Szkolenie Google Analytics 11.09.2018

Poznaj praktyczne zastosowanie Google Analytics

Od podstaw po zagadnienia zaawansowane. Kraków, 11.09.2018
Prowadzący:
Krzysztof Marzec, jeden z najlepszych Certyfikowanych Trenerów AdWords, prowadzący szkolenia w programach Akademia Google Partners.
Mateusz Muryjas, rozwija markę Analityczny, w ramach której pokazuje praktyczną stronę analityki internetowej.
Krzysztof Marzec
Nazywam się Krzysztof Marzec i jestem Certyfikowanym Trenerem oraz praktykiem AdWords. Posiadam indywidualną certyfikację AdWords oraz Analytics, a moja agencja jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to nasz wyjątkowy status Rising Stars.

Na zlecenie Google prowadzę szkolenia dla najlepszych agencji AdWords oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Byłem prelegentem na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO, cyklicznie organizuję semKRK.

Moje książki w tematyce narzędzi Google sprzedały się w ponad tysiącu egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów w tematyce Google Analytics. Do tej pory przeszkoliłem około tysiąca różnych osób. Z Google Analytics korzystam od lat w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować, dlatego wybierając moje szkolenia omijasz trenerów teoretyków, osoby, które nie umieją uczyć czy mają małe doświadczenie w branży.

Jeśli szukasz szkolenia z Google Analytics na najwyższym poziomie merytorycznym i dydaktycznym - zapraszam do kontaktu.

Google Partner PremierGoogle Rising StarsCertyfikowany Trener AdWords



Mateusz Muryjas
Nazywam się Mateusz Muryjas, jestem analitykiem, programistą i przedsiębiorcą związanym z branżą internetową od 2009 roku. Pomaga firmom mierzyć konwersje i zwiększać sprzedaż. Wierzę, że wszystkie działania w internecie można opisać wskaźnikami, a później je zoptymalizować.

Pokazuję praktyczną stronę analityki internetowej. Prowadzę kampanie reklamowe i tworzę lejki sprzedażowe, poprawiając ich skuteczność w oparciu o dane. Doradzam, jak mądrze korzystać z narzędzi takich jak Google Analytics do analizy zachowań użytkowników i oceny efektywności działań marketingowych. Chętnie dzielę się wiedzą i wskazówkami - w ciągu ostatnich lat w moich szkoleniach i prezentacjach na branżowych wydarzeniach wzięło udział kilkaset osób.

Współtworzę Fundację Inicjatyw Gospodarczych, Analitycznych i Technologicznych, której misją jest digitalizacja biznesu i rozwój kompetencji cyfrowych. W latach 2012 - 2017 organizowałem #e-biznes festiwal, największą, bezpłatną konferencję dot. nowych technologii w biznesie i marketingu.

Pracowałem zarówno z dużymi klientami, realizując projekty dla takich marek jak Grupa Lotos, ERGO Hestia, GACA SYSTEM, Mobile Vikings, jak również z mniejszymi firmami z branży usługowej oraz e-commerce.

Jeżeli szukasz szkolenia z Google Analytics, które nauczy Cię oceny Twoich działań marketingowo - sprzedażowych oraz pokaże jak lepiej i skuteczniej prowadzić kampanie reklamowe i sprzedaż on-line - świetnie trafiłeś.

Optymalny zakres

Przed każdą edycją staramy się poznać grupę i na podstawie ankiet decydujemy jak będzie wyglądało spotkanie. Pracę zaczynamy jeszcze przed szkoleniem, aby idealnie się do niego przygotować i zaoferować jak najwięcej. Już od pierwszych minut pracujemy z interfejsem Analytics. Po szkoleniu oceniamy Twoją pracę i wskażemy co możesz jeszcze ulepszyć.

Dla kogo jest to szkolenie?

Ilość praktycznych informacji sprawia, że jest idealne dla właścicieli małych firm, pracowników marketingu oraz osób odpowiedzialnych za kontrolę działań marketingowych swojej firmy jak i tych, którzy chcą ugruntować wiedzę.

Warsztaty

Szkolenia odbywają się w formie warsztatowej, na własnych komputerach, prezentacja to absolutne minimum, a skupiamy się na zadaniach, podczas których uczestnicy nabywają realną praktyczną wiedzę.

Co zyskasz?

Solidne podstawy do praktycznego wykorzystywania danych z GA oraz szeroką wiedzę jak kontrolować osoby wykonujące prace dla Ciebie. Dodatkowo znacznie łatwiej zdasz egzamin Google Analytics i dowiesz się które elementy działań marketingowych warto ulepszyć.

Agenda

 
  • 9:00 - 10:30

    Wstęp do Analytics
    Praca z raportami na żywo w oparciu o konto demonstracyjne
    Raporty źródła ruchu oraz analiza jakości ruchu
    Konwersje i moduł e-commerce
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:45 - 12:30

    Praktyka czyni mistrza - o czym warto pamiętać?
    Konfiguracja konta i kodu śledzenia - najczęściej popełniane błędy
    Wyznaczanie celów i śledzenie zdarzeń - w biznesie i w Google Analytics
    Nie daj się oszukać ostatniemu kliknięciu - ścieżki wielokanałowe i modele atrybucji w praktyce
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 13:10 - 14:45

    Zastosowania praktyczne Analytics
    Wykorzystanie GA w audycie UX / SEO
    Wstęp do Google Tag Managera
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 15:00 - 16:00

    Google Data Studio - łącz dane, twórz czytelne i użyteczne dashboardy
    Q&A - pytania od uczestników i wspólna dyskusja nad case'ami
  • Zakończenie szkolenia – sesja pytań i odpowiedzi, omówienie egzaminu
 

Dlaczego warto się zapisać?

Wsparcie

Po szkoleniu odpowiemy na dodatkowe pytania w ramach bezpłatnych konsultacji.

Know-how

W trakcie szkolenia prezentuje pomysły i doświadczenie zdobyte w działaniach dla dużych marek z pierwszej ligi polskiego Internetu.

Nowości

Jestem na bieżąco ze zmianami w Google Analytics - szkolenie obejmuje wszelkie nowości!

To się opłaca

Lepiej ocenisz efekty podejmowanych działań marketingowych i dowiesz się co można ulepszyć, a w co nie warto inwestować.

specjalnie przygotowane materiały przed szkoleniem

mnóstwo ćwiczeń, pracy własnej pod moim okiem i praktyki

zadanie sprawdzające Twoją wiedzę i konsultacje po szkoleniu

książkę Krzysztofa Marca w tej tematyce

prezentacje w formie elektronicznej

certyfikat ukończenia szkolenia

nie pozwolimy Ci zgłodnieć: kawa, kanapki i ciasteczka, dodatkowo w przerwie wspólnie możemy zjeść obiad w pobliskiej dobrej restauracji

dodatkowo gadżety na umilenie dni

Termin, miejsce oraz zapisy

Rejestracja na szkolenie



Dowiedz się więcej:

Szkolenie SEO Szkolenie AdWords

Wybierz szkolenie lub szkolenia:






Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityka prywatności.

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991