Kraków, 23 maja 2019

Szkolenie Google Analytics

Poznaj praktyczne zastosowanie Google Analytics

Od podstaw po zagadnienia zaawansowane.

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Bartłomiej Kaczmarczyk, Mateusz Muryjas
Krzysztof Marzec
Nazywam się Krzysztof Marzec i jestem Trenerem oraz praktykiem Google Ads (AdWords). DevaGroup jest Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to nasz wyjątkowy status Rising Stars.

Na zlecenie Google prowadzę szkolenia dla najlepszych agencji SEM oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Byłem prelegentem na kilkudziesięciu wydarzeniach w tym Mobile Trends, Targi E-handlu, SEMCamp, Festiwal SEO oraz cyklicznie organizuję semKRK.

Moje książki w tematyce narzędzi Google sprzedały się w ponad dwóch tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.

Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów w tematyce Google Analytics. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Analytics korzystam od 2006 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować, dlatego wybierając moje szkolenia, omijasz trenerów teoretyków, osoby, które nie umieją uczyć czy mają małe doświadczenie w branży.

Jeśli szukasz szkolenia z Google Analytics na najwyższym poziomie merytorycznym i dydaktycznym - zapraszam do kontaktu.

Google Partner PremierGoogle Rising Stars

Bartłomiej Kaczmarczyk
Bartłomiej Kaczmarczyk Specjalista SEM z 9-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym i własnym kanałem YT „Google Tag Manager Krok po kroku” (https://goo.gl/Q6D9TN). Dodatkowo posiada certyfikat Google Ads, Analytics i status Google Partner. Pasjonat śledzenia użytkowników na stronach www i personalizowania komunikatów do nich. Obecnie odpowiedzialny za działania SEM u czołowego dewelopera w Polsce, poprzednio u lidera oprogramowania na rynku Beauty & SPA.



Mateusz Muryjas
Mateusz Muryjas Doświadczony analityk, strateg i szkoleniowiec. Pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową i optymalizacją konwersji. Pasjonat wizualizacji danych. Uwielbia opowiadać prostym językiem o złożonych zagadnieniach. Za swoich zawodowych przyjaciół uważa Google Analytics i Google Data Studio.



Optymalny zakres

Szkolenia obejmują optymalny zakres: poznasz praktyczne zasady Google Analytics, które pomogą Ci w analizie Twojego biznesu.

Dla kogo jest to szkolenie?

Ilość praktycznych informacji sprawia, że jest idealne dla właścicieli małych firm, pracowników marketingu oraz osób odpowiedzialnych za kontrolę działań marketingowych swojej firmy jak i tych, którzy chcą ugruntować wiedzę.

Trzech prelegentów

W ramach szkolenia wystąpi trzech doświadczonych prelegentów, którzy od kilku lat prowadzą działania w obszarze SEO i SEM oraz są specjalistami z zakresu Google Analytics. Dzięki temu masz pewność, że poznasz przekrojowo tematykę szkolenia. Trzech prowadzących to także możliwość poznania zagadnienia z kilku różnych perspektyw.

Co zyskasz?

Solidne podstawy do praktycznego wykorzystywania danych z GA oraz szeroką wiedzę, jak kontrolować osoby wykonujące pracę dla Ciebie. Dodatkowo znacznie łatwiej zdasz egzamin Google Analytics i dowiesz się, które elementy działań marketingowych warto ulepszyć.

Agenda

 
  • 9.30 - 11.00

    Bartłomiej Kaczmarczyk
    Wyciśnij więcej z Google Analytics i przy okazji uwolnij się od IT:
    W jaki sposób dodać poprawnie Google Tag Manager na nowej stronie lub na stronie, która już ma Google Analytics
    Jak przygotować GTM do efektywnej pracy
    Tworzenie zmiennej Google Analytics i Tagu Google Analytics
    Potrzebujesz więcej niż jeden UA ID?- wdrożenie skryptu Hit Duplicator i tabel przeglądowych, regex
    Twój dział prawny krzyczy RODO RODO RODO? – anonimizacja IP i usuwanie danych PII

    Tworzenie kolejnych Tagów i zdarzeń:
    Zdarzenie kliknięcia Dodaj do koszyka i Outbound Link
    Tag Facebook Pixel oraz Facebook event
    Tag urzeczywistniający współczynnik odrzuceń

  • 15’ Przerwa kawowa
  • 11.15 - 12.45

    Extra tips & tricks:
    Przesyłanie do GA rzeczywistych odesłań
    Tag pomocny w wykluczeniu IP pracowników

    Mateusz Muryjas
    Agendę ogłosimy wkrótce!
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 13:25-14:55

    Krzysztof Marzec
    Google Analytics a audyty SEO
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 15:10 - 16:40

    Segmenty i wnioski z raportów w praktyce
    Alerty i automatyzacje
    Wyjście poza Analytics: Hotjar
  • Zakończenie szkolenia
 

Dlaczego warto się zapisać?

certyfikat

Certyfikat

Po szkoleniu otrzymasz certyfikat zaświadczający o Twoim udziale w Akademii DevaGroup.

Know-how

W trakcie szkolenia prezentujemy pomysły i doświadczenia zdobyte podczas działań dla dużych marek.

Nowości

Jesteśmy na bieżąco ze zmianami w Google Analytics - szkolenie obejmuje wszelkie nowości!

To się opłaca

Lepiej ocenisz efekty podejmowanych działań marketingowych i dowiesz się co można ulepszyć, a w co nie warto inwestować.

specjalnie przygotowane materiały przed szkoleniem

zadanie sprawdzające Twoją wiedzę i konsultacje po szkoleniu

książkę Krzysztofa Marca w tej tematyce

prezentacje w formie elektronicznej

certyfikat ukończenia szkolenia

nie pozwolimy Ci zgłodnieć: kawa, kanapki i ciasteczka, dodatkowo w przerwie wspólnie możemy zjeść obiad w pobliskiej dobrej restauracji

dodatkowo gadżety na umilenie dni

Termin, miejsce oraz zapisy

Wybierz szkolenie lub szkolenia:





RABAT:
10% rabatu na 2 szkolenia
15% rabatu na 3 szkolenia






Jeśli posiadasz kod rabatowy, dostaniesz 100 zł rabatu na szkolenie! Wpisz kod poniżej


Administratorem danych jest DevaGroup Katarzyna Marzec z siedzibą w Krakowie.
Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityce prywatności.


Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991