Darmowy e-book: Słowa kluczowe. Dobór fraz i intencji w praktyce, czyli jedna strategia nie wystarczy
Stawiasz pierwsze kroki w SEO, a może ciągle doskonalisz swoje działania? Koniecznie sprawdź, jakie rozwiązania możesz wdrożyć!
Zapisz się na nasz newsletter i odbierz swój egzemplarz!
Darmowy e-book od DevaGroup i Semstorm to wiedza o słowach kluczowych dla początkujących i średnio zaawansowanych w tematyce SEO
Co przygotowaliśmy?
Informacje dla początkujących oraz średnio-zaawansowanych,
2 firmy łączące wspólnie siły przy jednym projekcie (DevaGroup i Semstorm),
Najnowsze ciekawostki ze świata SEO,
Przybliżenie tematu słów kluczowych i rozszerzenie webinaru,
Darmowa edukacja.
Dzięki naszemu e-bookowi dowiesz się m.in.:
Czym są słowa kluczowe,
Jak odpowiednio je dobierać,
Jak zoptymalizować strony pod kątem intencji,
Czym są rich snippety w wynikach wyszukiwania,
Jak dobierać frazy w Google, Google News oraz YouTube,
A także otrzymasz specjalne oferty od DevaGroup i Semstorm
Eksperci SEO z DevaGroup:
Natalia Golisz
SEO Specialist
Pozycjonowaniem i optymalizacją zajmuje się od 2014 roku. W DevaGroup zajmuje się prowadzeniem kampanii SEO, optymalizacją stron klientów pod kątem najnowszych trendów. Posiada doświadczenie w in-house’owych kampaniach e-commerce. Po godzinach relaksuje się poprzez aktywność w sportach walki.
Mateusz Pająk
SEO Specialist
Od dziesięciu lat związany z branżą marketingu internetowego. Doświadczenie zdobywał w pracy dla znanych brandów. Posiada szerokie kompetencje w działaniach off-site i on-site SEO. Na co dzień tworzy i realizuje strategie pozycjonowania dla klientów, skupiając się nie tylko na wynikach, ale też na dobrych relacjach. Nieustannie rozwija swoje umiejętności i testuje nowe strategie SEO.
Eksperci SEO z Semstorm:
Milena Majchrzak
CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm
Współtwórczyni SEMSTORM. Pracę w branży SEO rozpoczęła 14 lat temu. Od prawie 20 lat tworzy strony i platformy internetowe, najpierw hobbystycznie, a następnie zawodowo. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Szkoliła marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i podstaw optymalizacji stron czy tworzenia treści. Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing. Wspiera zespół SEMSTORM w różnych przedsięwzięciach, od rozwoju produktu, przez działania operacyjne, aż do tworzenia treści na firmowy blog.
Katarzyna Żołna
Content Manager w Semstorm
Zajmuje się tworzeniem treści w SEMSTORM. Swoje doświadczenie związane z content marketingiem zdobywała podczas pracy jako specjalista, a następnie koordynator zespołu e-commerce w jednym ze sklepów z branży wyposażenia wnętrz.
Tylko teraz zapisując się na nasz newsletter,
otrzymasz darmowy e-book „SEOtips”