Aleksandra Podżorska-Celak
SEO a lejek sprzedażowy: 9 sposobów, by trafić do klienta w idealnym momencie
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarów
Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
SEO a lejek sprzedażowy: 9 sposobów, by trafić do klienta w idealnym momencie
Choć naturalnym zadaniem SEO jest pozyskiwanie ruchu, to w dobrze ułożonej strategii będzie również świetnym narzędziem wspierania sprzedaży. Podczas webinaru przejdziemy przez 9 konkretnych działań dopasowanych do każdego etapu lejka: od budowania świadomości (TOFU), przez edukację (MOFU), aż po domykanie sprzedaży (BOFU). Omówimy konkrety, które pomogą Ci uwzględnić SEO w swojej strategii marketingowej.
Inne nagrania z tego webinaru
Framework Conversion czyli przestrzeń, procesy i narzędzia, które pozwalają nam efektywniej pracować
Mariusz Michalczuk - CEO w Conversion
Pomówmy o marketingu odc. 45

8 porad – jak przygotować się do migracji na nowy ecommerce?
Jerzy Żanowski - Autor kanału Dr-Ecommerce, Project Manager w Waynet Sp. z o.o.
Pomówmy o marketingu odc. 45

Inne nagrania z kategorii
NotebookLM w praktyce – jak uczyć się od najlepszych za darmo w wykorzystaniem AI?
Kornel Kasprzyk - SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 46

Neuromarketing w Google Ads. Jak tworzyć reklamy, które wyprzedzają decyzje użytkowników?
Aleksandra Skulimowska - SEM Associate w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 43

Czy ChatGPT zabierze pracę w SEO? Jak zmiany w Google i AI redefiniują widoczność marek!
Paweł Sokołowski - CEO w Contadu
Pomówmy o marketingu odc. 44

Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?
Aleksandra Połetek-Pszonak - New Business Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny


