Szkolenia marketingowe dla e-commerce z certyfikacją
Lata doświadczeń pozwoliły nam wypracować idealną formę szkoleniową.
Termin szkolenia: 15.04.2019 r., Kraków
Za każdym razem kiedy zbierzemy grupę minimum 4-5 chętnych osób możemy zorganizować szkolenie na zamówienie – zapytaj nas o możliwe terminy!
Optymalny zakres
Firma sama, na podstawie ankiety, decyduje o zakresie szkolenia.
Przykłady
Materiał zawiera konkretne sytuacje i przykłady wdrożeń. Poznawanie funkcji wiąże się z poznaniem ich zastosowania i nietypowych strategii.
Warsztaty
Szkolenia odbywają się w formie warsztatowej, na własnych komputerach, prezentacja przeplatana jest z zadaniami a uczestnicy nabywają realną praktyczną wiedzę.
Doświadczenie
Ponad 10 lat doświadczenia przekłada się na bardzo szeroką wiedzę. Na szkoleniu pojawiają się odpowiedzi na najtrudniejsze pytania, a wsparcie po szkoleniu pozwala na prowadzenie pierwszej kampanii pod okiem profesjonalistów.
Zakres szkolenia
W skrócie: pełny kurs z zakresu zagadnień marketingowych dla e-commerce, w tym: kurs
Google Ads zgodny z programem Akademia Google Partners, działania content marketingowe oraz SEO.
Wstęp do Google Ads (AdWords)
Poznaj podstawy systemu, jego zalety i przewagę nad innymi formami reklamowymi.
Sieć reklamowa Google
Poznaj możliwości GDN, sieci z największym zasięgiem reklamowym w internecie.
Pierwsza kampania
Dowiedz się jak działa Google Ads (AdWords) od A do Z tworząc pierwszą kampanię z reklamami i słowami kluczowymi.
Reklama w YouTube
Dowiedz się jakie możliwości daje YouTube i formaty Trueview. Poznaj zalety reklam Demand Gen (Discovery), Bumper oraz In-Stream.
Reklamy w Google Ads (AdWords)
Dowiedz się jak przygotowywać skuteczne teksty reklamowe, jak tworzyć testy A/B oraz sprawdzać ich skuteczność.
Reklama mobilna
Wykorzystaj pełnię możliwości Google Ads (AdWords) na smartfonach i tabletach. Dostosowanie stawek, specjalne użycie rozszerzeń oraz mGDN.
Słowa kluczowe
Zaawansowany kurs z wyszukiwania i grupowania słów kluczowych oparty na konkretnych narzędziach (wykraczających poza zakres narzędzi Google).
Reklamy produktowe (Shopping Ads)
Najlepsze reklamy dla e-commerce, poznaj ich możliwości oraz konto Google Merchant Center.
Optymalizacja
Poznaj pełny proces optymalizowania konta Google Ads (AdWords).
Analityka – Google Analytics
Organizujemy również szkolenia z Google Analytics oraz Google Tag Managera.
Content marketing
Poznaj zasady tworzenia treści, które wpłyną korzystnie na sprzedaż w Twoim sklepie e-commerce.
Prowadzenie działalności e-commerce
Najważniejsze zasady, o których musisz wiedzieć, prowadząc działalność e-commerce.
Dodatkowe zalety
Wsparcie
Po szkoleniu oferujemy dodatkowe konsultacje przy tworzeniu i optymalizacji kampanii.
Know-how
Mamy na koncie działania dla dużych marek z pierwszej ligi polskiego Internetu.
Nowości
Jesteśmy na bieżąco ze zmianami w Google Ads (AdWords) -poinformujemy Cię o wszelkich nowościach wartych uwagi.
To się opłaca
Na szkolenie możesz zaprosić więcej osób, również swoich klientów.
Doświadczony Trener Google Ads (AdWords)
Nazywam się Krzysztof Marzec i jestem doświadczonym Trenerem oraz praktykiem Google Ads (AdWords). Posiadam indywidualną certyfikację Google Ads (AdWords) oraz Analytics, a moja agencja jest Partnerem Google z kampaniami na znacznie wyższym poziomie niż średnia innych partnerów. Potwierdza to nasz wyjątkowy status Rising Stars.
Na zlecenie Google prowadzę szkolenia dla najlepszych agencji Google Ads (AdWords) oraz domów mediowych w programach Akademia Google Partners oraz BIG6.
Mam za sobą dziesiątki szkoleń, ponad 24h nagranych webinarów w tematyce Google Ads (AdWords). Do tej pory przeszkoliłem około tysiąca różnych osób. Jeśli szukasz szkolenia Google Ads (AdWords) na najwyższym poziomie merytorycznym i dydaktycznym – zapraszam do kontaktu.
Ile to kosztuje?
SZKOLENIE MARKETING
DLA E-COMMERCE
dowolna ilość osób na szkoleniu
wsparcie po szkoleniu
przygotowanie do egzaminów Google
zakres programowy z Akademii Google Partners
pełen dzień szkoleniowy
Pełne profesjonalne i certyfikowane szkolenie
z marketingudla e-commerce.
Prowadzący doświadczony Trener Google Ads (AdWords)