Webinary o Google Analytics 4 – nagrania

Dziękujemy za udział w naszych webinarach!

Webinary o GA4

Przemysław Biegacz: Analiza kampanii Google Ads za pomocą Google Analytics 4
Damian Rams: (not set), (other) i inne nietypowe stwory – jak sobie z nimi poradzić?

Paweł Seruga: Praktyczne sposoby na to, jak Google Analytics 4 może poprawić wyniki w Twoim sklepie internetowym
Bartłomiej Kaczmarczyk: Co po końcu (świata) GA3? Jak ułatwić sobie pracę z raportami w GA4?

Przemysław Biegacz: Najważniejsze funkcjonalności GA4 z których powinieneś korzystać
Mateusz Muryjas: Dostrajanie usług Google Analytics 4 – o czym warto pamiętać podczas konfiguracji śledzenia?
Krzysztof Marzec: Praca z raportami w GA4

Krzysztof Marzec: Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Kinga Sroka: Google Analytics 4 w małym biznesie
Marta Koziarz: Różnice między Universal Analytics a Analytics 4

Kinga Sroka: Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy
Bartłomiej Kaczmarczyk: „Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4
Krzysztof Marzec: Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Wymagasz więcej? Szukasz pełnej marketingowej obsługi dla Twojej firmy?
Od 2005 roku cieszymy się zaufaniem firm, dla których jesteśmy szerokim wsparciem w marketingu.
Skutecznie zarządzamy milionami złotych naszych klientów:
od szerokich możliwości Google Ads przez pozycjonowanie po reklamę na Facebooku.
Twój dedykowany opiekun wysłucha Twoich potrzeb i przygotuje spersonalizowaną ofertę. Skontaktuj się już dziś!

Łukasz Jeleń

Łukasz Jeleń,
Head of New Business
517 450 338
lukasz.jelen@devagroup.pl

Scroll to Top