SZKOLENIE GOOGLE ANALYTICS 4

Poznaj praktyczne zastosowanie Google Analytics 4

dorota przemek

Profesjonalne szkolenia Google Analytics 4 - dla Ciebie i Twoich pracowników

Doświadczeni prowadzący praktycy

Analityka na każdej stronie internetowej to podstawa do świadomego prowadzenia działań online. Google Analytics 4 to innowacja, ale z deadlinem! W lipcu 2023 roku Universal Analytics przestanie zbierać dane, ale jeśli sądzicie, że macie jeszcze sporo czasu, by opanować nowy system... jesteście w błędzie. Najlepszy czas na wdrożenie GA4 to oczywiście wczoraj.

Dlatego właśnie celem naszego szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy w korzystaniu z Google Analytics 4. Zaczniemy od ogólnego wprowadzenia w zagadnienie Google Analytics 4, implementacji analityki na stronie, przejdziemy przez wdrożenie, aż po tworzenie raportów idealnie dopasowanych do Waszych indywidualnych potrzeb.

Wybierając szkolenie DevaGroup masz gwarancję uzyskania wiedzy prosto od profesjonalistów i praktyków - ugruntujesz swoją wiedzę, a rozpoznawalny w branży certyfikat ulepszy Twoje CV.

DevaGroup osiągnęła jeden z najlepszych poziomów w EMEA (Google Premium Partners Awards EMEA Finalist). Oficjalnie jesteśmy Partnerem Google Premier z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to nasz wyjątkowy status Rising Stars.

Uczenie osób dorosłych to wyzwanie. Mam za sobą dziesiątki szkoleń, kilkadziesiąt godzin nagranych webinarów i kursów w tematyce Google Ads. Dawno przekroczyłem tysiąc przeszkolonych osób. Z Google Ads korzystam od 2005 roku w codziennej pracy, dodatkowo odbyłem wiele kursów jak uczyć i prezentować. Dostajesz gwarancję, że trafisz na praktyka i doświadczonego szkoleniowca. Mam za sobą dziesiątki wystąpień na najlepszych konferencjach w kraju oraz szkolenia na zlecenie Google dla najlepszych agencji i domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6. Moje książki w tematyce Google sprzedały się w ponad trzech i pół tysiącach egzemplarzy, a pozycja opisująca egzaminy Google urosła do rangi podręcznika, z bardzo wysokimi ocenami czytelników.

Krzysztof Marzec, CEO

Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Google Analytics. W branży SEM pracuję od 2009. Przeżyłam niejedną rewolucję w narzędziach Google, dzięki czemu żadne zmiany nie są mi straszne, a testowanie nowości sprawia prawdziwą przyjemność. Jako Senior SEM Specialist w DevaGroup skupiam się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów Google Ads i Google Analytics. Zamiast teoretyzować, sprawdzam jakie rozwiązania faktycznie działają. Na co dzień zajmuję się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.

Dorota Kika, Senior SEM Expert

Prowadzę ponad 20-osobowy zespół SEM, koordynując rozwój i wdrażanie innowacji. Jestem certyfikowaną specjalistką Google Ads i Analytics, praktykiem marketingu i analitykiem w jednym. Nieważne, czy jesteś lokalnym sklepem, czy znaną marką - znajdę sposób na prowadzenie Twojej kampanii. Pomogę wdrożyć i zrozumieć analitykę. Prowadzę również indywidualne szkolenia. Jestem finalistką konkursu Google Premier Partners Awards EMEA i wykładowcą Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu z zakresu analityki internetowej.

Marta Koziarz - Head of SEM

Jestem certyfikowanym specjalistą Google Ads i Google Analytics. Od 2017 roku, moją codziennością stało się zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz wdrażanie analityki. W swoich działaniach kładę szczególny nacisk na techniczne dopracowanie każdego aspektu. Prowadzę również szkolenia z zakresu analityki oraz zagadnień związanych z Google Ads i Facebook Ads. Miałem przyjemność występować m.in. podczas RemaDays Warsaw czy warsztatów na poprzednich edycjach semKRK. Po godzinach zamieniam się w fana konsolowego gamingu oraz piłki nożnej.

Przemysław Biegacz - SEM Expert

Prowadzimy nasze szkolenia nie tylko stacjonarnie w naszym krakowskim biurze ale również online. Bez względu na to, czy jesteś z Krakowa, Wrocławia czy Warszawy, razem z nami możesz zdobywać wiedzę nie ruszając się z domu!

Gwarantujemy profesjonalnie przeprowadzone szkolenie Google Analytics, wysoki poziom merytoryczny i dydaktyczny oraz przyjazną atmosferę. Zapisz się już dziś na kurs Google Analytics z DevaGroup!

Partner Google - szkolenia SEO, SEM, e-commerce i analityka Rising stars agency of the year Google Partners
4.71

średnia ocena szkolenia

10/10 osób poleciłoby nasze szkolenia znajomemu

Opinie uczestników

Merytoryka, konkretne przykłady przydatne w codziennej pracy, prezentacja prowadząca krok po kroku oraz szybkie tempo. Wrócę do Was na inne szkolenie!
Sandra
Ogromnym atutem szkolenia GTM był jego ćwiczeniowy charakter; każdy uczestnik dostał własną stronę na wordpressie, gdzie krok po kroku mógł przejść przez proces różnego typu tagowania wraz z prowadzącymi. Po szkoleniu jestem w stanie sama w pełni tagować strony. Na plus są także nagrania ze szkolenia, które otrzymałam po nim - dzięki temu w każdej chwili mogę wrócić do każdego miejsca szkolenia. Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia i w przyszłości także zaufałabym DEVA Group.
Zuzanna Frydel, Junior Performance Marketing w More Bananas

Co wyróżnia nasze szkolenia z Analytics?

Szkolenia to nasza wizytówka: merytoryka, jakość i praktyka.

  • Małe grupy, aby skutecznie się uczyć i rozwiązywać indywidualne problemy
  • Nasi prowadzący to doświadczeni praktycy - gwarantuje to dynamikę i szerokie spojrzenie na omawiane tematy
  • Ankieta przed szkoleniem badająca Twoje potrzeby i dostosowująca program
  • Materiały wideo i zadania przed szkoleniem wyrównujące poziom i wiedzę
  • Materiały wideo i ocena zadań po szkoleniu sprawdzająca wiedzę
  • Zadania praktyczne, liczne ćwiczenia oraz gwarancja, że wyjdziesz zadowolony
  • Partnerzy merytoryczni naszych szkoleń przygotowują dla Uczestników specjalne kody rabatowe na wybrane usługi

Agenda szkolenia Google Analytics

  • Co powinieneś umieć przed szkoleniem?

    Na start nie potrzebujesz żadnej dodatkowej wiedzy technicznej. Wystarczy ogólne pojęcie o marketingu i dużo chęci do nauki. Przed szkoleniem zapoznaj się z przesłanymi materiałami i nagraniami.
  • Przed szkoleniem

    Wypełniasz ankietę, która pozwoli nam dostosować do Ciebie jego poziom i wymagania. Otrzymujesz materiał wideo z instrukcjami i zadaniami do wykonania przed szkoleniem. Zaplanuj co najmniej dwie godziny na samodzielną pracę.
  • 9:00 - 10:30

    Krzysztof Marzec
    Krzysztof Marzec
    Wstęp do Google Analytics
    • Wstęp do analityki, cele i możliwości, KPI w biznesie,
    • Poznanie interfejsu i jego funkcji,
    • Raportowanie: rozwinięcie pojęć analizy jakości ruchu,
    • Praca z raportami na żywo w oparciu o konto demonstracyjne.

    Pierwsze raporty i zaznajomienie się z Analytics, abyś mogła/mógł przez resztę szkolenia swobodnie korzystać z narzędzia i nadążyć za prowadzącymi. Rozwiniemy kwestie poruszane w filmiku przed szkoleniem.
    Ćwiczenia: zakładanie nowego konta i wdrożenie kodu na stronie; podstawowa konfiguracja.

  • 15’ Przerwa kawowa
  • 10:45 - 12:15

    marta koziarz 1
    Marta Koziarz
    Analytics w teorii
    • Dodatkowe opcje konfiguracji,
    • Różnice UA vs GA4,
    • GA4 - najważniejsze definicje,
    • Dalsze poznawanie interfejsu.

    Po zapoznaniu się z podstawami analityki i wstępnym zapoznaniu się z GA4 przejdziemy przez dodatkowe opcje konfiguracji. Porozmawiamy o różnicach między UA a GA4. Następnie zapoznamy się z najważniejszymi definicjami, które powinien znać każdy korzystający z GA4. W trakcie zapoznamy się głębiej z interfejsem narzędzia.
  • 40’ Przerwa obiadowa
  • 12:55 - 14:25

    dorota kika
    Dorota Kika
    Szczegółowe analizy danych
    • Zdarzenia i konwersje,
    • Segmenty,
    • Listy remarketingowe,
    • Wymiary niestandardowe.

    W tym bloku pogłębimy znajomość możliwośći GA4. Nauczymy się mierzyć i analizować zdarzenia. Dowiemy się, w których raportach zobaczymy ustawione przez nas konwersje. Nauczymy się analizować dane przez pryzmat segmentów - wyodrębnionych grup użytkowników. Dowiemy się w jaki sposób utworzyć listy remarketingowe i poznamy kilka strategii ich użycia. Poznamy wymiary niestandardowe, czyli dodatkowe informacje którymi wzbogacimy nasze dane w Google Analytics 4 po to, aby wyciągane przez nas wnioski były bardziej trafne.
  • 15’ Przerwa kawowa
  • 14:40 - 16:10

    webinar przemyslaw biegacz
    Przemysław Biegacz
    Wprowadzenie do raportów GA4
    • Modyfikowanie wbudowanych raportów,
    • Dodawanie raportów do biblioteki,
    • Tworzenie własnych raportów.

    W tym module poznasz praktyczne wykorzystanie raportów w GA4 - nauczysz się modyfikować te wbudowane jak i tworzyć własne niestandardowe. Dodatkowo, pokażę jak funkcjonuje biblioteka raportów i do czego może się przydać.
  • Zakończenie szkolenia - sesja pytań i odpowiedzi.
  • Po szkoleniu

    Wypełniasz ankietę oceniającą szkolenie. Wraz z certyfikatem otrzymujesz prezentacje, nagrania ze szkolenia oraz materiały z linkami do narzędzi i wiedzy. Dodatkowo każdy uczestnik dostaje bezpłatną godzinę konsultacji online na dodatkowe pytania w temacie szkolenia.

Co zyskasz dzięki szkoleniu?


Certyfikat szkolenia DevaGroup
Ulepsz swoje CVrozwiń
Po szkoleniu otrzymasz rozpoznawalny w branży certyfikat zaświadczający o Twojej wiedzy uzyskanej w naszym szkoleniu.

Know-how nowości w Google Analyticsrozwiń
Regularnie uaktualniamy i odświeżamy informacje które przekazujemy na szkoleniach. Bazujemy na najnowszych informacjach od Google związanych z Google Analytics.

Gwarantujemy czysty zyskrozwiń
Wiedza, którą zdobędziesz na szkoleniu Google Analytics pomoże Ci podczas Twojego dalszego rozwoju zawodowego. Rozwiniesz i udoskonalisz swój warsztat, co pozwoli Ci na podejmowanie świadomych decyzji związanych z Google Analytics w Twojej firmie.

Zapisz się na szkolenie


Dlaczego warto wybrać szkolenia DevaGroup?

  • Mamy prestiżowy status Partnera Google Premier.
  • Naszych prelekcji wysłuchało ponad 10.000 osób, kolejne 3000 odwiedziło nasze szkolenia, a 5000 nasze wydarzenia semKRK.
  • Książki autorstwa naszych trenerów wydane przez Helion oraz PWN wyprzedawały wznowione nakłady, a ponad setka artykułów ukazała się najważniejszych branżowych pismach marketingowych i prasie drukowanej.
  • Szkolą wyłącznie praktycy. W codziennej pracy dla naszych klientów - w tym firm z pierwszej ligi polskiego Internetu wykorzystujemy omawiane narzędzia i autorskie metody optymalizacji kampanii. Sami szkolimy się stale aby dostarczać wiedzę jeszcze ciekawiej i lepiej.
  • Znamy się na szkoleniu osób dorosłych - szkolimy od ponad 6 lat mając również doświadczenie w prowadzeniu zajęć na uczelniach (Uniwersytet Jagielloński, Akademia górniczo Hutnicza, Wyższe Szkoła Europejska, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania) w ramach studiów dziennych jak i podyplomowych. Największe polskie firmy takie jak Allegro, Neonet, Beck doceniły nasze doświadczenie. Zapraszały nas również organizacje takie jak Stowarzyszenie Lewiatan czy Fundacja Uniwersytet Dzieci.
  • Krzysztof Marzec oraz Tomasz Trzósło szkolili bezpośrednio dla Google Polska m.in. w ramach Akademii Google Partners jako Certyfikowani Trenerzy Google Ads. Szkolili wszystkie najlepsze agencje SEM oraz w przypadku Krzysztofa Marca domy mediowe z BIG6.
  • Każde szkolenie poprzedza ankieta, dzięki której dostosowujemy poziom do grupy. Dodatkowo dostaniesz materiały wideo wyrównujące wiedzę. Opcjonalnie nadając nam dostępy do swoich danych możesz liczyć na wstępny audyt swoich kampanii w trakcie szkolenia lub po nim. Poufność danych zapewnia nasze agencyjne NDA.
  • Szkoleniowcy tworzą materiały dla specjalistów marketingu, search engine marketingu ale również specjalistów z dziedzin pokrewnych oraz właścicieli biznesów. Mamy duże doświadczenie w e-commerce oraz szkoleniu webmasterów i osób pragnących rozwijać swoje kompetencje w nowej branży.
  • Nasi trenerzy prowadzili zajęcia m.in. w: Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie, Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera w Krakowie oraz Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie.

Wymagasz więcej?

Szukasz szkolenia dedykowanego lub na poziomie zaawansowanym? Od lat cieszymy się zaufaniem firm, które zapraszają nas do tworzenia szkoleń szytych na miarę dla całych działów po szkolenia indywidualne. Skontaktuj się już dziś!

Aleksandra Połetek

Aleksandra Połetek-Pszonak,
Senior New Business Manager
510 292 795
aleksandra.poletek@devagroup.pl

Odbierz ekskluzywne materiały za darmo:

  • E-book: SEOtips z 131 poradami od 27 ekspertów SEO,
  • Raport: Marketing online przemysłu meblarskiego i wnętrzarskiego 2020,
  • Film instruktażowy z konfiguracji GTM.

Wszystko to po darmowym zapisie na nasz newsletter. Dowiedz się więcej na temat branży i przygotuj się do naszych szkoleń. Dzięki obecności w naszej bazie nie ominą Cię terminy nowych szkoleń oraz promocje przygotowane specjalnie dla Ciebie!

Scroll to Top