Agenda webinaru
20.07
10.08
20 lipca 2023
12:00 - 12:05
Kamil Leśniak - Event & Marketing Manager w DevaGroup
Powitanie przez prowadzącegoZapowiedź webinaru poniżej
12:05 - 12:35
Paweł Seruga - SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: Podstawowy
Praktyczne sposoby na to, jak Google Analytics 4 może poprawić wyniki w Twoim sklepie internetowymTo nie narzędzia zwiększają sprzedaż w e-commerce. Robią to ludzie. Narzędzia jednak mogą bardzo ułatwiać nam pracę i pozwalać na podejmowanie właściwych decyzji na podstawie danych. Podczas webinaru opowiem o tym, jak na te dane patrzeć, aby wyciągnąć z nich właściwie wnioski.
12:35 - 13:05
Bartłomiej Kaczmarczyk - sssem.ninja
Poziom: Średnio-zaawansowany
Co po końcuświataGA3? Jak ułatwić sobie pracę z raportami w GA4?Od 1.07 będziemy (jesteśmy) "zmuszeni" do analizy danych w raportach GA4. I pewnie nie raz miałeś/aś uczucie irytacji pt "Gdzie to znajdę w GA4, w GA3 było to lepiej zrobione". Też tak miałem i podczas webinaru pokażę Ci jak ułatwić sobie pracę w GA4. Zobaczysz jakie i gdzie raporty tworzyć, jak używać filtrów, jak szybko tworzyć raporty eksploracji? Czy korzystać z raportów GA4, czy analizować je w Looker Studio albo w Google Sheet?
- Zakończenie webinaru
Po webinarze
Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
10 sierpnia 2023
12:00 - 12:05
Patrycja Kozioł - Marketing Specialist w DevaGroup
Powitanie przez prowadzącą12:05 - 12:35
Przemysław Biegacz - SEM Expert i Team Leader w DevaGroup
Poziom: Średnio-zaawansowany
Analiza kampanii Google Ads za pomocą Google Analytics 4Podczas prezentacji, pokażę Ci kilka efektywnych sposobów analizy Twoich kampanii Google Ads za pomocą raportów GA4. Same konkrety, dzięki którym właściwie ocenisz skuteczność swoich działań reklamowych.
12:35 - 13:05
Damian Rams - Konsultant ds. Analityki Internetowej w damianrams.pl
Poziom: Średnio-zaawansowany
(not set), (other) i inne nietypowe stwory - jak sobie z nimi poradzić?GA4 potrafi zaskoczyć brakującymi danymi lub wierszami w raportach, które zamiast wartości wymiaru wyświetlają (not set), (other) lub puste pole. Z mojego wystąpienia dowiesz się, skąd biorą się takie problemy z danymi, jak się ich pozbyć oraz kiedy odpuścić, bo niewiele da się zrobić.
- Zakończenie webinaru
Po webinarze
Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
Uwaga! Zapisując się na 1 spotkanie od razu możesz wziąć udział w kolejnym.
Regulamin webinarów dostępny tutaj.
Średnia ocena naszego ostatniego webinaru
Posiadamy odznakę lidera od Clickmeeting!
Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów
Poznaj naszych ekspertów
Paweł Seruga
SEM Specialist w DevaGroup
Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics związany z branżą od 2015 roku. W marketingu próbował już wiele - od pracy z kampaniami w Google i na Facebooku, przez tworzenie treści marketingowych i sprzedażowych, aż po analitykę. Zawodowo lubi marketing oparty na liczbach i konkretnie sprecyzowanych efektach. Prywatnie fan ambitnej książki, angielskiej piłki nożnej i wyczerpujących pieszych wędrówek.
Bartłomiej Kaczmarczyk
sssem.ninja
Specjalista SEM z 10-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym i własnym kanałem YouTube o GTM i analityce internetowej. Dodatkowo posiada certyfikat Google Ads, Analytics i status Google Partner, a także certyfikat Advanced Google Tag Manager CXL Institute. Pasjonat śledzenia użytkowników na stronach www i personalizowania komunikatów do nich. Obecnie odpowiedzialny za analitykę internetową u lidera w branży turystycznej, poprzednio za marketing internetowy u jednego z czołowych deweloperów w Polsce. Prywatnie ojciec, mąż, fan piłki nożnej.
Przemysław Biegacz
SEM Expert i Tema Leader w DevaGroup
Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami reklamowymi oraz wdrażaniem analityki. W swoich działaniach kładzie szczególny nacisk na techniczne dopracowanie kampanii. Po godzinach jest zamiłowanym fanem konsolowego gamingu oraz piłki nożnej.
Damian Rams
Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl
Od 2014 roku zajmuję się analityką internetową oraz optymalizacją konwersji. Wdrażam Google Analytics 4, buduję raporty, rekomenduję działania i szkolę specjalistów. Moi klienci to między innymi Displate, Kross, RynekPierwotny.pl, Swiss czy Tigers.Lubię dzielić się wiedzą. Nagrałem w swoim życiu 5 kursów online o analityce. Łącznie to ponad 35 godzin materiałów wideo. Na blogu o analityce opublikowałem prawie 100 wpisów i który jest co miesiąc odwiedzany około 6000 razy.
Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google
Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie z naszymi Klientami w siedzibie naszego partnera Google.
Dlaczego warto się zapisać?
Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
Prawie 100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.
Darmowa wiedza
Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.
Dzielimy się sukcesem
W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.
Praktyka i efekty
Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.
Doświadczenie
Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.
Wcześniejsze webinary
Webinar dla branży automotive
Webinar o Google Analytics 4
(Nie)książkowe rozmowy odc. 4
Pomówmy o marketingu odc. 1
Masz pytania? Porozmawiaj z nami.
Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!
Łukasz Jeleń,
Head of New Business
517 450 338
lukasz.jelen@devagroup.pl