13 września 2019 organizujemy
specjalistyczne warsztaty z tematyki SEO i SEM.
Zapoznaj się z agendą i szczegółami.



Zobacz agendę



Kraków

Szkolenie Google Analytics

Poznaj praktyczne zastosowanie Google Analytics


Prowadzący: Krzysztof Marzec, Dorota Kika
Za każdym razem kiedy zbierzemy grupę minimum 4-5 chętnych osób możemy zorganizować szkolenie na zamówienie - zapytaj nas o możliwe terminy!
Krzysztof Marzec
Nazywam się Krzysztof Marzec i jestem Trenerem oraz praktykiem Google Ads (AdWords). DevaGroup jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to nasz wyjątkowy status Rising Stars.

Na zlecenie Google prowadzę szkolenia dla najlepszych agencji SEM oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Byłem prelegentem na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, Targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO oraz cyklicznie organizuję semKRK.

Moje książki w tematyce narzędzi Google sprzedały się w ponad dwóch tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.

Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów w tematyce Google Analytics. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Analytics korzystam od 2006 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować, dlatego wybierając moje szkolenia, omijasz trenerów teoretyków, osoby, które nie umieją uczyć czy mają małe doświadczenie w branży.

Jeśli szukasz szkolenia z Google Analytics na najwyższym poziomie merytorycznym i dydaktycznym - zapraszam do kontaktu.

Google Partner PremierGoogle Rising Stars

Dorota Kika

Dorota Kika
W branży SEM działa od 9 lat. W DevaGroup pracuje na stanowisku Senior SEM Specialist. Prowadzi kampanie Google Ads i zajmuje się analityką działań reklamowych. Doświadczenie zdobyła dzięki pracy dla takich klientów jak Interia.pl, Open Finance czy DaWanda.

Doskonale zna narzędzia Google Ads – zaczynając od kampanii w wyszukiwarce, a kończąc na kampaniach video. Na co dzień skupia się na podnoszeniu jakości prowadzonych przez siebie kampanii, wdrażaniu nowych rozwiązań i optymalizacji pod wyznaczone cele.



Optymalny zakres

Przed każdą edycją staramy się poznać grupę i na podstawie ankiet decydujemy, jak będzie wyglądało spotkanie. Już od pierwszych minut pracujemy z narzędziem Google Analytics. Pracę zaczynamy jeszcze przed szkoleniem, aby idealnie się do niego przygotować. Po szkoleniu oceniamy Twoją pracę i wskazujemy, co możesz jeszcze ulepszyć.

Dla kogo jest to szkolenie?

Ilość praktycznych informacji sprawia, że jest idealne dla właścicieli małych firm, pracowników marketingu oraz osób dopiero poznających Google Analytics jak i tych, którzy chcą ugruntować wiedzę.

Warsztaty

Szkolenia odbywają się w formie warsztatowej, na własnych komputerach, prezentacja to absolutne minimum, a skupiamy się na zadaniach, podczas których uczestnicy nabywają praktyczną wiedzę.

Co zyskasz?

Solidne podstawy analityki internetowej oraz szeroką wiedzę, jak kontrolować osoby wykonujące pracę dla Ciebie.

Agenda

 
  • 9:00 - 10:30

    Wstęp do Analytics
    Praca z raportami na żywo w oparciu o konto demonstracyjne
    Raporty źródła ruchu oraz analiza jakości ruchu
    Konwersje i moduł e-commerce
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:45 - 12.30

    Praktyka czyni mistrza – o czym warto pamiętać?
    Konfiguracja konta i kodu śledzenia – najczęściej popełniane błędy
    Wyznaczanie celów i śledzenie zdarzeń – w biznesie i w Google Analytics
    Nie daj się oszukać ostatniemu kliknięciu – ścieżki wielokanałowe i modele atrybucji w praktyce
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 13:10 - 14:45

    Zastosowania praktyczne Analytics
    Wstęp do Google Tag Managera
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 15:00 - 16:00

    Google Data Studio – łącz dane, twórz czytelne i użyteczne dashboardy
    Q&A; – pytania od uczestników i wspólna dyskusja nad case'ami
  • Zakończenie szkolenia – sesja pytań i odpowiedzi
 

Dlaczego warto się zapisać?

certyfikat

Certyfikat

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat zaświadczający o Twoim udziale w naszym szkoleniu.

Know-how

W trakcie szkolenia prezentujemy pomysły i dzielimy się doświadczeniami zdobytymi w trakcie działań dla dużych marek.

Nowości

Jesteśmy na bieżąco ze zmianami w Google Analytics – szkolenie obejmuje wszelkie nowości!

To się opłaca

Wiedza, którą zyskasz na szkoleniu pomoże Ci właściwie analizować efekty Twoich działań reklamowych.

specjalnie przygotowane materiały przed szkoleniem

mnóstwo ćwiczeń, pracy własnej i praktyki

prezentacje w formie elektronicznej

certyfikat ukończenia szkolenia

nie pozwolimy Ci zgłodnieć: kawa, kanapki i ciasteczka, dodatkowo podczas przerwy wspólny obiad

Zapytaj nas o kolejne szkolenia otwarte

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991