Kraków, 27 marca 2019

Szkolenie Google Analytics

Poznaj praktyczne zastosowanie Google Analytics

Od podstaw po zagadnienia zaawansowane.
Szkolenie przygotowuje do indywidualnej oficjalnej certyfikacji w Google.


Prowadzący: Krzysztof Marzec, jeden z najlepszych Trenerów Google Ads i Analytics,
prowadzący szkolenia dla Google w programie Akademia Google Partners.
Krzysztof Marzec
Nazywam się Krzysztof Marzec i jestem Trenerem oraz praktykiem Google Ads (AdWords). DevaGroup jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to nasz wyjątkowy status Rising Stars.

Na zlecenie Google prowadzę szkolenia dla najlepszych agencji SEM oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Byłem prelegentem na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, Targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO oraz cyklicznie organizuję semKRK.

Moje książki w tematyce narzędzi Google sprzedały się w ponad dwóch tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.

Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów w tematyce Google Analytics. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Analytics korzystam od 2006 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować, dlatego wybierając moje szkolenia, omijasz trenerów teoretyków, osoby, które nie umieją uczyć czy mają małe doświadczenie w branży.

Jeśli szukasz szkolenia z Google Analytics na najwyższym poziomie merytorycznym i dydaktycznym - zapraszam do kontaktu.

Google Partner PremierGoogle Rising Stars

Optymalny zakres

Przed każdą edycją staramy się poznać grupę i na podstawie ankiet decydujemy, jak będzie wyglądało spotkanie. Pracę zaczynamy jeszcze przed szkoleniem, aby idealnie się do niego przygotować i zaoferować jak najwięcej. Już od pierwszych minut pracujemy z interfejsem Analytics. Po szkoleniu zapewniam wsparcie i odpowiadam na Twoje pytania.

Dla kogo jest to szkolenie?

Ilość praktycznych informacji sprawia, że jest idealne dla właścicieli małych firm, pracowników marketingu oraz osób odpowiedzialnych za kontrolę działań marketingowych swojej firmy jak i tych, którzy chcą ugruntować wiedzę. Na moich szkoleniach pojawiają się również specjaliści SEO i Ads.

Warsztaty

Szkolenia odbywają się w formie warsztatowej, na własnych komputerach, prezentacja to absolutne minimum, a skupiamy się na interfejsie i zadaniach, podczas których uczestnicy nabywają realną praktyczną wiedzę.

Co zyskasz?

Solidne podstawy do praktycznego wykorzystywania danych z GA oraz szeroką wiedzę, jak kontrolować osoby wykonujące pracę dla Ciebie. Dodatkowo znacznie łatwiej zdasz egzamin Google Analytics i dowiesz się, które elementy działań marketingowych warto ulepszyć.

Agenda

 
  • 8:30 - 10:00

    Wstęp do Analytics
    Praca z raportami na żywo w oparciu o konto demonstracyjne
    Raporty źródła ruchu oraz analiza jakości ruchu
    Konwersje i moduł e-commerce
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:15 - 12:00

    Praktyka czyni mistrza - o czym warto pamiętać?
    Konfiguracja konta i kodu śledzenia - najczęściej popełniane błędy
    Wyznaczanie celów i śledzenie zdarzeń - w biznesie i w Google Analytics
    Nie daj się oszukać ostatniemu kliknięciu - ścieżki wielokanałowe i modele atrybucji w praktyce
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 12:40 - 14:15

    Zastosowania praktyczne Analytics
    Wykorzystanie GA w audycie UX / SEO
    Wstęp do Google Tag Managera
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 14:30 - 15:30

    Google Data Studio - łącz dane, twórz czytelne i użyteczne dashboardy
    Q&A - pytania od uczestników i wspólna dyskusja nad case'ami
  • Zakończenie szkolenia – sesja pytań i odpowiedzi, omówienie egzaminu
 

Dlaczego warto się zapisać?

Wsparcie

Po szkoleniu odpowiemy na dodatkowe pytania w ramach bezpłatnych konsultacji.

Know-how

W trakcie szkolenia prezentuje pomysły i doświadczenie zdobyte w działaniach dla dużych marek z pierwszej ligi polskiego Internetu.

Nowości

Jestem na bieżąco ze zmianami w Google Analytics - szkolenie obejmuje wszelkie nowości!

To się opłaca

Lepiej ocenisz efekty podejmowanych działań marketingowych i dowiesz się co można ulepszyć, a w co nie warto inwestować.

specjalnie przygotowane materiały przed szkoleniem

mnóstwo ćwiczeń, pracy własnej pod moim okiem i praktyki

zadanie sprawdzające Twoją wiedzę i konsultacje po szkoleniu

książkę Krzysztofa Marca w tej tematyce

prezentacje w formie elektronicznej

certyfikat ukończenia szkolenia

nie pozwolimy Ci zgłodnieć: kawa, kanapki i ciasteczka, dodatkowo w przerwie wspólnie możemy zjeść obiad w pobliskiej dobrej restauracji

dodatkowo gadżety na umilenie dni

Termin, miejsce oraz zapisy

Rejestracja na szkolenie

Wybierz szkolenie lub szkolenia:







Administratorem danych jest DevaGroup Katarzyna Marzec z siedzibą w Krakowie.

Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej
Polityce prywatności.


Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991