webinary wakacyjne ikonka seo2

Lipiec - Sierpień 2023

2 darmowe wakacyjne webinary

Google Analytics 4

Dołącz do ponad 12676 zadowolonych słuchaczy i skorzystaj z naszej wiedzy

Dzięki, że byliście z nami!

00
dni
00
godzin
00
minut
00
sekund

Oficjalnymi współorganizatorami wydarzenia są:

Agenda webinaru

  • 20 lipca 2023

  • 12:00 - 12:05

    kamil lesniak
    Kamil Leśniak - Event & Marketing Manager w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącego

    Zapowiedź webinaru poniżej

  • 12:05 - 12:35

    pawelseruga
    Paweł Seruga - SEM Specialist w DevaGroup
    Poziom: Podstawowy
    Praktyczne sposoby na to, jak Google Analytics 4 może poprawić wyniki w Twoim sklepie internetowym

    To nie narzędzia zwiększają sprzedaż w e-commerce. Robią to ludzie. Narzędzia jednak mogą bardzo ułatwiać nam pracę i pozwalać na podejmowanie właściwych decyzji na podstawie danych. Podczas webinaru opowiem o tym, jak na te dane patrzeć, aby wyciągnąć z nich właściwie wnioski.

  • 12:35 - 13:05

    bartlomiej kaczmarczyk.jpg
    Bartłomiej Kaczmarczyk - sssem.ninja
    Poziom: Średnio-zaawansowany
    Co po końcu świata GA3? Jak ułatwić sobie pracę z raportami w GA4?

    Od 1.07 będziemy (jesteśmy) "zmuszeni" do analizy danych w raportach GA4. I pewnie nie raz miałeś/aś uczucie irytacji pt "Gdzie to znajdę w GA4, w GA3 było to lepiej zrobione". Też tak miałem i podczas webinaru pokażę Ci jak ułatwić sobie pracę w GA4. Zobaczysz jakie i gdzie raporty tworzyć, jak używać filtrów, jak szybko tworzyć raporty eksploracji? Czy korzystać z raportów GA4, czy analizować je w Looker Studio albo w Google Sheet?

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.
  • 10 sierpnia 2023

  • 12:00 - 12:05

    Patrycja Kozioł - Marketing Specialist w DevaGroup
    Powitanie przez prowadzącą

  • 12:05 - 12:35

    webinar przemyslaw biegacz
    Przemysław Biegacz - SEM Expert i Team Leader w DevaGroup
    Poziom: Średnio-zaawansowany
    Analiza kampanii Google Ads za pomocą Google Analytics 4

    Podczas prezentacji, pokażę Ci kilka efektywnych sposobów analizy Twoich kampanii Google Ads za pomocą raportów GA4. Same konkrety, dzięki którym właściwie ocenisz skuteczność swoich działań reklamowych.

  • 12:35 - 13:05

    damian rams webinar ga4
    Damian Rams - Konsultant ds. Analityki Internetowej w damianrams.pl
    Poziom: Średnio-zaawansowany
    (not set), (other) i inne nietypowe stwory - jak sobie z nimi poradzić?

    GA4 potrafi zaskoczyć brakującymi danymi lub wierszami w raportach, które zamiast wartości wymiaru wyświetlają (not set), (other) lub puste pole. Z mojego wystąpienia dowiesz się, skąd biorą się takie problemy z danymi, jak się ich pozbyć oraz kiedy odpuścić, bo niewiele da się zrobić.

  • Zakończenie webinaru
  • Po webinarze

    Poprosimy Cię o wypełnienie krótkiej ankiety, która pozwoli nam ulepszać nasze pomysły i warsztat prowadzących. Otrzymasz od nas prezentacje, nagrania i dodatkowe kody zniżkowe od partnerów danego odcinka.

Uwaga! Zapisując się na 1 spotkanie od razu możesz wziąć udział w kolejnym.

Regulamin webinarów dostępny tutaj.

4.86

Średnia ocena naszego ostatniego webinaru

Logo

Posiadamy odznakę lidera od Clickmeeting!

Opinie uczestników naszych wcześniejszych eventów

Przejrzystość prezentacji, ale przede wszystkim merytoryczne oraz wiedza przygotowanie prelegentów
Piotr
Świetnie i rzeczowo. Merytoryka a nie lanie wody :) Polecam!
Tomasz
Wszystkie prezentacje były bardzo ciekawe
Ola
Luźne podejście, ciekawe przykłady, merytorycznie
Paweł
Prosty język, ciekawostki, wszystko na czasie, długość
Joanna
Bardzo konkretnie przedstawione wszystkie 3 prezentacje. Podobał mi się sposób przekazywania informacji. Dodatkowo na plus możliwość zadawania pytań.
Izabela
Przystępnie podane informacje, luźna atmosfera, jak rozmowa z dobrymi znajomymi :)
Beata
Merytoryka - prezentacje bardzo treściwe, mnóstwo przydatnych porad, wiele zagadnień do przemyślenia
Asia
Merytoryczna wiedza praktyków przekazana w bardzo przyjaznej formie :)
Kasia
Świetni prelegenci i ich wiedza - jak zawsze
Tomasz

Poznaj naszych ekspertów

pawelseruga

Paweł Seruga

SEM Specialist w DevaGroup

Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics związany z branżą od 2015 roku. W marketingu próbował już wiele - od pracy z kampaniami w Google i na Facebooku, przez tworzenie treści marketingowych i sprzedażowych, aż po analitykę. Zawodowo lubi marketing oparty na liczbach i konkretnie sprecyzowanych efektach. Prywatnie fan ambitnej książki, angielskiej piłki nożnej i wyczerpujących pieszych wędrówek.

bartlomiej kaczmarczyk.jpg

Bartłomiej Kaczmarczyk

sssem.ninja

Specjalista SEM z 10-letnim doświadczeniem w marketingu internetowym i własnym kanałem YouTube o GTM i analityce internetowej. Dodatkowo posiada certyfikat Google Ads, Analytics i status Google Partner, a także certyfikat Advanced Google Tag Manager CXL Institute. Pasjonat śledzenia użytkowników na stronach www i personalizowania komunikatów do nich. Obecnie odpowiedzialny za analitykę internetową u lidera w branży turystycznej, poprzednio za marketing internetowy u jednego z czołowych deweloperów w Polsce. Prywatnie ojciec, mąż, fan piłki nożnej.

webinar przemyslaw biegacz

Przemysław Biegacz

SEM Expert i Tema Leader w DevaGroup

Certyfikowany Specjalista Google Ads i Google Analytics. Zajmuje się zarządzaniem kampaniami reklamowymi oraz wdrażaniem analityki. W swoich działaniach kładzie szczególny nacisk na techniczne dopracowanie kampanii. Po godzinach jest zamiłowanym fanem konsolowego gamingu oraz piłki nożnej.

damian rams webinar ga4

Damian Rams

Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl

Od 2014 roku zajmuję się analityką internetową oraz optymalizacją konwersji. Wdrażam Google Analytics 4, buduję raporty, rekomenduję działania i szkolę specjalistów. Moi klienci to między innymi Displate, Kross, RynekPierwotny.pl, Swiss czy Tigers. Lubię dzielić się wiedzą. Nagrałem w swoim życiu 5 kursów online o analityce. Łącznie to ponad 35 godzin materiałów wideo. Na blogu o analityce opublikowałem prawie 100 wpisów i który jest co miesiąc odwiedzany około 6000 razy.

Sprawdź nasze spotkania stacjonarne w siedzibie Google

Jesteśmy znani z wysokiej jakości merytorycznych spotkań. Zobacz, jak wyglądało spotkanie z naszymi Klientami w siedzibie naszego partnera Google.

Partnerami wakacyjnych webinarów są:

Dlaczego warto się zapisać?

Darmowa wiedza - najlepsi prelegenci - sprawdzony format.
Prawie 100% uczestników naszych spotkań poleca nas dalej.

puchar

Darmowa wiedza

Nie ma haczyka, spotkanie jest darmowe, dzielimy się naszą wiedzą. Nie ma też charakteru sprzedażowego.

komunikacja

Dzielimy się sukcesem

W trakcie kryzysu podnieśliśmy zatrudnienie o 20%. Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem.

odwiedziny na stronie - seo sem reklama

Praktyka i efekty

Omawiane zagadnienia są praktyczne, skalowalne i będziesz je mógł wdrożyć w swoich działaniach tego samego dnia.

szybkosc ladowania strony

Doświadczenie

Marketing w Google robimy od 2005 roku. Mamy za sobą tysiące godzin szkoleniowych, własne konferencje. Wiemy co robimy.

Wcześniejsze webinary

webinar automotive archiwum

Webinar dla branży automotive

Prowadzący: Bartłomiej Tomczyk, Bartłomiej Kaczmarczyk, Krzysztof Marzec
GA4 archiwum

Webinar o Google Analytics 4

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Kinga Sroka, Marta Koziarz
Nieksiazkowe odc.4

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Paulina Wiktorska
Pomowmy 1

Pomówmy o marketingu odc. 1

Prowadzący: Krzysztof Marzec, Łukasz Kosuniak, Artur Pajkert

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Chcesz wiedzieć więcej o naszych wydarzeniach? Skontaktuj się!

Łukasz Jeleń

Łukasz Jeleń,
Head of New Business
517 450 338
lukasz.jelen@devagroup.pl

Scroll to Top