SZKOLENIE GOOGLE ANALYTICS

Poznaj praktyczne zastosowanie Google Analytics

Poziom zaawansowany

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Dorota Kika
dorota krzysiek

Profesjonalne szkolenia Google Analytics - dla Ciebie i Twoich pracowników

Dwójka doświadczonych prowadzących praktyków

Analityka na każdej stronie internetowej to podstawa do świadomego prowadzenia działań online. Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy w korzystaniu z Google Analytics. Warsztaty obejmują także wprowadzenie do implementacji analityki na stronie oraz do tworzenia czytelnych raportów.

Wybierając szkolenie DevaGroup masz gwarancję uzyskania wiedzy prosto od profesjonalistów i praktyków - ugruntujesz swoją wiedzę, a rozpoznawalny w branży certyfikat ulepszy Twoje CV.

Uczymy się na Google Analytics Universal, ale poznasz również podstawowe różnice w Google Analytics 4.

DevaGroup osiągnęła jeden z najlepszych poziomów w EMEA (Google Premium Partners Awards EMEA Finalist). Oficjalnie jesteśmy Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to nasz wyjątkowy status Rising Stars.

Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów i kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.

Krzysztof Marzec, CEO

Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Google Analytics. W branży SEM pracuję od 2009. Przeżyłam niejedną rewolucję w narzędziach Google, dzięki czemu żadne zmiany nie są mi straszne, a testowanie nowości sprawia prawdziwą przyjemność. Jako Senior SEM Specialist w DevaGroup skupiam się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów Google Ads i Google Analytics. Zamiast teoretyzować, sprawdzam jakie rozwiązania faktycznie działają. Na co dzień zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.

Dorota Kika, Senior SEM

Prowadzimy nasze szkolenia nie tylko stacjonarnie w naszym krakowskim biurze ale również online. Bez względu na to, czy jesteś z Krakowa, Wrocławia czy Warszawy, razem z nami możesz zdobywać wiedzę nie ruszając się z domu!

Gwarantujemy profesjonalnie przeprowadzone szkolenie Google Analytics, wysoki poziom merytoryczny i dydaktyczny oraz przyjazną atmosferę. Zapisz się już dziś na kurs Google Analytics z DevaGroup!

partner google szkolenia Rising stars agency of the year google partners finalist logo new
4.71

średnia ocena szkolenia

10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu

Opinie uczestników

Ogromnym atutem szkolenia GTM był jego ćwiczeniowy charakter; każdy uczestnik dostał własną stronę na wordpressie, gdzie krok po kroku mógł przejść przez proces różnego typu tagowania wraz z prowadzącymi. Po szkoleniu jestem w stanie sama w pełni tagować strony. Na plus są także nagrania ze szkolenia, które otrzymałam po nim - dzięki temu w każdej chwili mogę wrócić do każdego miejsca szkolenia. Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia i w przyszłości także zaufałabym DEVA Group.
Zuzanna Frydel, Junior Performance Marketing w More Bananas
Merytoryka, konkretne przykłady przydatne w codziennej pracy, prezentacja prowadząca krok po kroku oraz szybkie tempo. Wrócę do Was na inne szkolenie!
Sandra

Co wyróżnia nasze szkolenia z Analytics?

Szkolenia to nasza wizytówka: merytoryka, jakość i praktyka.

  • Małe grupy, aby skutecznie się uczyć i rozwiązywać indywidualne problemy,
  • Dwójka prowadzących - praktyków gwarantujących dynamikę i szerokie spojrzenie na omawiane tematy,
  • Ankieta przed szkoleniem badająca Twoje potrzeby i dostosowująca program,
  • Materiały wideo i zadania przed szkoleniem wyrównujące poziom i wiedzę,
  • Materiały wideo i ocena zadań po szkoleniu sprawdzająca wiedzę,
  • Zadania praktyczne, liczne ćwiczenia oraz gwarancja, że wyjdziesz zadowolony,
  • Dwie wersje szkolenia. Przygotowaliśmy dwa poziomy szkolenia: podstawowy i zaawansowany,
  • Uwaga: Jeśli uczestniczyłaś/eś już w naszym szkoleniu Google Analytics- wybierz szkolenie zaawansowane lub indywidualne,
  • Partnerzy merytoryczni naszych szkoleń przygotowują dla Uczestników specjalne kody rabatowe na wybrane usługi.

Agenda szkolenia Google Analytics

  • Co powinieneś umieć przed szkoleniem?

    Na start nie potrzebujesz żadnej dodatkowej wiedzy technicznej. Wystarczy ogólne pojęcie o marketingu i dużo chęci do nauki. Przed szkoleniem zapoznaj się z przesłanymi materiałami i nagraniami.
  • Przed szkoleniem

    Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam dostosować do Ciebie jego poziom i wymagania. Otrzymujesz materiał wideo z instrukcjami i zadaniami do wykonania przed szkoleniem. Zaplanuj co najmniej dwie godziny na samodzielną pracę.
  • 9:00 - 10:30

    Krzysztof Marzec
    Krzysztof Marzec
    Wstęp do Google Analytics
    • Wstęp do analityki, cele i możliwości. KPI w biznesie,
    • Poznanie interfejsu i jego funkcji,
    • Raportowanie: rozwinięcie pojęć analizy jakości ruchu,
    • Praca z raportami na żywo w oparciu o konto demonstracyjne.

    Pierwsze raporty i zaznajomienie się z Analytics, abyś mogła/mógł przez resztę szkolenia swobodnie korzystać z narzędzia i nadążyć za prowadzącymi. Rozwiniemy kwestie poruszane w filmiku przed szkoleniem.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:45 - 12:15

    Krzysztof Marzec
    Krzysztof Marzec
    Śledzenie wartości użytkowników
    • Ćwiczenia: zakładanie nowego konta i wdrożenie kodu na stronie,
    • Podstawowa konfiguracja,
    • Wprowadzenie do konwersji,
    • Definiowanie celu na koncie Analytics.

    Konfiguracja konta Analytics oraz śledzenia użytkowników na stronie to podstawa do zbierania poprawnych danych i wyciągania wartościowych wniosków. Przekonasz się, że analityka bez mierzenia konwersji jest bezwartościowa.
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 12:55 - 14:25

    dorota kika
    Dorota Kika
    Szczegółowe analizy danych
    • Wstęp do modułu e-commerce,
    • Raporty zaawansowane: zestawianie wymiarów, segmentowanie danych.

    W tym module poznasz praktyczne wykorzystanie danych i raportów. Agencja lub freelancer wypracuje dla Ciebie lepszy efekt, jeśli będziesz wiedzieć jak pracują. Dlatego dowiesz się również jak oceniać pracę specjalisty, który pozyskuje dla Ciebie ruch i jak go efektywnie kontrolować.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 14:40 - 16:10

    dorota kika
    Dorota Kika
    Wprowadzenie do Analytics 4
    • Wdrożenie GA4,
    • Analiza błędów wdrożeń,
    • Różnice między Universal Analytics a Analytics 4.

    W październiku 2020 roku Google Analytics 4 stał się domyślnym standardem. Pokażemy Ci jak uruchomić nowe konto oraz jak zrozumieć różnice między wersjami.
  • Zakończenie szkolenia - sesja pytań i odpowiedzi.
  • Po szkoleniu

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje, nagrania ze szkolenia oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Dodatkowo każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online na dodatkowe pytania w temacie szkolenia.
  • Co powinieneś umieć przed szkoleniem?

    Ten dzień przeznaczony jest dla osób znających podstawowe raporty i zastosowania Google Analytics. Jeżeli wiesz czym są zdarzenia i cele w Analytics to zapraszamy na dzień zaawansowany. Jeżeli nie masz takiej wiedzy, to najpierw skorzystaj z naszego szkolenia podstawowego Google Analytics. Przed szkoleniem zapoznaj się z przesłanymi materiałami i nagraniami.
  • Przed szkoleniem

    Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam dostosować do Ciebie jego poziom i wymagania. Otrzymujesz materiał wideo z instrukcjami i zadaniami do wykonania przed szkoleniem. Zaplanuj co najmniej dwie godziny na samodzielną pracę.
  • 9:00 - 10:30

    Krzysztof Marzec
    Krzysztof Marzec
    Wstęp do Google Analytics 4
    • Wdrożenie Google Analytics 4 w systemie Wordpress,
    • Analiza automatycznych ustawień zdarzeń oraz asystenta,
    • Analiza poprawności wdrożenia oraz ćwiczenia z danymi.

    Zobaczysz na żywym organizmie jak wdrożyć i skonfigurować Google Analytics 4. Dowiesz się też w jaki sposób sprawdzić czy implementacja, którą masz na swojej stronie jest poprawna.
  • 15’ Przerwa kawowa

  • 10:45 - 12:15

    Krzysztof Marzec
    Krzysztof Marzec
    Analytics w praktyce
    • Analytics w audycie strony UX/SEO oraz kampanii Google Ads,
    • Zdarzenia,
    • Implementacja zdarzeń na stronie i wdrożenie na żywo.

    Pokażemy Ci jak powinnaś/powinieneś pracować w Analytics, aby wykorzystać najważniejsze opcje do rozwoju swojego biznesu. Zobaczysz raporty, z których korzystają na co dzień analitycy.
  • 40’ Przerwa obiadowa

  • 12:55 - 14:25

    dorota kika
    Dorota Kika
    Jak odczytywać dane?
    • Definicje i sposoby obliczania metryk GA4 vs UA,
    • Pułapki kanałów ruchu oraz grupowanie treści,
    • Konwersje Analytics vs. Inne systemy.

    W tej części skupimy się na porównaniu Universal Analytics i Analytics 4 oraz zaawansowanej konfiguracji. Dowiesz się dlaczego różne systemy analityczne pokazują inne wyniki.
  • 15’ Przerwa kawowa

  • 14:40 - 16:10

    dorota kika
    Dorota Kika
    Pogłębiona analiza konwersji
    • Atrybucja i modelowanie,
    • Ścieżki wielokanałowe,
    • Omówienie egzaminu certyfikacyjnego z Google Analytics.

    Przypisanie konwersji do odpowiedniego źródła ruchu jest bardzo ważne, abyśmy inwestowali w działania marketingowe, które przyniosą nam wyniki. Pomożemy Ci zrozumieć te zależności.
  • Zakończenie szkolenia - sesja pytań i odpowiedzi.
  • Po szkoleniu

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje, nagrania ze szkolenia oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Dodatkowo każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online na dodatkowe pytania w temacie szkolenia.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?


cert 4
Ulepsz swoje CVrozwiń
Po szkoleniu otrzymasz rozpoznawalny w branży certyfikat zaświadczający o Twojej wiedzy uzyskanej w naszym szkoleniu.

Know-how nowości w Google Analyticsrozwiń
Regularnie uaktualniamy i odświeżamy informacje które przekazujemy na szkoleniach. Bazujemy na najnowszych informacjach od Google związanych z Google Analytics.

Gwarantujemy czysty zyskrozwiń
Wiedza, którą zdobędziesz na szkoleniu Google Analytics pomoże Ci podczas Twojego dalszego rozwoju zawodowego. Rozwiniesz i udoskonalisz swój warsztat, co pozwoli Ci na podejmowanie świadomych decyzji związanych z Google Analytics w Twojej firmie.

Zapisz się na szkolenie


    Przy zakupie 2 szkoleń oszczędzasz 100 zł, trzech: 300 zł, natomiast przy zakupie 4 szkoleń otrzymasz łącznie aż 600 zł rabatu. Rabat obejmuje wszystkie szkolenia w których weźmiesz udział w 2022 roku.

    Wybierz szkolenie lub szkolenia:

    MARZEC 2022
    Cena 1 szkolenia: 799zł netto




    Dane do faktury:




    Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go poniżej (kod rabatowy nie łączy się z innymi rabatami)


    Administratorem danych jest DevaGroup sp z o.o. z siedzibą w Krakowie. Obowiązuje regulamin świadczenia usług.
    Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityce prywatności.


    Dlaczego warto wybrać szkolenia DevaGroup?

    • Mamy prestiżowy status Partnera Google Premier.
    • Naszych prelekcji wysłuchało ponad 10.000 osób, kolejne 3000 odwiedziło nasze szkolenia, a 5000 nasze wydarzenia semKRK.
    • Książki autorstwa naszych trenerów wydane przez Helion oraz PWN wyprzedawały wznowione nakłady, a ponad setka artykułów ukazała się najważniejszych branżowych pismach marketingowych i prasie drukowanej.
    • Szkolą wyłącznie praktycy. W codziennej pracy dla naszych klientów - w tym firm z pierwszej ligi polskiego Internetu wykorzystujemy omawiane narzędzia i autorskie metody optymalizacji kampanii. Sami szkolimy się stale aby dostarczać wiedzę jeszcze ciekawiej i lepiej.
    • Znamy się na szkoleniu osób dorosłych - szkolimy od ponad 6 lat mając również doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach (Uniwersytet Jagielloński, Akademia górniczo Hutnicza, Wyższe Szkoła Europejska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania) w ramach studiów dziennych jak i podyplomowych. Największe polskie firmy takie jak Allegro, Neonet, Beck doceniły nasze doświadczenie. Zapraszały nas również organizacje takie jak Stowarzyszenie Lewiatan czy Fundacja Uniwersytet Dzieci.
    • Krzysztof Marzec oraz Tomasz Trzósło szkolili bezpośrednio dla Google Polska m.in. w ramach Akademii Google Partners jako Certyfikowani Trenerzy Google Ads. Szkolili wszystkie najlepsze agencje SEM oraz w przypadku Krzysztofa Marca domy mediowe z BIG6.
    • Każde szkolenie poprzedza ankieta, dzięki której dostosowujemy poziom do grupy. Dodatkowo dostaniesz materiały wideo wyrównujące wiedzę. Opcjonalnie nadając nam dostępy do swoich danych możesz liczyć na wstępny audyt swoich kampanii w trakcie szkolenia lub po nim. Poufność danych zapewnia nasze agencyjne NDA.
    • Szkoleniowcy tworzą materiały dla specjalistów marketingu, search engine marketingu ale również specjalistów z dziedzin pokrewnych oraz właścicieli biznesów. Mamy duże doświadczenie w e-commerce oraz szkoleniu webmasterów i osób pragnących rozwijać swoje kompetencje w nowej branży.
    • Nasi trenerzy prowadzili zajęcia m.in. w: Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

    Wymagasz więcej?

    Szukasz szkolenia dedykowanego lub na poziomie zaawansowanym? Od lat cieszymy się zaufaniem firm, które zapraszają nas do tworzenia szkoleń szytych na miarę dla całych działów po szkolenia indywidualne. Skontaktuj się już dziś!

    Łukasz Jeleń

    Łukasz Jeleń,
    Head of New Business
    517 450 338
    lukasz.jelen@devagroup.pl

    Odbierz ekskluzywne materiały za darmo:

    • E-book: SEOtips z 131 poradami od 27 ekspertów SEO,
    • Raport: Marketing online przemysłu meblarskiego i wnętrzarskiego 2020,
    • Film instruktażowy z konfiguracji GTM.

    Wszystko to po darmowym zapisie na nasz newsletter. Dowiedz się więcej na temat branży i przygotuj się do naszych szkoleń. Dzięki obecności w naszej bazie nie ominą Cię terminy nowych szkoleń oraz promocje przygotowane specjalnie dla Ciebie!

    Przewiń do góry
    Zarządzaj plikami cookies