Publikacje
Uwielbiamy dzielić się wiedzą! Artykuły naszych Ekspertów znajdziesz w największych i najlepszych magazynach (marketingowych i biznesowych)!
Dorota Kika, Krzysztof Marzec
Jak zmierzyć i zoptymalizować kampanię Google Ads?
Online Marketing
Dlaczego warto mierzyć konwersje? Jak optymalizować kampanie oparte na AI oraz czy sztuczna inteligencja jest lepsza niż zarządzanie ręczne? Sprawdź, jak skutecznie mierzyć i optymalizować działania w Google Ads.
Aleksandra Połetek-Pszonak
Rola content marketingu w sprzedaży B2B. Jak tworzyć treści, które sprzedają?
Polecany Biznes
Czy do realizacji celów sprzedażowych handlowcom potrzebne są treści? Sprzedaż to nie tylko przedstawienie oferty i podpisanie umowy, a treści, które przyciągają uwagę czy edukują, mogę być świetnym wsparciem w procesie.
Aleksandra Połetek-Pszonak
Jak okiełznać trudnego klienta? Model DISC w codziennej pracy handlowca
sprawny.marketing
Z perspektywy handlowca z ponad 5-letnim doświadczeniem potwierdzam, że praca w sprzedaży potrafi spędzać sen z powiek. Jednak są sposoby, aby sobie ją ułatwić. Jednym z nich jest model DISC. Poznaj typy klientów i dowiedz się, jak ich rozszyfrować!
Aleksandra Połetek-Pszonak
Lead nurturing w B2B – od potencjalnego klienta do zadowolonego partnera
Marketing przy Kawie
W konkurencyjnym środowisku B2B zdobycie nowego klienta to tylko pierwszy krok w procesie budowania relacji biznesowej. Ważnym elementem nowoczesnej strategii sprzedaży B2B jest lead nurturing. Czym dokładnie jest ten proces?
Aleksandra Podżorska
AI Overview – rewolucja czy ewolucja dla SEO?
gomobi
AI Overview, znane wcześniej jako SGE, to innowacja od Googla, która już teraz zmienia sposób korzystania z wyszukiwarki internetowej. Jak większość innowacji, nowa opcja Google zbiera zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie od użytkowników. Czy teraz naprawdę SEO is DEAD?
Krzysztof Marzec
Google Analytics 4 - jak zoptymalizować kampanie i strony docelowe?
Sprawny Marketing
GA4 to narzędzie, bez którego marketer nie powinien próbować udowadniać skuteczności swoich kampanii. Potrafi ono analizować wartość ruchu z wielu źródeł czy wskazać atrybucję. Jednak samo patrzenie na raporty nie wystarczy – liczy się to, co z nimi zrobisz!
Mariusz Rybka
Google PPC: step by step guide
Senuto
Google PPC to system reklamowy, który umożliwia reklamowanie swojej firmy w wyszukiwarce i sieci reklamowej. Płacisz za kliknięcie, czyli efektywny ruch na Twojej stronie. Dowiedz się, jak korzystać z systemu, jak ustawić pierwszą kampanię i jakie są jego główne zalety.
Dorota Kika
Tworzysz kursy online? Zobacz, jakich narzędzi do analityki potrzebujesz!
myVOD
Jak wdrożyć Google Analytics na platformie myVOD? Jak zintegrować i skonfigurować Google Tag Managera i CookieBota? Po co nam te wszystkie dane? Co robić, aby kampanie działały dobrze? Posłuchaj rozmowy Roberta Rachwała z myvod.io z naszą ekspertką Dorotą Kiką na Spotify i YouTube.
Aleksandra Połetek-Pszonak
Strategie sprzedaży B2B – jak osiągnąć maksymalną skuteczność
Webmetric
Sprzedaż B2B może obejmować szereg branż, strategii organizacyjnych, indywidualnych technik, struktur procesów sprzedaży, metodologii i ról. Sprawdź praktyczne porady i sprawdzone strategie, które pomogą firmom działającym w sektorze B2B zwiększyć efektywność swoich działań sprzedażowych!
Marta Koziarz, Krzysztof Marzec
Jak stworzyć skuteczną kampanię Google Ads na urządzenia mobilne?
Magazyn Online Marketing
Smartofny towarzyszą nam 24 godz. na dobę. Firmy, które chcą się rozwijać muszą się odpowiednio reklamować. Google wychodzi im naprzeciw, oferując szereg możliwości prowadzenia kampanii na urządzeniach mobilnych. Obecnie mamy więcej formatów reklam mobilnych niż pod desktopy. Sprawdź, jak skutecznie prowadzić takie kampanie!
Paweł Jackowski
Grupowanie słów kluczowych – proste kroki do lepszej widoczności w wyszukiwarkach
about Marketing
Odpowiednie grupowanie słów kluczowych może znacząco zwiększyć widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania. To jak segregowanie dokumentów w biurze – kiedy wszystko jest na swoim miejscu, łatwiej znaleźć to, czego szukasz.
Wojciech Mikoś
Nowe funkcje oparte o AI w Google Ads
OOH Magazine
ChatGPT rozpoczął rewolucję cyfrową ponad 2 lata temu. Nie trzeba było długo długo czekać na odpowiedź gigantów technologicznych w kwestii tego, jak ich produkty zaadaptują się do tej nowej rzeczywistości. Przetestowaliśmy nowe narzędzia oparte o AI w Google Ads i to, jak mogą wspomóc one pracę specjalisty SEM.
Dagmara Kałkus
PPC Lead Generation: 10 Best PPC Lead Gen Strategies
Senuto
Generowanie leadów jest głównym celem ponad 90% marketerów. Stworzenie skutecznej strategii to jednak duże wyzwanie, nawet dla doświadczonego specjalisty. Na co zwrócić uwagę przy jej planowaniu i jakimi narzędziami się wesprzeć? O tym wszystkim przeczytasz w artykule naszej ekspertki!
Aleksandra Połetek-Pszonak
Copywriting sprzedażowy: jak wykorzystać treści do poprawy wyników sprzedażowych?
Sprawny Marketing
Umiejętność tworzenia tekstów sprzedażowych, które skutecznie przekonują do zakupu, jest jednym z kluczowych elementów sukcesu w biznesie. Odpowiednie dobranie słów do grupy odbiorców, zdolność dotarcia do serca i umysłu klienta wyróżniają copywriting sprzedażowy.
Zuzanna Kraus
Dlaczego kampania SEM jest ważna dla Twojej firmy?
Polecany Biznes
Współczesny konsument jest stale podłączony do internetu – decyzje zakupowe podejmuje dynamicznie, a każda sekunda dłuższego ładowania strony może przełożyć się na wzrost wskaźnika odrzuceń. Dbałość o rozwój i konkurencyjność firmy jest kluczowa, a kampanie SEM będą Twoim sprzymierzeńcem.
Natalia Golisz
SGE (Search Generative Experience) - czy i jak zmiany w Google wpłyną na Twój biznes?
Deweloper & Marketing
SGE to wdrażana przez Google kolejna wielka zmiana w wyszukiwarce. Będzie to ewolucja dotycząca prowadzenia wielu biznesów, w tym również tych z sektora budowlanego i deweloperskiego. Sprawdź, co czeka nas w 2024 roku i jak przygotować się na te modernizacje.
Krystian Kubrak
PPC Keyword Research: How to do keyword analysis for PPC?
Landingi.com
Research słów kluczowych PPC obejmuje identyfikację właściwych słów, które mogą zwiększyć zwrot z inwestycji za pośrednictwem płatnych reklam. Przeczytaj artykuł Krystiana Kubraka, SEM Specialist w DevaGroup, i dowiedz się, jak to zrobić w czterech prostych krokach, odkryj najlepsze narzędzia i poznaj różnicę między researchem słów kluczowych SEO i PPC.
Krzysztof Marzec, Kamil Sroka
Zmiany w danych strukturalnych i Helpful Content System – co musisz wiedzieć?
Sprawny Marketing
Odkryj, jak nowe zmiany Google dotyczące danych strukturalnych i Helpful Content System wpływają na widoczność Twojej strony. W tym artykule nasi eksperci zgłębiają te zagadnienia, podpowiadając, jak zoptymalizować treści. Dowiedz się, jakie korzyści niesie uporządkowane dane w Google!
Jakub Barabasz
SEO w dobie AI. Jak optymalizować i pozycjonować treści dzięki sztucznej inteligencji.
Marketer+
Sztuczna inteligencja staje się obecnie nieodzowną pomocą dla specjalistów SEO. Narzędzia AI nie tylko usprawniają codzienną pracę, lecz także pozwalają osiągnąć lepsze wyniki i efektywniej dotrzeć do odbiorców. Przeczytaj artykuł Jakuba Barabasza, SEO Specialist w DevaGroup, i dowiedz się, jak skutecznie ich używać.
Aleksandra Połetek-Pszonak
Sukces klienta to Twój sukces - jak strategia customer success wspiera działy sprzedaży
about Marketing
Utrzymanie istniejących klientów jest kluczowe dla sukcesu firmy, zwłaszcza że koszty pozyskania nowych klientów są zazwyczaj znacznie wyższe niż koszty związane z utrzymaniem istniejących relacji. Organizacje muszą dostosować swoje strategie, kładąc większy nacisk na utrzymanie lojalności klientów.
Magdalena Kościółek
Jak tworzyć content na stronę i jak go potem wykorzystać w promocji biznesu?
OOH Magazine
Jeśli prowadzisz biznes, publikowanie materiałów wysokiej jakości jest obowiązkowe. Wpływają one nie tylko na marketing, ale też wizerunek firmy. Są świetną bazą do działań, które umacniają świadomość marki, a także pozwalają efektywnie dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
Dorota Kika, Krzysztof Marzec
Jak skutecznie generować leady dzięki działaniom SEM?
Online Marketing
Jeśli celem Twoich kampanii reklamowych w Google Ads jest pozyskanie leadów, to system Google daje Ci wiele możliwości. Które typy kampanii sprawdzą się najlepiej w przypadku pozyskiwania klientów? Jak je optymalizować? Skąd pozyskać informację, co działa, a co nie? Przeczytaj artykuł naszych ekspertów.
Krystian Kubrak
Raporty Google Ads na sterydach, czyli niestandardowe raporty i kolumny w praktyce
OOH Magazine
W świecie reklamy online dostęp do dokładnych danych jest kluczowy dla sukcesu kampanii i podejmowania właściwych decyzji. W panelu reklamowym Google Ads są dostępne standardowe raporty, ale czasami potrzeba czegoś więcej. W tym momencie na scenę wchodzą niestandardowe raporty. Przeczytaj artykuł Krystiana Kubraka i dowiedz się, jak wykorzystać ich potencjał.
Zuzanna Kraus
E-commerce 2023, czyli o płatnościach błyskawicznych, transmisjach sprzedażowych i porównywaniu cen podczas Black Friday
Commerce Trends
2023 to kolejny rok, w którym e-commerce ukazuje swoją nieprzerwaną dynamikę. Powoduje to, że podsumowanie go w kilku zdaniach staje się zadaniem niemożliwym. Rośnie odsetek polskich internautów kupujących online rośnie, podobnie jak liczba płatności za pośrednictwem BLIKa. Co jeszcze wydarzyła się w branży w 2024 roku?
Paweł Seruga
Kontroluj roboty – czyli o tym, jak nie dać sobie wejść na głowę kampaniom Performance Max
OOH Magazine
Kampanie Performance Max z impetem wdarły się do systemu reklamowego Google Ads i najwyraźniej uwiły tam sobie gniazdo na dłużej. Wszystko wskazuje na to, że ich panowanie w 2024 roku będzie niepodzielne. W jaki sposób uruchomić popularnego PMaxa, by mimo wszystko mieć nad nim – przynajmniej ograniczoną – kontrolę?
Dorota Kika
Podsumowanie roku 2023 w SEM
Marketing przy Kawie
W branży SEM to był rok pełen zmian, nowości, automatyzacji i testowania. Ale nie oszukujmy się: od kilku lat każdy rok tak wygląda, a każdy następny będzie wyglądał podobnie. Google ma wiele pomysłów i chętnie je na nas testuje. AI też jest już częścią naszej codzienności. Dorota Kika, Senior SEM Expert w DevaGroup, podsumowuje zmiany wprowadzone przez Google i związane z wykorzystaniem AI w 2023 roku.
Zuzanna Kraus
SEM w 2023: wyzwania i wspomnienia
Mobile Trends
Ubiegły rok przyniósł kolejne nowości i zmiany w branży SEM. Dyskusjom o roli AI w branży nie było końca, stała się nieodłącznym elementem codziennej pracy marketera. Krótkie wideo w formacie pionowym, które miało bawić jedynie na TikToku, zyskuje coraz większe znaczenie. Zuzanna Kraus opisuje trendy i wydarzenia ubiegłego roku.
Jakub Barabasz
Jak sztuczna inteligencja wpływała na SEO w 2023 roku?
Marketing przy Kawie
Optymalizacja wyszukiwarek przechodzi obecnie gwałtowną transformację za sprawą nowych narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję. W jakich kluczowych obszarach narzędzia AI w największym stopniu ułatwiły codzienną pracę specjalistów SEO? Podsumowuje Jakub Barabasz.
Alicja Stojek-Szewczuk
GA4 a SEO – jak korzystać z nowej wersji Google Analytics w codziennej pracy SEO-wca?
Magazyn Online Marketing
Jak poprawnie korzystać z GA4, by skutecznie pracować nad pozycjonowaniem stron? Jakie nowe funkcje, pojęcia oraz narzędzia wprowadzono do Analyticsa wraz z aktualizacją? Jakie raporty będą najbardziej przydatne w pracy SEO-wca? Alicja Stojek-Szewczuk odpowiada na te pytania.
Łukasz Suchy
Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego w 5 krokach
Senuto
Jak wypozycjonować sklep internetowy? To złożony proces, któremu towarzyszy wiele analiz, działań optymalizacyjnych i tworzenie różnorodnych treści. Łukasz Suchy zaktualizował nasz tekst opublikowany u Senuto – podzielił się wskazówkami i przeprowadził przez cały proces pozycjoonowania krok po kroku.
Wojciech Mikoś
Praktyczne wykorzystanie ChatGPT w pracy specjalisty SEM
sprawny.marketing
ChatGPT to bardzo pomocne narzędzie – szczególnie kiedy wiemy, jak dobrze pisać prompty i korzystamy z dodatkowych wtyczek. W jaki sposób mogą ją wykorzystywać specjaliści SEM w kampaniach i analityce? Przeczytaj artykuł, w którym Wojciech Mikoś dzieli się swoimi doświadczeniami z codziennej pracy.
Mateusz Pająk, Jakub Barabasz
Narzędzia AI w marketingu – przegląd dostępnych możliwości
Senuto
Coraz więcej narzędzi opartych o sztuczną inteligencję pojawia się na rynku. Z których z nich warto skorzystać przy tworzeniu grafik i analizie danych? Nasi specjaliści Jakub Barabasz i Mateusz Pająk przetestowali wiele z nich, popularnych oraz mniej znanych, i dzielą się swoimi wnioskami w publikacji dla Senuto.
Mateusz Pająk
ChatGPT – czarna skrzynka AI
Marketing przy Kawie
Czy powinniśmy się obawiać ChatGPT? Dobrze znamy korzyści płynące z jego wykorzystania – pozwala usprawnić pracę i szybciej zdobywać wiadomości, ale jakie zagrożenia niesie ze sobą? Mateusz Pająk, SEO Specialist z DevaGroup, dzieli się przemyśleniami na temat pozyskiwania informacji z użyciem tego narzędzia.
Krzysztof Marzec
6 sposobów na skuteczne teksty reklamowe w Google Ads
sprawny.marketing
Jak tworzyć lepsze reklamy w Google Ads, które wyróżnią Twój biznes na tle konkurencji? Sprawdź artykuł Krzysztofa Marca, w którym dzieli się wiedzą na temat optymalizacji tekstów reklamowych w Google Ads! Zobacz przydatne pomysły na ulepszenie Twoich kampanii.
Piotr Jacek
How to Improve User Experience on your E-commerce?
cux.io
Głównym celem SXO jest przeprowadzenie potencjalnego klienta przez całą ścieżkę zakupową – od znalezienia sklepu, przez zatrzymanie go tam na dłużej, aż po zakup. Piotr Jacek, Senior SEO Specialist DevaGroup, pokazuje, jakie problemy najczęściej dotykają klientów oraz jak je rozwiązać i stworzyć stronę przyjazną dla użytkowników.
Natalia Golisz, Piotr Jacek
How to avoid duplicate content?
Senuto
Zduplikowane treści na stronie internetowej negatywnie wpływają na jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Przyczyn ich powstania może być wiele, a duża część z nich wynika z nieświadomości. Przeczytaj artykuł, w którym specjaliści DevaGroup, Natalia Golisz i Piotr Jacek, pokazują, jakie działania podjąć, aby uniknąć konsekwencji wynikających z duplikacji treści.
Ewelina Ibek
When Best Agency Culture, meets Best Event, meets Best Marketing & Not-for-Profit Campaign!
European Agency Awards
Zdobyliśmy 4 nominacje w międzynarodowym konkursie European Agency Awards! To prestiżowe nagrody, które wyróżniają agencje z całej Europy. Dołączyliśmy do grona finalistów w kategoriach: Best Not-for-Profit Campaign, Best Marketing Campaign, Best Event oraz Best Agency Culture. Przeczytaj więcej o wyróżnionych działaniach!
Krzysztof Marzec, Bartłomiej Firmanty
5 praktycznych zastosowań GA4
OOH Magazine
Przejście na Google Analytics 4 było sporym wyzwaniem dla wielu firm. Następca Universal Analytics jest szybszy, lepszy i dokładniejszy, niż jego poprzednik - szczególnie w bezciasteczkowej, nowej rzeczywistości. Na łamach OOH magazine o 5 praktycznych zastosowaniach Google Analytisc 4, które przydadzą się w codziennej pracy opowiada Krzysztof Marzec oraz Bartłomiej Firmanty z DevaGroup. Cały artykuł znajdziesz na str. 60!
Aleksandra Kuszewska
Jak pozyskiwać zapisy do newslettera w Google Ads?
FreshMail
Jak pozyskiwać zapisy do newslettera dzięki Google Ads? Tego dowiesz się z najnowszego artykułu Aleksandry Kuszewskiej - SEM Associate w DevaGroup. Sprawdź, od czego należy zacząć pozyskiwanie nowych kontaktów oraz jak prawidłowo mierzyć konwersję w Google Ads. Poznasz typy kampanii, które warto wykorzystać wraz z ich charakterystyką i przydatnymi wskazówkami.
Leszek Urban
Co wydarzyło się w SEO w pierwszej połowie 2023?
Majestic
Zobacz zestawienie najważniejszych zmian w SEO w pierwszym półroczu 2023! Nasz Senior SEO Specialist - Leszek Urban przygotował podsumowanie, w którym opisuje istotne aktualizacje, zmiany i nowości od Google oraz nowe możliwości i rozwój sztucznej inteligencji. Znajdziesz tam również informacje o najważniejszych wydarzeniach z branży.
Magdalena Kościółek
Czy Bing wchodzi do gry w Polsce?
Social Press
Czy wyszukiwarka internetowa Bing ma szansę osiągnąć sukces w Polsce? Jak działania związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji wpływają na największych graczy na rynku? Sprawdź najnowszy artykuł Magdaleny Kościółek, SEO Associate w DevaGroup, w którym analizuje potencjał wyszukiwarki Bing i wskazuje zależności między największymi korporacjami.
Krzysztof Marzec
Google Ads 2023 – zmiany, których nie możesz przegapić
Magazyn Online Marketing
Produkty Google przechodzą obecnie wiele zmian – już w tym roku pożegnamy się z Universal Analytics, a chwilę później z Google Optimize. Sprawdź, co warto wiedzieć o Google Ads w 2023 roku i jakie strategie obecnie przynoszą najlepsze efekty! Swoją wiedzą na łamach Magazynu Online Marketing dzieli się CEO DevaGroup – Krzysztof Marzec.
Kacper Grębski & Jakub Barabasz
How to optimize images for web?
Senuto
Przesyłanie grafik w odpowiednim formacie i rozmiarze jest ważnym aspektem, który wpływa na wydajność strony internetowej. Sprawdź, jak wybrać odpowiednie parametry dla obrazów, poznaj zalecane formaty plików graficznych i narzędzia do ich optymalizacji. W artykule znajdziesz również cenne wskazówki, dzięki którym dowiesz się na co zwrócić uwagę podczas zmiany rozmiarów obrazów.
Bartłomiej Tomczyk
Lokalne SEO - czym się wyróżnia?
Mobile Trends
Prowadzisz biznes lokalny i zależy Ci na pozyskiwaniu Klientów z najbliższej okolicy? Sprawdź potencjał lokalnego SEO! To inna forma pozycjonowania, która skupia się na widoczności wśród użytkowników z Twojego regionu, miasta czy dzielnicy. Z tego artykułu dowiesz się, jak skutecznie wypromować firmę w internecie i zainteresować potencjalnych Klientów swoją ofertą.
Krzysztof Marzec
SEO w rekrutacji, czyli jak zwiększyć widoczność ogłoszeń o pracy w sieci
eRecruiter
Wykorzystaj SEO w rekrutacji i zwiększ widoczność ogłoszeń o pracę. Przeczytaj o tym, jakie znaczenie ma analiza słów kluczowych, a także optymalizacja techniczna oraz jak zmierzyć sukces kampanii rekrutacyjnej. Pamiętaj, że dla przyszłego kandydata duże znaczenie może mieć to, co sam znajdzie na temat przyszłego pracodawcy.
Krzysztof Marzec
Jak wdrożyć Google Analytics 4? Praktyczne wskazówki
sprawny.marketing
Lipiec zbliża się nieubłaganie, a razem z nim duże zmiany. Sprawdź praktyczne porady dotyczące wdrożenia nowej wersji Google Analytics od CEO DevaGroup - Krzysztofa Marca. Poznaj różnice między Universal Analytics a GA4, sprawdź jak odpowiednio skonfigurować to narzędzie oraz jak budować własne raporty.
Kamil Leśniak, Krzysztof Marzec
Jak przygotować i wypromować konferencję na przykładzie semKRK
Marketer+
semKRK to jedna z najstarszych i najpopularniejszych konferencji dla osób zajmujących się SEM, SEO oraz e-commerce w Polsce. Podczas wszystkich edycji zebraliśmy ponad 6 tys. uczestników, którzy bardzo wysoko ocenili tematykę, dobór prelegentów oraz organizację wydarzeń. Poznaj nasze doświadczenia i dowiedz się, jak skutecznie przygotować konferencję.
Krzysztof Marzec
Nie poradzisz sobie bez doskonałej analityki – czyli jak (w miarę bezboleśnie) przejść na GA4?
OOH Magazine
1 lipca 2023 roku czeka nas prawdziwa rewolucja. Google Analytics Universal, które znamy w bardzo zbliżonej do obecnej formy od 2012 roku zostanie wyłączone, a jedyną opcją śledzenia wyników witryny będzie nowa wersja Google Analytics 4. To spora zmiana, zarówno od strony analizy raportów po sposób w jaki nowe narzędzie zbiera dane.
Krzysztof Marzec
Pozycjonowanie na urządzeniach mobilnych – SEM, SEO, SXO i mobile
Mobile Trends
Urządzenia mobilne odgrywają coraz większą rolę w marketingu i komunikacji. Ważne jest tworzenie angażującego doświadczenia dla użytkowników na urządzeniach mobilnych, stosując kombinację optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, marketingu w wyszukiwarkach, optymalizacji mediów społecznościowych i skupieniu się na doświadczeniu.
Przemysław Biegacz
Sposoby na algorytm reklamowy Google - jak płacić mniej i generować wyższe konwersje?
Magazyn Online Marketing
Dowiedz się jak płacić mniej i generować wyższe konwersje w sieci reklamowej. W artykule przedstawione zostały 4 sposoby na optymalizację na przykładzie Google Ads, dzięki którym algorytmy radzą sobie znacznie lepiej. Nie przepalaj swojego budżetu - przeczytaj o tym, jakie znaczenie w kontekście optymalizacji ma automatyzacja.
Aleksandra Pizoń-Liwocha , Justyna Przygoda
Reklama na TikToku a PR. Czy TikTok to nadal wizerunkowe faux pas?
PR Manager
Reklama na TikToku a PR. Ta popularna platforma społecznościowa wciąż budzi sporo kontrowersji zarówno wśród marketerów jak i właścicieli e-commerce. Jak zmieniła się na przestrzeni ostatnich lat? Sprawdź sposoby i przykłady wykorzystania platformy do celów biznesowych. Znajdź swoją grupę docelową i odkryj nowe możliwości promocji.
Aleksandra Dygudaj
Promocja aplikacji mobilnych – możliwości Facebook Ads
gomobi.pl
Strategia marketingowa, której celem jest promowanie aplikacji mobilnej, musi uwzględniać zarówno zachęcenie użytkowników do pobrania aplikacji, jak i nakłonienie ich do jej aktywnego użytkowania. W tym artykule podpowiemy jak osiągnąć oba te cele, korzystając z dostępnych w systemie Facebook Ads szczególnych rodzajów kampanii.
Kamil Sroka
Google Helpful Content - szansa czy wyzwanie dla sektora e-commerce?
Commerce Trends
Nowa aktualizacja od Google ma pomóc użytkownikom w odnajdywaniu treści profilowanych pod ich konkretne potrzeby. Wszelkie sztuczki pozycjonerskie mają okazać się zgubne dla treści, które nie są dla użytkownika świeże i użyteczne. Co w takiej sytuacji mają zrobić handlarze internetowi? Jak zareagować na Google Helpful Content?
Aleksandra Dygudaj
Przegląd kampanii Google Ads promujących aplikacje mobilne
gomobi.pl
Dynamiczny rozwój technologii mobilnych sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na stworzenie własnej aplikacji. Wychodząc naprzeciw potrzebom właścicieli aplikacji mobilnych, platforma Google Ads udostępnia typ kampanii promujących aplikację którego celem jest zachęcenie do instalacji oraz zaangażowanie już pozyskanych użytkowników.
Magdalena Kościółek
Jak dobrze prowadzić bloga firmowego?
Cloudity
Prowadzenie bloga firmowego może wydawać się zadaniem prostym i niewymagającym planowania. W rzeczywistości jest odwrotnie. Tworzenie ciekawych i angażujących artykułów wymaga wcześniejszych przygotowań. Niezbędny jest plan publikacji, zawierający nie tylko wartościowe tematy, ale również dopasowane do nich słowa kluczowe i szkic treści. W tym artykule przedstawione zostały praktyczne wskazówki dotyczące skutecznego prowadzenia bloga firmowego.
Dagmara Kałkus
Google Ads w praktyce - jak pisać i konfigurować skuteczne reklamy elastyczne
Marketer+ (lipiec-sierpień 2022)
Rok 2022 obfituje w nowości od Google'a. W ferworze przechodzenia z inteligentnych kampanii produktowych na jeszcze bardziej zautomatyzowane Performance Max i nieuchronnego wycofywania Universal Analytics na rzecz GA4 mogła umknąć Ci dodatkowa ważna zmiana. Od 30 czerwca nie można już tworzyć i edytować rozszerzonych reklam tekstowych.
Krzysztof Marzec
Wstęp do Google Analytics 4
PR Manager (NR 10 Maj 2022)
Umarł król, niech żyje król! Niestety, ulubiony przez marketerów interface Google Analytics Universal odchodzi do lamusa. Zastąpi go dostępna już na rynku wersja Google Analytics 4, przy czym całkowite wyłączenie poprzedniej wersji zaplanowano na czerwiec 2023 r.
Krzysztof Marzec
Jak dzięki SEO poprawić Customer Experience?
Customer Experience Manager (marzec-kwiecień 2022)
Czy SEO może wpłynąć na Customer Experience użytkownika odwiedzającego witrynę? Jak pozycjonować, by nasza strona podobała się nie tylko Google'owi, ale też potencjalnym Klientom? Na te pytania odpowiada CEO DevaGroup, Krzysztof Marzec.
Przemysław Biegacz & Krzysztof Marzec
Daj się znaleźć w sieci, czyli jak stworzyć strategię marketingową dzięki której wyprzedzisz konkurencję!
Gazeta PIAP
Jak w dobie rosnącej konkurencji prowadzić skuteczne i rentowne działania w sieci? Jeśli szukasz sprawdzonych rozwiązań, jak rozwijać biznes online – koniecznie przeczytaj ten wywiad! Nasi Eksperci podpowiedzą jak budować strategię marketingową, jakie są najczęstsze błędy na stronach www i jak podejść do marketingu analitycznie?
Dorota Kika & Anna Skowron
Jak przygotować skuteczną kampanię w Google Ads na 2022 r. – od generowania ruchu po leady i sprzedaż
Magazyn Online Marketing
Jak zacząć planować działania reklamowe tak, aby przyniosły pożądany efekt? Uwzględnij w swojej strategii Google Ads! To uniwersalne kampanie, które pozwolą Ci pozyskać ruch na stronę, pomogą w generowaniu sprzedaży, a także zdobyciu nowych klientów. Poznaj 6 porad dotyczących przygotowania kampanii w Google Ads.
Dorota Kika & Łukasz Suchy
Rynek SEO/SEM w pandemii
CEO.COM.PL BIZNES W PRAKTYCE
Rynek sprzedaży internetowej rośnie, a wraz z nim konkurencja walcząca o klienta i najlepszą pozycję w wyszukiwarce. Jak pandemia wpłynęła na działania SEO i SEM związane z rozwojem biznesu w trudnych i niepewnych czasach? Czy rynek jest przygotowany do rozwoju i powstawania nowych e-commerców? Na pytania odpowiada nasza Senior SEM Specialist, Dorota Kika oraz Senior SEO Specialist, Łukasz Suchy.
Krzysztof Marzec
Dobrze Ci radzę: Napisz lepszą reklamę w Google Ads niż Twoja konkurencja
SMSAPI
Google wymyśliło doskonały system reklamowy: przekaz trafia do użytkownika, który szuka naszego produktu lub usługi w idealnym momencie. Pozostało zadbać tylko o to, aby wspomniany przekaz też był idealny. Jak tworzyć reklamy lepsze niż konkurencja? Wykorzystuj USP, CTA i liczby, nie zapominając o tym, że najlepsze reklamy wpływają na emocje.
Krzysztof Marzec
Wyszukiwarka w okresie świątecznym – 6 praktycznych porad, jak nią zawładnąć
E-commerce w praktyce
Okres świąteczny to jedna z najlepszych okazji, aby zwiększyć sprzedaż i zaistnieć w świadomości konsumentów. Dowiedz się, jak skutecznie planować działania SEO i Google Ads w okresie świątecznym, kiedy rozpocząć przygotowania i jak optymalizować obecność Twojego sklepu w wyszukiwarce.
Krzysztof Marzec
Konto AdWords do przeglądu – co i jak optymalizować?
Online Marketing
Praca z AdWords wymaga aktywnego wykorzystywania wielu funkcji porozrzucanych po różnych elementach interfejsu. Tylko solidna dyscyplina oparta na właściwej liście elementów pozwoli na budowanie skutecznej kampanii. Ten artykuł dostarczy Ci wskazówek, które ułatwią optymalizację i poprawią stan Twoich kampanii.
Krzysztof Marzec
Google Optimize - jak robić eksperymenty i w opraciu o wyniki podejmować trafne decyzje?
Online Marketing
Poznaj Google Optimize - narzędzie, które ułatwia testowanie i optymalizację stron internetowych. Z artykułu dowiesz się, jak w oparciu o dane z Google Analytics możesz przeprowadzać testy różnych wersji stron i przekazów, by maksymalizować ich skuteczność.
Krzysztof Marzec
Prześwietlenie panelu Google AdWords – 10 elementów do optymalizacji kampanii krok po kroku
Online Marketing
Odkryj tajniki systemu aukcyjnego Google AdWords! Artykuł analizuje kluczowe opcje, które pomogą Ci wygrać w walce o lepsze reklamy. Poznaj strategie wykorzystania wyszukiwanych haseł, aby maksymalizować skuteczność kampanii.
Krzysztof Marzec
6 kosztownych błędów, jakie można popełnić w AdWords
Online Marketing
Prowadzisz kampanie AdWords sam? A może zlecasz to renomowanej agencji? W każdym z tych przypadków może zdarzyć się drobny błąd, który skutkował będzie mniej lub bardziej kosztownymi konsekwencjami. Sprawdź, czy nie popełniasz tych 6 kosztownych błędów i zapewnij sobie maksymalną optymalizację kampanii.
Krzysztof Marzec
Analityka w social mediach – wszystko, co musisz wiedzieć o UTM!
Social Media Manager
Najważniejszym elementem prowadzenia analityki ruchu przychodzącego z mediów społecznościowych będzie poprawne przypisanie źródła w Analytics za pomocną zmiennych UTM. Dowiedz się, jak optymalizować analizę ruchu z mediów społecznościowych oraz jak poprawnie tagować linki za pomocą zmiennych UTM w Analytics.
Krzysztof Marzec
Technologie: Internet może być szansą
BANK.PL
Dlaczego obecność w internecie jest kluczowa dla banków spółdzielczych? W artykule omówione zostało rosnące znaczenie bankowości online i zmieniające się nawyki młodych konsumentów. Dowiedz się, jak wyszukiwania kluczowych słów wpływają na widoczność banków w sieci oraz jakie wyzwania stawia optymalizacja stron mobilnych.
Krzysztof Marzec
7 najważniejszych aspektów reklamy mobilnej w AdWords
SlideShare
Prezentacja na konferencję In Digital Marketing - indm.pl, skupiająca się na istotnych aspektach reklamy AdWords w mobile. Sprawdź konkretne dane, skuteczne strategie optymalizacji kampanii oraz najważniejsze aspekty reklamy mobilnej w AdWords.
Krzysztof Marzec
Content Marketing – podejście techniczne pod Google
Mensis.pl
Nie posiadasz eksperckiej wiedzy na temat SEO? Sam prowadzisz swojego bloga firmowego? Sprawdź, jak w prosty sposób i bez specjalistycznej wiedzy możesz optymalizować treści. Dowiedz się, jak szukać słów kluczowych oraz tworzyć ekspercki content zoptymalizowany pod SEO.
Krzysztof Marzec
Kampanie dynamiczne w AdWords – Dynamic Search Ads
Mensis.pl
Tworzenie kampanii AdWords to proces wymagający i długotrwały. Z tego artykułu dowiesz się, czym są kampanie dynamiczne, kiedy warto z nich korzystać oraz jak krok po kroku je ustawić. Poznaj praktyczne wskazówki, które wzniosą Twoje kampanie reklamowe na wyższy poziom.
Krzysztof Marzec
Google Search Console – darmowa kopalnia danych
Helion
W codziennej pracy ze stronami internetowymi może nam pomóc wiele narzędzi o różnym poziomie skomplikowania. Chcesz dowiedzieć się, jak wykorzystać podstawowe, darmowe narzędzia do zarządzania stronami internetowymi? W tym artykule dowiesz się, jak wykorzystać potencjał Google Search Console do optymalizacji swoich działań.
Krzysztof Marzec
Inbound i content marketing to nic nowego. Zobacz, jak SEO ewoluowało przez ostatnie 10 lat
Mamstartup.pl
Chcesz dowiedzieć się, jak SEO ewoluowało na przestrzeni ostatnich 10 lat? Przeczytaj artykuł, który przedstawia zmiany w optymalizacji stron, budowaniu linków oraz adaptacji do mobilnych wyszukiwarek. Odkryj, jak stare techniki odnajdują nowe życie w dynamicznym świecie marketingu internetowego!
Krzysztof Marzec
Jak wykorzystać w praktyce nadchodzące nowości w Google Adwords?
Mensis.pl
24 maja 2016 roku odbyła się konferencja, na której zaprezentowano zmiany i nowości dotyczące produktów Google. Z tego artykułu dowiesz się, jak praktycznie zastosować nowości w Google AdWords, które zostały zaprezentowane na konferencji poświęconej innowacjom w Google.
Krzysztof Marzec
Podstawy promocji lokalnej firmy w Google
Marketing i Biznes
Dowiedz się, jak małe firmy mogą skutecznie wykorzystać narzędzia Google do promocji. W tym artykule Krzysztof Marzec omawia, jak lokalna firma może zwiększyć swoją widoczność za pomocą Map Google, lokalnego pozycjonowania oraz kampanii AdWords. Odkryj, jak proste działania mogą znacząco poprawić wyniki Twojej firmy w lokalnych wyszukiwaniach.
Krzysztof Marzec
Wyciągnij praktyczne wnioski z danych Google Analytics
Mensis.pl
Jedną z podstawowych zalet analityki cyfrowej jest prostota zbierania dużej ilości danych. Ta trudniejsza część to wyciąganie sensownych wniosków na podstawie tych danych. Dowiedz się, jak wyciągać praktyczne wnioski z Google Analytics, które pozwolą Ci wznieść Twoje kampanie na wyższy poziom!
Krzysztof Marzec
Ulepsz swoje reklamy Ad Words, wykorzystując rozszerzenia reklam!
Mensis.pl
Rozszerzenia reklam to element kampanii, który może wpływać pozytywnie na jej całkowity wynik. Mają one wagę głównie w Sieci Wyszukiwania Google, czyli reklamie w wyszukiwarce. Z tego artykułu dowiesz się, czym są rozszerzenia reklam, jaką rolę odgrywają w kampaniach Adwords oraz jak dzięki nim możesz ulepszyć swoje reklamy.
Krzysztof Marzec
Pierwsza kampania w Sieci Reklamowej Google – od czego zacząć, na co uważać?
Mensis.pl
Potęga Google AdWords to bezsprzecznie możliwość kierowania reklam na wyszukiwarkę, gdzie odbiorcy widzą je w idealnym momencie, czyli wtedy, gdy poszukują danego produktu lub usługi. Z tego artykułu dowiesz się, jak przeprowadzić pierwszą kampanię w Sieci Reklamowej Google, jakie są możliwości kierowania reklam, a także poznasz najczęściej popełniane błędy.
Krzysztof Marzec
Kampania AdWords na YouTube
Mensis.pl
YouTube należy traktować inaczej niż kolejną stronę w sieci reklamowej Google. Skuteczne kampanie na tej platformie nie są możliwe, jeśli nie połączymy mocy wszystkich dostępnych narzędzi w tym zakresie. Z tego artykułu dowiesz się, jakie formaty reklamowe dla wideo możesz wykorzystać w Google AdWords oraz poznasz konkretne wskazówki na prowadzenie kampanii reklamowych w serwisie YouTube.
Krzysztof Marzec
Tam gdzie kończy się wyszukiwarka, zaczyna się GDN
Mensis.pl
GDN, czyli Google Display Network to doskonałe rozwinięcie kampanii w AdWords. Niestety wiele osób nie docenia potęgi GDN lub traktuje kampanie bardzo lekko, nie przykładając się do ich optymalizacji. Poznaj 8 dobrych praktyk prowadzenia kampanii w Sieci Reklamowej Google.
Krzysztof Marzec
Reklamy GSP - Gmail Sponsored Promotions
Mensis.pl
Reklamy GSP nie są nowością w Google AdWords, pojawiły się już pod koniec 2013 roku, jednak do dziś wiele biznesów o nich nie słyszało - dlaczego? Z tego artykułu dowiesz się, co to są reklamy GSP, jakie mają ograniczenia oraz kiedy warto z nich korzystać.
Krzysztof Marzec
Czy każdy produkt sprzedawany w sklepie warto reklamować w AdWords?
EHANDEL
Prowadzenie kampanii SEM pozwala niemal z idealną dokładnością mierzyć jej efekty. Sprawdź, jak prowadzić kampanie SEM z maksymalną efektywnością! Dowiedz się, dlaczego reklamowanie wszystkich produktów nie zawsze jest korzystne, jak wybierać najlepsze słowa kluczowe oraz kontrolować trendy.
Krzysztof Marzec
Mógł być wyszukiwarką, ale pomaga pozycjonerom
Geekweek Interia.pl
Poznaj niezwykłą historię MajesticSEO, firmy, która przekształciła swoje roboty z potencjalnej wyszukiwarki w potężne narzędzie do pozycjonowania stron. Dowiedz się, jak analizują miliardy linków, pomagając specjalistom SEO zdobywać przewagę nad konkurencją. Odkryj, jak te dane mogą odmienić Twoją strategię marketingową!
Krzysztof Marzec
Google Hacking
Hakin9
Jeszcze parę lat temu łatwo było znaleźć wielu zaciekłych przeciwników Google, chroniących się za proxy i kasujących codziennie cookies, aby uchronić resztki prywatności. Sprawdź, jak zabezpieczyć się przed wyciekiem informacji w Google, jak wyszukiwać informacje nie przeznaczone do wyszukiwania oraz jak budować nowe zapytania, poszukując specyficznych danych.
Krzysztof Marzec
Inwigilacja w pracy
Hakin9
Wszechobecny monitoring stał się znakiem naszych czasów. Idąc na spacer do miasta łapiemy się w kadr kilkunastu kamer - zaś nasza działalność w Internecie jest pod stałą obserwacją zbierających dane robotów. Z tego artykułu dowiesz się, jakie są najpopularniejsze metody inwigilacji, jak wykryć podglądacza oraz jak skutecznie zabezpieczyć się przed inwigilacją.