyjazną dla użytkowników.

senuto logo webinar
Natalia GoliszPiotr Jacek
Natalia Golisz, Piotr Jacek

How to avoid duplicate content?

Senuto

Zduplikowane treści na stronie internetowej negatywnie wpływają na jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Przyczyn ich powstania może być wiele, a duża część z nich wynika z nieświadomości. Przeczytaj artykuł, w którym specjaliści DevaGroup, Natalia Golisz i Piotr Jacek, pokazują, jakie działania podjąć, aby uniknąć konsekwencji wynikających z duplikacji treści.

260 x 113 px European Agency Awards
Ewelina Ibek
Ewelina Ibek

When Best Agency Culture, meets Best Event, meets Best Marketing & Not-for-Profit Campaign!

European Agency Awards

Zdobyliśmy 4 nominacje w międzynarodowym konkursie European Agency Awards! To prestiżowe nagrody, które wyróżniają agencje z całej Europy. Dołączyliśmy do grona finalistów w kategoriach: Best Not-for-Profit Campaign, Best Marketing Campaign, Best Event oraz Best Agency Culture. Przeczytaj więcej o wyróżnionych działaniach!

260 x 113 px OOH
Krzysztof MarzecBartłomiej Firmanty
Krzysztof Marzec, Bartłomiej Firmanty

5 praktycznych zastosowań GA4

OOH Magazine

Przejście na Google Analytics 4 było sporym wyzwaniem dla wielu firm. Następca Universal Analytics jest szybszy, lepszy i dokładniejszy, niż jego poprzednik - szczególnie w bezciasteczkowej, nowej rzeczywistości. Na łamach OOH magazine o 5 praktycznych zastosowaniach Google Analytisc 4, które przydadzą się w codziennej pracy opowiada Krzysztof Marzec oraz Bartłomiej Firmanty z DevaGroup. Cały artykuł znajdziesz na str. 60!

260 x 113 px freshmail
Aleksandra Kuszewska
Aleksandra Kuszewska

Jak pozyskiwać zapisy do newslettera w Google Ads?

FreshMail

Jak pozyskiwać zapisy do newslettera dzięki Google Ads? Tego dowiesz się z najnowszego artykułu Aleksandry Kuszewskiej - SEM Associate w DevaGroup. Sprawdź, od czego należy zacząć pozyskiwanie nowych kontaktów oraz jak prawidłowo mierzyć konwersję w Google Ads. Poznasz typy kampanii, które warto wykorzystać wraz z ich charakterystyką i przydatnymi wskazówkami.

260 x 113 px majestic
Leszek Urban
Leszek Urban

Co wydarzyło się w SEO w pierwszej połowie 2023?

Majestic

Zobacz zestawienie najważniejszych zmian w SEO w pierwszym półroczu 2023! Nasz Senior SEO Specialist - Leszek Urban przygotował podsumowanie, w którym opisuje istotne aktualizacje, zmiany i nowości od Google oraz nowe możliwości i rozwój sztucznej inteligencji. Znajdziesz tam również informacje o najważniejszych wydarzeniach z branży.

SocialPress
Magdalena Kościółek
Magdalena Kościółek

Czy Bing wchodzi do gry w Polsce?

Social Press

Czy wyszukiwarka internetowa Bing ma szansę osiągnąć sukces w Polsce? Jak działania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji wpływają na największych graczy na rynku? Sprawdź najnowszy artykuł Magdaleny Kościółek, SEO Associate w DevaGroup, w którym analizuje potencjał wyszukiwarki Bing i wskazuje zależności między największymi korporacjami.

logo m o m
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Google Ads 2023 – zmiany, których nie możesz przegapić

Magazyn Online Marketing

Produkty Google przechodzą obecnie wiele zmian – już w tym roku pożegnamy się z Universal Analytics, a chwilę później z Google Optimize. Sprawdź, co warto wiedzieć o Google Ads w 2023 roku i jakie strategie obecnie przynoszą najlepsze efekty! Swoją wiedzą na łamach Magazynu Online Marketing dzieli się CEO DevaGroup – Krzysztof Marzec.

logo senuto
Kacper GrębskiJakub Barabasz
Kacper Grębski & Jakub Barabasz

How to optimize images for web?

Senuto

Przesyłanie grafik w odpowiednim formacie i rozmiarze jest ważnym aspektem, który wpływa na wydajność strony internetowej. Sprawdź, jak wybrać odpowiednie parametry dla obrazów, poznaj zalecane formaty plików graficznych i narzędzia do ich optymalizacji. W artykule znajdziesz również cenne wskazówki, dzięki którym dowiesz się na co zwrócić uwagę podczas zmiany rozmiarów obrazów.

logomobiletrends
Bartłomiej Tomczyk
Bartłomiej Tomczyk

Lokalne SEO - czym się wyróżnia?

Mobile Trends

Prowadzisz biznes lokalny i zależy Ci na pozyskiwaniu Klientów z najbliższej okolicy? Sprawdź potencjał lokalnego SEO! To inna forma pozycjonowania, która skupia się na widoczności wśród użytkowników z Twojego regionu, miasta czy dzielnicy. Z tego artykułu dowiesz się, jak skutecznie wypromować firmę w internecie i zainteresować potencjalnych Klientów swoją ofertą.

erecruiter logo
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

SEO w rekrutacji, czyli jak zwiększyć widoczność ogłoszeń o pracy w sieci

eRecruiter

Wykorzystaj SEO w rekrutacji i zwiększ widoczność ogłoszeń o pracę. Przeczytaj o tym, jakie znaczenie ma analiza słów kluczowych, a także optymalizacja techniczna oraz jak zmierzyć sukces kampanii rekrutacyjnej. Pamiętaj, że dla przyszłego kandydata duże znaczenie może mieć to, co sam znajdzie na temat przyszłego pracodawcy.

sprawny marketing 1
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Jak wdrożyć Google Analytics 4? Praktyczne wskazówki

sprawny.marketing

Lipiec zbliża się nieubłaganie, a razem z nim duże zmiany. Sprawdź praktyczne porady dotyczące wdrożenia nowej wersji Google Analytics od CEO DevaGroup - Krzysztofa Marca. Poznaj różnice między Universal Analytics a GA4, sprawdź jak odpowiednio skonfigurować to narzędzie oraz jak budować własne raporty.

okładka marketer+
Kamil LeśniakKrzysztof Marzec
Kamil Leśniak, Krzysztof Marzec

Jak przygotować i wypromować konferencję na przykładzie semKRK

Marketer+

semKRK to jedna z najstarszych i najpopularniejszych konferencji dla osób zajmujących się SEM, SEO oraz e-commerce w Polsce. Podczas wszystkich edycji zebraliśmy ponad 6 tys. uczestników, którzy bardzo wysoko ocenili tematykę, dobór prelegentów oraz organizację wydarzeń. Poznaj nasze doświadczenia i dowiedz się, jak skutecznie przygotować konferencję.

ooh magazine logo
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Nie poradzisz sobie bez doskonałej analityki – czyli jak (w miarę bezboleśnie) przejść na GA4?

OOH Magazine

1 lipca 2023 roku czeka nas prawdziwa rewolucja. Google Analytics Universal, które znamy w bardzo zbliżonej do obecnej formy od 2012 roku zostanie wyłączone, a jedyną opcją śledzenia wyników witryny będzie nowa wersja Google Analytics 4. To spora zmiana, zarówno od strony analizy raportów po sposób w jaki nowe narzędzie zbiera dane.

logomobiletrends
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Pozycjonowanie na urządzeniach mobilnych – SEM, SEO, SXO i mobile

Mobile Trends

Urządzenia mobilne odgrywają coraz większą rolę w marketingu i komunikacji. Ważne jest tworzenie angażującego doświadczenia dla użytkowników na urządzeniach mobilnych, stosując kombinację optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, marketingu w wyszukiwarkach, optymalizacji mediów społecznościowych i skupieniu się na doświadczeniu.

m o m
Przemysław Biegacz
Przemysław Biegacz

Sposoby na algorytm reklamowy Google - jak płacić mniej i generować wyższe konwersje?

Magazyn Online Marketing

Dowiedz się jak płacić mniej i generować wyższe konwersje w sieci reklamowej. W artykule przedstawione zostały 4 sposoby na optymalizację na przykładzie Google Ads, dzięki którym algorytmy radzą sobie znacznie lepiej. Nie przepalaj swojego budżetu - przeczytaj o tym, jakie znaczenie w kontekście optymalizacji ma automatyzacja.

pr manager logo
Aleksandra Pizoń-LiwochaJustyna Przygoda
Aleksandra Pizoń-Liwocha , Justyna Przygoda

Reklama na TikToku a PR. Czy TikTok to nadal wizerunkowe faux pas?

PR Manager

Reklama na TikToku a PR. Ta popularna platforma społecznościowa wciąż budzi sporo kontrowersji zarówno wśród marketerów jak i właścicieli e-commerce. Jak zmieniła się na przestrzeni ostatnich lat? Sprawdź sposoby i przykłady wykorzystania platformy do celów biznesowych. Znajdź swoją grupę docelową i odkryj nowe możliwości promocji.

Screenshot 82
Aleksandra Dygudaj
Aleksandra Dygudaj

Promocja aplikacji mobilnych – możliwości Facebook Ads

gomobi.pl

Strategia marketingowa, której celem jest promowanie aplikacji mobilnej, musi uwzględniać zarówno zachęcenie użytkowników do pobrania aplikacji, jak i nakłonienie ich do jej aktywnego użytkowania. W tym artykule podpowiemy jak osiągnąć oba te cele, korzystając z dostępnych w systemie Facebook Ads szczególnych rodzajów kampanii.

Group 199
Kamil Sroka
Kamil Sroka

Google Helpful Content - szansa czy wyzwanie dla sektora e-commerce?

Commerce Trends

Nowa aktualizacja od Google ma pomóc użytkownikom w odnajdywaniu treści profilowanych pod ich konkretne potrzeby. Wszelkie sztuczki pozycjonerskie mają okazać się zgubne dla treści, które nie są dla użytkownika świeże i użyteczne. Co w takiej sytuacji mają zrobić handlarze internetowi? Jak zareagować na Google Helpful Content?

Screenshot 82
Aleksandra Dygudaj
Aleksandra Dygudaj

Przegląd kampanii Google Ads promujących aplikacje mobilne

gomobi.pl

Dynamiczny rozwój technologii mobilnych sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na stworzenie własnej aplikacji. Wychodząc naprzeciw potrzebom właścicieli aplikacji mobilnych, platforma Google Ads udostępnia typ kampanii promujących aplikację którego celem jest zachęcenie do instalacji oraz zaangażowanie już pozyskanych użytkowników.

Group 200
Magdalena Kościółek
Magdalena Kościółek

Jak dobrze prowadzić bloga firmowego?

Cloudity

Prowadzenie bloga firmowego może wydawać się zadaniem prostym i niewymagającym planowania. W rzeczywistości jest odwrotnie. Tworzenie ciekawych i angażujących artykułów wymaga wcześniejszych przygotowań. Niezbędny jest plan publikacji, zawierający nie tylko wartościowe tematy, ale również dopasowane do nich słowa kluczowe i szkic treści. W tym artykule przedstawione zostały praktyczne wskazówki dotyczące skutecznego prowadzenia bloga firmowego.

marketerplus okladka
Dagmara Kałkus
Dagmara Kałkus

Google Ads w praktyce - jak pisać i konfigurować skuteczne reklamy elastyczne

Marketer+ (lipiec-sierpień 2022)

Rok 2022 obfituje w nowości od Google'a. W ferworze przechodzenia z inteligentnych kampanii produktowych na jeszcze bardziej zautomatyzowane Performance Max i nieuchronnego wycofywania Universal Analytics na rzecz GA4 mogła umknąć Ci dodatkowa ważna zmiana. Od 30 czerwca nie można już tworzyć i edytować rozszerzonych reklam tekstowych.

prmanager
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Wstęp do Google Analytics 4

PR Manager (NR 10 Maj 2022)

Umarł król, niech żyje król! Niestety, ulubiony przez marketerów interface Google Analytics Universal odchodzi do lamusa. Zastąpi go dostępna już na rynku wersja Google Analytics 4, przy czym całkowite wyłączenie poprzedniej wersji zaplanowano na czerwiec 2023 r.

Screenshot 83
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Jak dzięki SEO poprawić Customer Experience?

Customer Experience Manager (marzec-kwiecień 2022)

Czy SEO może wpłynąć na Customer Experience użytkownika odwiedzającego witrynę? Jak pozycjonować, by nasza strona podobała się nie tylko Google'owi, ale też potencjalnym Klientom? Na te pytania odpowiada CEO DevaGroup, Krzysztof Marzec.

gazeta piap devagroup
Przemysław BiegaczKrzysztof Marzec
Przemysław Biegacz & Krzysztof Marzec

Daj się znaleźć w sieci, czyli jak stworzyć strategię marketingową dzięki której wyprzedzisz konkurencję!

Gazeta PIAP

Jak w dobie rosnącej konkurencji prowadzić skuteczne i rentowne działania w sieci? Jeśli szukasz sprawdzonych rozwiązań, jak rozwijać biznes online – koniecznie przeczytaj ten wywiad! Nasi Eksperci podpowiedzą jak budować strategię marketingową, jakie są najczęstsze błędy na stronach www i jak podejść do marketingu analitycznie?

m o m
Dorota KikaAnna Skowron
Dorota Kika & Anna Skowron

Jak przygotować skuteczną kampanię w Google Ads na 2022 r. – od generowania ruchu po leady i sprzedaż

Magazyn Online Marketing

Jak zacząć planować działania reklamowe tak, aby przyniosły pożądany efekt? Uwzględnij w swojej strategii Google Ads! To uniwersalne kampanie, które pozwolą Ci pozyskać ruch na stronę, pomogą w generowaniu sprzedaży, a także zdobyciu nowych klientów. Poznaj 6 porad dotyczących przygotowania kampanii w Google Ads.

ceo magazyn polska
Dorota KikaŁukasz Suchy
Dorota Kika & Łukasz Suchy

Rynek SEO/SEM w pandemii

CEO.COM.PL BIZNES W PRAKTYCE

Rynek sprzedaży internetowej rośnie, a wraz z nim konkurencja walcząca o klienta i najlepszą pozycję w wyszukiwarce. Jak pandemia wpłynęła na działania SEO i SEM związane z rozwojem biznesu w trudnych i niepewnych czasach? Czy rynek jest przygotowany do rozwoju i powstawania nowych e-commerców? Na pytania odpowiada nasza Senior SEM Specialist, Dorota Kika oraz Senior SEO Specialist, Łukasz Suchy.

smsapi
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Dobrze Ci radzę: Napisz lepszą reklamę w Google Ads niż Twoja konkurencja

SMSAPI

Google wymyśliło doskonały system reklamowy: przekaz trafia do użytkownika, który szuka naszego produktu lub usługi w idealnym momencie. Pozostało zadbać tylko o to, aby wspomniany przekaz też był idealny. Jak tworzyć reklamy lepsze niż konkurencja? Wykorzystuj USP, CTA i liczby, nie zapominając o tym, że najlepsze reklamy wpływają na emocje.

E commerceRGB 3 300x171 1
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Wyszukiwarka w okresie świątecznym – 6 praktycznych porad, jak nią zawładnąć

E-commerce w praktyce

Okres świąteczny to jedna z najlepszych okazji, aby zwiększyć sprzedaż i zaistnieć w świadomości konsumentów. Dowiedz się, jak skutecznie planować działania SEO i Google Ads w okresie świątecznym, kiedy rozpocząć przygotowania i jak optymalizować obecność Twojego sklepu w wyszukiwarce.

onlinemarketingmagazyn
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Konto AdWords do przeglądu – co i jak optymalizować?

Online Marketing

Praca z AdWords wymaga aktywnego wykorzystywania wielu funkcji porozrzucanych po różnych elementach interfejsu. Tylko solidna dyscyplina oparta na właściwej liście elementów pozwoli na budowanie skutecznej kampanii. Ten artykuł dostarczy Ci wskazówek, które ułatwią optymalizację i poprawią stan Twoich kampanii.

onlinemarketingmagazyn
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Google Optimize - jak robić eksperymenty i w opraciu o wyniki podejmować trafne decyzje?

Online Marketing

Poznaj Google Optimize - narzędzie, które ułatwia testowanie i optymalizację stron internetowych. Z artykułu dowiesz się, jak w oparciu o dane z Google Analytics możesz przeprowadzać testy różnych wersji stron i przekazów, by maksymalizować ich skuteczność.

onlinemarketingmagazyn
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Prześwietlenie panelu Google AdWords – 10 elementów do optymalizacji kampanii krok po kroku

Online Marketing

Odkryj tajniki systemu aukcyjnego Google AdWords! Artykuł analizuje kluczowe opcje, które pomogą Ci wygrać w walce o lepsze reklamy. Poznaj strategie wykorzystania wyszukiwanych haseł, aby maksymalizować skuteczność kampanii.

onlinemarketingmagazyn
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

6 kosztownych błędów, jakie można popełnić w AdWords

Online Marketing

Prowadzisz kampanie AdWords sam? A może zlecasz to renomowanej agencji? W każdym z tych przypadków może zdarzyć się drobny błąd, który skutkował będzie mniej lub bardziej kosztownymi konsekwencjami. Sprawdź, czy nie popełniasz tych 6 kosztownych błędów i zapewnij sobie maksymalną optymalizację kampanii.

social media manager magazyn
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Analityka w social mediach – wszystko, co musisz wiedzieć o UTM!

Social Media Manager

Najważniejszym elementem prowadzenia analityki ruchu przychodzącego z mediów społecznościowych będzie poprawne przypisanie źródła w Analytics za pomocną zmiennych UTM. Dowiedz się, jak optymalizować analizę ruchu z mediów społecznościowych oraz jak poprawnie tagować linki za pomocą zmiennych UTM w Analytics.

bank.pl
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Technologie: Internet może być szansą

BANK.PL

Dlaczego obecność w internecie jest kluczowa dla banków spółdzielczych? W artykule omówione zostało rosnące znaczenie bankowości online i zmieniające się nawyki młodych konsumentów. Dowiedz się, jak wyszukiwania kluczowych słów wpływają na widoczność banków w sieci oraz jakie wyzwania stawia optymalizacja stron mobilnych.

SlideShare logo.svg
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

7 najważniejszych aspektów reklamy mobilnej w AdWords

SlideShare

Prezentacja na konferencję In Digital Marketing - indm.pl, skupiająca się na istotnych aspektach reklamy AdWords w mobile. Sprawdź konkretne dane, skuteczne strategie optymalizacji kampanii oraz najważniejsze aspekty reklamy mobilnej w AdWords.

mensis.pl (4)
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Content Marketing – podejście techniczne pod Google

Mensis.pl

Nie posiadasz eksperckiej wiedzy na temat SEO? Sam prowadzisz swojego bloga firmowego? Sprawdź, jak w prosty sposób i bez specjalistycznej wiedzy możesz optymalizować treści. Dowiedz się, jak szukać słów kluczowych oraz tworzyć ekspercki content zoptymalizowany pod SEO.

mensis.pl (6)
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Kampanie dynamiczne w AdWords – Dynamic Search Ads

Mensis.pl

Tworzenie kampanii AdWords to proces wymagający i długotrwały. Z tego artykułu dowiesz się, czym są kampanie dynamiczne, kiedy warto z nich korzystać oraz jak krok po kroku je ustawić. Poznaj praktyczne wskazówki, które wzniosą Twoje kampanie reklamowe na wyższy poziom.

helion logo 1024
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Google Search Console – darmowa kopalnia danych

Helion

W codziennej pracy ze stronami internetowymi może nam pomóc wiele narzędzi o różnym poziomie skomplikowania. Chcesz dowiedzieć się, jak wykorzystać podstawowe, darmowe narzędzia do zarządzania stronami internetowymi? W tym artykule dowiesz się, jak wykorzystać potencjał Google Search Console do optymalizacji swoich działań.

media mamstartup
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Inbound i content marketing to nic nowego. Zobacz, jak SEO ewoluowało przez ostatnie 10 lat

Mamstartup.pl

Chcesz dowiedzieć się, jak SEO ewoluowało na przestrzeni ostatnich 10 lat? Przeczytaj artykuł, który przedstawia zmiany w optymalizacji stron, budowaniu linków oraz adaptacji do mobilnych wyszukiwarek. Odkryj, jak stare techniki odnajdują nowe życie w dynamicznym świecie marketingu internetowego!

mensis.pl (8)
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Jak wykorzystać w praktyce nadchodzące nowości w Google Adwords?

Mensis.pl

24 maja 2016 roku odbyła się konferencja, na której zaprezentowano zmiany i nowości dotyczące produktów Google. Z tego artykułu dowiesz się, jak praktycznie zastosować nowości w Google AdWords, które zostały zaprezentowane na konferencji poświęconej innowacjom w Google.

marketing i biznes
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Podstawy promocji lokalnej firmy w Google

Marketing i Biznes

Dowiedz się, jak małe firmy mogą skutecznie wykorzystać narzędzia Google do promocji. W tym artykule Krzysztof Marzec omawia, jak lokalna firma może zwiększyć swoją widoczność za pomocą Map Google, lokalnego pozycjonowania oraz kampanii AdWords. Odkryj, jak proste działania mogą znacząco poprawić wyniki Twojej firmy w lokalnych wyszukiwaniach.

mensis.pl (9)
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Wyciągnij praktyczne wnioski z danych Google Analytics

Mensis.pl

Jedną z podstawowych zalet analityki cyfrowej jest prostota zbierania dużej ilości danych. Ta trudniejsza część to wyciąganie sensownych wniosków na podstawie tych danych. Dowiedz się, jak wyciągać praktyczne wnioski z Google Analytics, które pozwolą Ci wznieść Twoje kampanie na wyższy poziom!

mensis.pl
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Ulepsz swoje reklamy Ad Words, wykorzystując rozszerzenia reklam!

Mensis.pl

Rozszerzenia reklam to element kampanii, który może wpływać pozytywnie na jej całkowity wynik. Mają one wagę głównie w Sieci Wyszukiwania Google, czyli reklamie w wyszukiwarce. Z tego artykułu dowiesz się, czym są rozszerzenia reklam, jaką rolę odgrywają w kampaniach Adwords oraz jak dzięki nim możesz ulepszyć swoje reklamy.

mensis.pl (7)
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Pierwsza kampania w Sieci Reklamowej Google – od czego zacząć, na co uważać?

Mensis.pl

Potęga Google AdWords to bezsprzecznie możliwość kierowania reklam na wyszukiwarkę, gdzie odbiorcy widzą je w idealnym momencie, czyli wtedy, gdy poszukują danego produktu lub usługi. Z tego artykułu dowiesz się, jak przeprowadzić pierwszą kampanię w Sieci Reklamowej Google, jakie są możliwości kierowania reklam, a także poznasz najczęściej popełniane błędy.

mensis.pl (3)
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Kampania AdWords na YouTube

Mensis.pl

YouTube należy traktować inaczej niż kolejną stronę w sieci reklamowej Google. Skuteczne kampanie na tej platformie nie są możliwe, jeśli nie połączymy mocy wszystkich dostępnych narzędzi w tym zakresie. Z tego artykułu dowiesz się, jakie formaty reklamowe dla wideo możesz wykorzystać w Google AdWords oraz poznasz konkretne wskazówki na prowadzenie kampanii reklamowych w serwisie YouTube.

mensis.pl (5)
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Tam gdzie kończy się wyszukiwarka, zaczyna się GDN

Mensis.pl

GDN, czyli Google Display Network to doskonałe rozwinięcie kampanii w AdWords. Niestety wiele osób nie docenia potęgi GDN lub traktuje kampanie bardzo lekko, nie przykładając się do ich optymalizacji. Poznaj 8 dobrych praktyk prowadzenia kampanii w Sieci Reklamowej Google.

mensis.pl (2)
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Reklamy GSP - Gmail Sponsored Promotions

Mensis.pl

Reklamy GSP nie są nowością w Google AdWords, pojawiły się już pod koniec 2013 roku, jednak do dziś wiele biznesów o nich nie słyszało - dlaczego? Z tego artykułu dowiesz się, co to są reklamy GSP, jakie mają ograniczenia oraz kiedy warto z nich korzystać.

ehandel
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Czy każdy produkt sprzedawany w sklepie warto reklamować w AdWords?

EHANDEL

Prowadzenie kampanii SEM pozwala niemal z idealną dokładnością mierzyć jej efekty. Sprawdź, jak prowadzić kampanie SEM z maksymalną efektywnością! Dowiedz się, dlaczego reklamowanie wszystkich produktów nie zawsze jest korzystne, jak wybierać najlepsze słowa kluczowe oraz kontrolować trendy.

geekweek
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Mógł być wyszukiwarką, ale pomaga pozycjonerom

Geekweek Interia.pl

Poznaj niezwykłą historię MajesticSEO, firmy, która przekształciła swoje roboty z potencjalnej wyszukiwarki w potężne narzędzie do pozycjonowania stron. Dowiedz się, jak analizują miliardy linków, pomagając specjalistom SEO zdobywać przewagę nad konkurencją. Odkryj, jak te dane mogą odmienić Twoją strategię marketingową!

hakin9
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Google Hacking

Hakin9

Jeszcze parę lat temu łatwo było znaleźć wielu zaciekłych przeciwników Google, chroniących się za proxy i kasujących codziennie cookies, aby uchronić resztki prywatności. Sprawdź, jak zabezpieczyć się przed wyciekiem informacji w Google, jak wyszukiwać informacje nie przeznaczone do wyszukiwania oraz jak budować nowe zapytania, poszukując specyficznych danych.

Hackin9
Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec

Inwigilacja w pracy

Hakin9

Wszechobecny monitoring stał się znakiem naszych czasów. Idąc na spacer do miasta łapiemy się w kadr kilkunastu kamer - zaś nasza działalność w Internecie jest pod stałą obserwacją zbierających dane robotów. Z tego artykułu dowiesz się, jakie są najpopularniejsze metody inwigilacji, jak wykryć podglądacza oraz jak skutecznie zabezpieczyć się przed inwigilacją.

Scroll to Top