Reklama i marketing w internecie

Masz sklep internetowy lub prowadzisz swój biznes przez internet? Chcesz pozyskiwać klientów, zarówno tych, którzy zostawiają kontakt, jak i tych, którzy kupują od razu? Wiemy, jak to zrobić! Kampanie Google Ads, pozycjonowanie czy reklama na Facebooku nie mają przed nami tajemnic. Wiemy, jak wypromować Twój biznes w sieci.
lokalne-adw

Google Ads (Adwords)

Nasza specjalność to kampanie, które realizują Twoje cele reklamowe – pozyskanie klientów, sprzedaż czy ruch na stronie? Wiemy, jakie działania podjąć, by Twój biznes zaczął zarabiać lub zwiększył sprzedaż!

Pozycjonowanie

Zdobywamy najtrudniejsze słowa kluczowe, uzupełniając je strategią długiego ogona oraz prowadząc pełną analizę Twojej konkurencji.
facebook-ads-logo

Facebook Ads

Konwersje pozyskujemy dzięki wielu kanałom reklamowym, w tym poprzez Facebook Ads. Reklamę zobaczą wyłącznie Twoi potencjalni klienci.

Analityka w cenie

Pomagamy wdrożyć i aktywnie wyciągamy wnioski z Google Analytics, każdy ze specjalistów SEO i SEM jest również certyfikowanym specjalistą Analytics.

Wybierasz sprawdzony zespół

Szukasz firmy, dla której reklama i marketing w sieci nie ma żadnych tajemnic? Właśnie znalazłeś! Nie boimy się żadnych wyzwań. Ogromne, wieloletnie doświadczenie i ponad 600 klientów w portfolio, sprawiają, że będziemy potrafili zaproponować Ci najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu. Jesteśmy nie tylko praktykami z ogromną wiedzą – regularnie publikujemy także teksty specjalistyczne w najlepszych magazynach i serwisach branżowych.

Jak sprzedawać w Internecie

Wymagające kampanie

Mały budżet i duża konkurencja? Damy radę! Potrafimy kierować reklamę do każdej grupy docelowej, niezależnie od profilu i charakteru odbiorców. Dotrzemy również do Twoich nowych klientów!

Rozumiemy potrzeby

Rozpoczynając współpracę z nami, otrzymasz dedykowanego opiekuna, który jest specjalistą z zakresu Google Ads lub SEO. Specjalista uczy się Twojego biznesu, aby jeszcze lepiej zrozumieć specyfikę i możliwe sposoby pozyskiwania klientów. Nieważne, czy działasz
w business-to-business czy business-to-consumer.Twój marketing będzie działał w trybie human-to-human.

Nowe technologie

Twoi potencjalni klienci nie szukają Twojej firmy tylko na komputerach stacjonarnych. Ponad 63% z nich szuka usług na smartfonie. Doskonale rozumiemy tę technologię i jej użytkowników. Wyznaczamy nowe trendy w kampaniach mobilnych, każdego roku wygłaszamy prelekcję na Mobile Trends Conference. Wiemy jak dotrzeć do klientów w świecie mobile-first.

ponad

63%

zapytań trafia do Google z urządzeń mobilnych

Najszybciej rosnącym segmentem zapytań mobilnych są wyszukiwania lokalne

Pozycjonowanie w celach sprzedażowych

Pozycjonowanie jest długotrwałym procesem, którego efekty będą widoczne po pewnym czasie. To praca u podstaw, obejmująca takie elementy jak optymalizacja (on-site) oraz budowanie linków (off-site). Działania powinny być sprzężone z analizą słów kluczowych oraz wyznaczeniem celu kampanii.

Jak pozycjonujemy lokalnie?

Pozycjonowanie to długotrwały proces składający się z dwóch elementów: optymalizacji (on-site) i budowania linków (off-site).
Całość działań uzupełnia analiza słów kluczowych i wyznaczenie celu kampanii.

Analiza słów kluczowych

Zaczynając od analizy Twojej konkurencji, poprzez opracowanie listy słów kluczowych poszukiwanych przez użytkowników Google. Nasze działania zawsze rozpoczynamy od dokładnej analityki i planowania działań na podstawie zgromadzonych danych.

Optymalizacja

Optymalizacja Twojej strony lub serwisu ma na celu zwiększenie jej widoczności w wyszukiwarce Google oraz zadbanie o to, aby każdy krok podejmowany przez użytkownika był dla niego intuicyjny i zrozumiały. Strona powinna być przyjazna nie tylko dla robotów Google, ale przede wszystkim dla klientów.

Budowa linków

Niezwykle ważna jest dla nas dywersyfikacja typów pozyskiwanych linków. Prowadzimy stały, systematyczny proces budowy linków, dzięki czemu Twoja strona staje się jeszcze bardziej wiarygodna dla wyszukiwarki.

Audyty SEO

Każdy punkt przygotowanego przez nas audytu zawiera ulepszenia, które możesz wprowadzić w swoim serwisie. Dzięki temu otrzymujesz dokładne wytyczne, jakie zmiany powinny zostać wprowadzone, aby uzyskać jak najlepsze efekty.

Cykliczne działania

Wiemy, że w marketingu internetowym wszystko zmienia się błyskawicznie. Dlatego nie poprzestajemy na jednorazowych działaniach. Nasze działania są cykliczne po to, aby uwzględnić wszystkie aktualne zmiany algorytmu.

Ile to kosztuje?

W DevaGroup sam decydujesz o poziomie swoich wydatków, a budżet kampanii może być dowolnie modyfikowany.
Całkowity koszt działań to Twój budżet oraz koszt naszej obsługi i opcjonalnych usług dodatkowych.
Wycena obejmie osobno każde z działań marketingowych, tak abyś mógł sam zdecydować na co przeznaczysz środki.
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991