

Agenda webinaru
20.07
10.08
- 20 lipca 2023 
- 12:00 - 12:05 Kamil Leśniak - Event & Marketing Manager w DevaGroup
 Powitanie przez prowadzącego- Zapowiedź webinaru poniżej 
- 12:05 - 12:35  Paweł Seruga - SEM Specialist w DevaGroup Paweł Seruga - SEM Specialist w DevaGroup
 Poziom: Podstawowy
 Praktyczne sposoby na to, jak Google Analytics 4 może poprawić wyniki w Twoim sklepie internetowym- To nie narzędzia zwiększają sprzedaż w e-commerce. Robią to ludzie. Narzędzia jednak mogą bardzo ułatwiać nam pracę i pozwalać na podejmowanie właściwych decyzji na podstawie danych. Podczas webinaru opowiem o tym, jak na te dane patrzeć, aby wyciągnąć z nich właściwie wnioski. 
- 12:35 - 13:05  Bartłomiej Kaczmarczyk - sssem.ninja Bartłomiej Kaczmarczyk - sssem.ninja
 Poziom: Średnio-zaawansowany
 Co po końcu- świataGA3? Jak ułatwić sobie pracę z raportami w GA4?- Od 1.07 będziemy (jesteśmy) "zmuszeni" do analizy danych w raportach GA4. I pewnie nie raz miałeś/aś uczucie irytacji pt "Gdzie to znajdę w GA4, w GA3 było to lepiej zrobione". Też tak miałem i podczas webinaru pokażę Ci jak ułatwić sobie pracę w GA4. Zobaczysz jakie i gdzie raporty tworzyć, jak używać filtrów, jak szybko tworzyć raporty eksploracji? Czy korzystać z raportów GA4, czy analizować je w Looker Studio albo w Google Sheet? 
 Zakończenie webinaru Zakończenie webinaru
- Po webinarze Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
- 10 sierpnia 2023 
- 12:00 - 12:05 Patrycja Kozioł - Marketing Specialist w DevaGroup
 Powitanie przez prowadzącą
- 12:05 - 12:35  Przemysław Biegacz - SEM Expert i Team Leader w DevaGroup Przemysław Biegacz - SEM Expert i Team Leader w DevaGroup
 Poziom: Średnio-zaawansowany
 Analiza kampanii Google Ads za pomocą Google Analytics 4- Podczas prezentacji, pokażę Ci kilka efektywnych sposobów analizy Twoich kampanii Google Ads za pomocą raportów GA4. Same konkrety, dzięki którym właściwie ocenisz skuteczność swoich działań reklamowych. 
- 12:35 - 13:05  Damian Rams - Konsultant ds. Analityki Internetowej w damianrams.pl Damian Rams - Konsultant ds. Analityki Internetowej w damianrams.pl
 Poziom: Średnio-zaawansowany
 (not set), (other) i inne nietypowe stwory - jak sobie z nimi poradzić?- GA4 potrafi zaskoczyć brakującymi danymi lub wierszami w raportach, które zamiast wartości wymiaru wyświetlają (not set), (other) lub puste pole. Z mojego wystąpienia dowiesz się, skąd biorą się takie problemy z danymi, jak się ich pozbyć oraz kiedy odpuścić, bo niewiele da się zrobić. 
 Zakończenie webinaru Zakończenie webinaru
- Po webinarze Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
Uwaga! Zapisując się na 1 spotkanie od razu możesz wziąć udział w kolejnym.
Regulamin webinarów dostępny tutaj.
Średnia ocena naszego ostatniego webinaru

Posiadamy odznakę lidera od Clickmeeting!
Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów
Poznaj naszych ekspertów

Paweł Seruga
SEM Specialist w DevaGroup
Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics związany z branżą od 2015 roku. W marketingu próbował już wiele - od pracy z kampaniami w Google i na Facebooku, przez tworzenie treści marketingowych i sprzedażowych, aż po analitykę. Zawodowo lubi marketing oparty na liczbach i konkretnie sprecyzowanych efektach. Prywatnie fan ambitnej książki, angielskiej piłki nożnej i wyczerpujących pieszych wędrówek.
 

Bartłomiej Kaczmarczyk
sssem.ninja
Specjalista SEM z 10-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym i własnym kanałem YouTube o GTM i analityce internetowej. Dodatkowo posiada certyfikat Google Ads, Analytics i status Google Partner, a także certyfikat Advanced Google Tag Manager CXL Institute. Pasjonat śledzenia użytkowników na stronach www i personalizowania komunikatów do nich. Obecnie odpowiedzialny za analitykę internetową u lidera w branży turystycznej, poprzednio za marketing internetowy u jednego z czołowych deweloperów w Polsce. Prywatnie ojciec, mąż, fan piłki nożnej.
 

Przemysław Biegacz
SEM Expert i Tema Leader w DevaGroup
Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami reklamowymi oraz wdrażaniem analityki. W swoich działaniach kładzie szczególny nacisk na techniczne dopracowanie kampanii. Po godzinach jest zamiłowanym fanem konsolowego gamingu oraz piłki nożnej.
 

Damian Rams
Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl
Od 2014 roku zajmuję się analityką internetową oraz optymalizacją konwersji. Wdrażam Google Analytics 4, buduję raporty, rekomenduję działania i szkolę specjalistów. Moi klienci to między innymi Displate, Kross, RynekPierwotny.pl, Swiss czy Tigers.Lubię dzielić się wiedzą. Nagrałem w swoim życiu 5 kursów online o analityce. Łącznie to ponad 35 godzin materiałów wideo. Na blogu o analityce opublikowałem prawie 100 wpisów i który jest co miesiąc odwiedzany około 6000 razy.
 
Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google
Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie z naszymi Klientami w siedzibie naszego partnera Google.
Dlaczego warto się zapisać?
Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
Prawie 100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.

Darmowa wiedza
Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.

Dzielimy się sukcesem
W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.

Praktyka i efekty
Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.

Doświadczenie
Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.
Wcześniejsze webinary

Webinar dla branży automotive

Webinar o Google Analytics 4

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

Pomówmy o marketingu odc. 1
Masz pytania? Porozmawiaj z nami.
Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

Łukasz Jeleń,
Head of New Business
517 450 338
lukasz.jelen@devagroup.pl


 
																 
																 
																 Zakończenie webinaru
Zakończenie webinaru
 
															 
															 
															 
															 
															