Szkolenie Google Analytics

Poznaj praktyczne zastosowanie Google Analytics

Poziom podstawowy

26 kwietnia 2021 - szkolenie online

24 maja 2021 - szkolenie online

Prowadzący: Marta Koziarz, Dorota Kika


Poziom zaawansowany

27 kwietnia 2021 - szkolenie online

25 maja 2021 - szkolenie online

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Marta Koziarz


Profesjonalne szkolenia Google Analytics - dla Ciebie i Twoich pracowników

Trzech doświadczonych prowadzących praktyków

Analityka na każdej stronie internetowej to podstawa do świadomego prowadzenia działań online. Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy w korzystaniu z Google Analytics. Warsztaty obejmują także wprowadzenie do implementacji analityki na stronie oraz do tworzenia czytelnych raportów.

Wybierając szkolenie DevaGroup masz gwarancję uzyskania wiedzy prosto od profesjonalistów i praktyków - ugruntujesz swoją wiedzę, a rozpoznawalny w branży certyfikat ulepszy Twoje CV.

Uczymy się na Google Analytics Universal, ale poznasz również podstawowe różnice w Google Analytics 4.

DevaGroup osiągnęła jeden z najlepszych poziomów w EMEA (Google Premium Partners Awards EMEA Finalist). Oficjalnie jesteśmy Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to nasz wyjątkowy status Rising Stars.

Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów i kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Analytics korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Na tym szkoleniu dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.
Krzysztof Marzec, CEO

Prowadzę 10-osobowy zespół SEM, koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics oraz praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Nieważne, czy jesteś lokalnym sklepem, czy znaną marką - znajdę sposób na prowadzenie Twojej kampanii. Pomogę wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzę również indywidualne szkolenia. Jestem finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.
Marta Koziarz, Head of SEM

Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Google Analytics. W branży SEM pracuję od 2009. Przeżyłam niejedną rewolucję w narzędziach Google, dzięki czemu żadne zmiany nie są mi straszne, a testowanie nowości sprawia prawdziwą przyjemność. Jako Senior SEM Specialist w DevaGroup skupiam się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów Google Ads i Google Analytics. Zamiast teoretyzować, sprawdzam jakie rozwiązania faktycznie działają. Na co dzień zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.

Dorota Kika, Senior SEM Specialist

Prowadzimy nasze szkolenia nie tylko stacjonarnie w naszym krakowskim biurze ale również online. Bez względu na to, czy jesteś z Krakowa, Wrocławia czy Warszawy, razem z nami możesz zdobywać wiedzę nie ruszając się z domu!

Gwarantujemy profesjonalnie przeprowadzone szkolenie Google Analytics, wysoki poziom merytoryczny i dydaktyczny oraz przyjazną atmosferę. Zapisz się już dziś na kurs Google Analytics z DevaGroup!

Google Partner
Google Partners Rising Stars
AOTY
Google Partner Finalist
4.71

średnia ocena szkolenia

10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu

Co wyróżnia nasze szkolenia z Analytics?

Szkolenia to nasza wizytówka: merytoryka, jakość i praktyka.

check_green
Małe grupy, aby skutecznie się uczyć i rozwiązywać indywidualne problemy,
check_green
Trzech prowadzących - praktyków gwarantujących dynamikę i szerokie spojrzenie na omawiane tematy,
check_green
Ankieta przed szkoleniem badająca Twoje potrzeby i dostosowująca program,
check_green
Materiały wideo i zadania przed szkoleniem wyrównujące poziom i wiedzę,
check_green
Materiały wideo i ocena zadań po szkoleniu sprawdzająca wiedzę,
check_green
Zadania praktyczne, liczne ćwiczenia oraz gwarancja, że wyjdziesz zadowolony,
check_green
Dwie wersje szkolenia. Przygotowaliśmy dwa poziomy szkolenia: podstawowy i zaawansowany,
check_green
Uwaga: Jeśli uczestniczyłaś/eś już w naszym szkoleniu Google Analytics- wybierz szkolenie zaawansowane lub indywidualne,
check_green
Partner merytoryczny:

Social Media Now

Agenda szkolenia Google Analytics

 
  • Przed szkoleniem

    Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam dostosować do Ciebie jego poziom i wymagania. Otrzymujesz materiał wideo z instrukcjami i zadaniami do wykonania przed szkoleniem. Zaplanuj co najmniej dwie godziny na samodzielną pracę.
  • 26 kwietnia 2021 / 24 maja 2021

  • 9:00 - 10:30

    Marta Koziarz: Wstęp do Google Analytics
    • Wstęp do analityki, cele i możliwości. KPI w biznesie,
    • Poznanie interfejsu i jego funkcji,
    • Raportowanie: rozwinięcie pojęć analizy jakości ruchu,
    • Praca z raportami na żywo w oparciu o konto demonstracyjne.
    Pierwsze raporty i zaznajomienie się z Analytics, abyś mogła/mógł przez resztę szkolenia swobodnie korzystać z narzędzia i nadążyć za prowadzącymi. Rozwiniemy kwestie poruszane w filmiku przed szkoleniem.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:45 - 12:15

    Marta Koziarz: Śledzenie wartości użytkowników
    • Ćwiczenia: zakładanie nowego konta i wdrożenie kodu na stronie,
    • Podstawowa konfiguracja,
    • Wprowadzenie do konwersji,
    • Definiowanie celu na koncie Analytics.
    Konfiguracja konta Analytics oraz śledzenia użytkowników na stronie to podstawa do zbierania poprawnych danych i wyciągania wartościowych wniosków. Przekonasz się, że analityka bez mierzenia konwersji jest bezwartościowa.
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 12:55 - 14:25

    Dorota Kika: Szczegółowe analizy danych
    • Wstęp do modułu e-commerce,
    • Raporty zaawansowane: zestawianie wymiarów, segmentowanie danych.
    W tym module poznasz praktyczne wykorzystanie danych i raportów. Agencja lub freelancer wypracuje dla Ciebie lepszy efekt, jeśli będziesz wiedzieć jak pracują. Dlatego dowiesz się również jak oceniać pracę specjalisty, który pozyskuje dla Ciebie ruch i jak go efektywnie kontrolować.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 14:40 - 16:10

    Dorota Kika: Wprowadzenie do Analytics 4
    • Wdrożenie GA4,
    • Analiza błędów wdrożeń,
    • Różnice między Universal Analytics a Analytics 4.
    W październiku 2020 roku Google Analytics 4 stał się domyślnym standardem. Pokażemy Ci jak uruchomić nowe konto oraz jak zrozumieć różnice między wersjami.
  • Zakończenie szkolenia- sesja pytań i odpowiedzi.
  • Po szkoleniu

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje, nagrania ze szkolenia oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Dodatkowo każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online na dodatkowe pytania w temacie szkolenia.
  • Przed szkoleniem

    Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam dostosować do Ciebie jego poziom i wymagania. Otrzymujesz materiał wideo z instrukcjami i zadaniami do wykonania przed szkoleniem. Zaplanuj co najmniej dwie godziny na samodzielną pracę.
  • 27 kwietnia 2021 / 25 maja 2021

  • 9:00 - 10:30

    Krzysztof Marzec: Wstęp do Google Analytics 4
    • Wdrożenie Google Analytics 4 w systemie Wordpress,
    • Analiza automatycznych ustawień zdarzeń oraz asystenta,
    • Analiza poprawności wdrożenia oraz ćwiczenia z danymi.
    Zobaczysz na żywym organizmie jak wdrożyć i skonfigurować Google Analytics 4. Dowiesz się też w jaki sposób sprawdzić czy implementacja, którą masz na swojej stronie jest poprawna.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:45 - 12:15

    Krzysztof Marzec: Analytics w praktyce
    • Analytics w audycie strony UX/SEO oraz kampanii Google Ads,
    • Zdarzenia,
    • Implementacja zdarzeń na stronie i wdrożenie na żywo,
    • Konfiguracja na przykładzie systemu Wordpress.
    Pokażemy Ci jak powinnaś/powinieneś pracować w Analytics, aby wykorzystać najważniejsze opcje do rozwoju swojego biznesu. Zobaczysz raporty, z których korzystają na co dzień analitycy.
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 12:55 - 14:25

    Marta Koziarz: Jak odczytywać dane?
    • Definicje i sposoby obliczania metryk GA4 vs UA,
    • Pułapki kanałów ruchu oraz grupowanie treści,
    • Konwersje Analytics vs. Inne systemy.
    W tej części skupimy się na porównaniu Universal Analytics i Analytics 4 oraz zaawansowanej konfiguracji. Dowiesz się dlaczego różne systemy analityczne pokazują inne wyniki.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 14:40 - 16:10

    Marta Koziarz: Pogłębiona analiza konwersji
    • Atrybucja i modelowanie,
    • Ścieżki wielokanałowe,
    • Omówienie egzaminu certyfikacyjnego z Google Analytics.
    Przypisanie konwersji do odpowiedniego źródła ruchu jest bardzo ważne, abyśmy inwestowali w działania marketingowe, które przyniosą nam wyniki. Pomożemy Ci zrozumieć te zależności.
  • Zakończenie szkolenia- sesja pytań i odpowiedzi.
  • Po szkoleniu

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje, nagrania ze szkolenia oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Dodatkowo każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online na dodatkowe pytania w temacie szkolenia.
 

Co zyskasz dzięki szkoleniu?




Ulepsz swoje CVrozwiń

Po szkoleniu otrzymasz rozpoznawalny w branży certyfikat zaświadczający o Twojej wiedzy uzyskanej w naszym szkoleniu.


Know-how nowości w Google Analyticsrozwiń

Regularnie uaktualniamy i odświeżamy informacje które przekazujemy na szkoleniach. Bazujemy na najnowszych informacjach od Google związanych z Google Analytics.


Gwarantujemy czysty zyskrozwiń

Wiedza, którą zdobędziesz na szkoleniu Google Analytics pomoże Ci podczas Twojego dalszego rozwoju zawodowego. Rozwiniesz i udoskonalisz swój warsztat, co pozwoli Ci na podejmowanie świadomych decyzji związanych z Google Analytics w Twojej firmie.


Zapisz się na szkolenie




 

    Przy zakupie 2 szkoleń oszczędzasz 100 zł, trzech: 300 zł, natomiast przy zakupie 4 szkoleń otrzymasz łącznie aż 600 zł rabatu. Rabat obejmuje wszystkie szkolenia w których weźmiesz udział w 2021 roku.

    Wybierz szkolenie lub szkolenia:

    KWIECIEŃ 2021
    Cena 1 szkolenia: 699zł netto



    MAJ 2021
    Cena 1 szkolenia: 699zł netto










    Dane do faktury:


    Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go poniżej (kod rabatowy nie łączy się z innymi rabatami)


    Administratorem danych jest DevaGroup sp z o.o. sp. k. z siedzibą w Krakowie. Obowiązuje regulamin świadczenia usług.
    Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

    Dlaczego warto wybrać szkolenia DevaGroup?


    Mamy prestiżowy status Partnera Google Premier.

    Naszych prelekcji wysłuchało ponad 10.000 osób, kolejne 3000 odwiedziło nasze szkolenia, a 5000 nasze wydarzenia semKRK.

    Książki autorstwa naszych trenerów wydane przez Helion oraz PWN wyprzedawały wznowione nakłady, a ponad setka artykułów ukazała się najważniejszych branżowych pismach marketingowych i prasie drukowanej.

    Szkolą wyłącznie praktycy. W codziennej pracy dla naszych klientów - w tym firm z pierwszej ligi polskiego Internetu wykorzystujemy omawiane narzędzia i autorskie metody optymalizacji kampanii. Sami szkolimy się stale aby dostarczać wiedzę jeszcze ciekawiej i lepiej.

    Znamy się na szkoleniu osób dorosłych - szkolimy od ponad 6 lat mając również doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach (Uniwersytet Jagielloński, Akademia górniczo Hutnicza, Wyższe Szkoła Europejska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania) w ramach studiów dziennych jak i podyplomowych. Największe polskie firmy takie jak Allegro, Neonet, Beck doceniły nasze doświadczenie. Zapraszały nas również organizacje takie jak Stowarzyszenie Lewiatan czy Fundacja Uniwersytet Dzieci.

    Krzysztof Marzec oraz Tomasz Trzósło szkolili bezpośrednio dla Google Polska m.in. w ramach Akademii Google Partners jako Certyfikowani Trenerzy Google Ads. Szkolili wszystkie najlepsze agencje SEM oraz w przypadku Krzysztofa Marca domy mediowe z BIG6.

    Każde szkolenie poprzedza ankieta, dzięki której dostosowujemy poziom do grupy. Dodatkowo dostaniesz materiały wideo wyrównujące wiedzę. Opcjonalnie nadając nam dostępy do swoich danych możesz liczyć na wstępny audyt swoich kampanii w trakcie szkolenia lub po nim. Poufność danych zapewnia nasze agencyjne NDA.

    Szkoleniowcy tworzą materiały dla specjalistów marketingu, search engine marketingu ale również specjalistów z dziedzin pokrewnych oraz właścicieli biznesów. Mamy duże doświadczenie w e-commerce oraz szkoleniu webmasterów i osób pragnących rozwijać swoje kompetencje w nowej branży.

    Nasi trenerzy prowadzili zajęcia m.in. w: Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

    Opinie uczestników

    Co było super na szkoleniu? Ćwiczenia praktyczne, spokojne tempo, sprawna komunikacja na chacie.
    Aleksandra Dmochowska
    Prowadzący bardzo płynnie odpowiadali na pytania i wchodzili w interakcję z użytkownikami. Tak trzymać :)
    Tomasz Budzyński, SMSAPI
    Bardzo merytoryczne i konkretne szkolenie, podczas którego zostały pokazane i wytłumaczone wszystkie opcje Google Analytics, wraz z pierwszymi krokami jak podłączyć i skonfigurować konto, a także możliwości Google Data Studio. Na plus zdecydowanie były informacje dotyczące wprowadzania nowego Analytics 4 oraz różnic pomiędzy nim a Analytics Universal. Tempo było odpowiednie, prowadzący udzielali jasnych i wyczerpujących odpowiedzi na pytania uczestników. Jedyne czego mi zabrakło w części Google Analytics to case study, albo ćwiczeń, aby lepiej zrozumieć sposób odczytywania danych z Analyticsa. Pomimo tego jestem bardzo zadowolona ze szkolenia i w przyszłości także zaufałabym DEVA Group.
    Zuzanna Frydel, Junior Performance Marketing w More Bananas
    Gigantyczna dawka informacji i profesjonalizm.
    Student/Studentka studiów podyplomowych na AGH
    Świetny sposób przedstawienia zagadnień przez prowadzącego.
    Student/Studentka studiów podyplomowych na AGH
    Super szkolenie, tak trzymać! :)
    Alicja MW
    Przyjazna atmosfera podczas szkoleń, małe grupy, indywidualne podejście, a przede wszystkim duża wiedza i doświadczenie Kamila (oraz wszystkich specjalistów z DevaGroup:-)). To wszystko sprawia, że z przyjemnością polecam współpracę i wydarzenia organizowane przez Devę.
    Katarzyna Mussur-Serafin, Marketing Manager w EXPO Kraków (Targi w Krakowie)
    Znakomite szkolenie, na którym można poznać wiele funkcjonalności narzędzi od Google. Pełen profesjonalizm prowadzących, a ich ponadprzeciętna wiedza robi ogromne wrażenie! Zdecydowanie polecam!
    Piotr Hapek
    Z punktu kogoś kto nadzoruje pracę zespołu i nie musi się dokładnie znać - wszystko super.
    Renata Lis-Pawlowska
    Szkolenie przeprowadzone na najwyższym poziomie. Ogrom wiedzy! Z chęcią uczestniczyłbym w takim dwu- lub nawet trzydniowym szkoleniu. Także fajnie byłoby, aby szkolenie trwało dłużej. Dziękuję!
    Piotr H

    DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ!

    Doświadczenie w branży marketingu w wyszukiwarkach zbieramy od 2005 roku i lubimy się nim dzielić. Efekt to dwie wysoko oceniane książki, z których jedna stała się nieformalnym podręcznikiem do egzaminów Google a druga doczekała się drugiego wydania i ponad 3500 sprzedanych egzemplarzy.



    Dowiedz się więcej >
    Chcesz spróbować? ikona widgetu

    Zadzwoń do eksperta Google Ads,
    aby otrzymać

    375 zł bonus na reklamę

    bezpłatną analizę konta

    wstępny plan strategii Google Ads

    estymację kosztów i efektów

    dopasowaną ofertę

    darmową rozmowę wideo

    Zadzwoń do nas pod numer
    800 880 991