Audyty SEO: jak zoptymalizować stronę internetową

Każdy punkt w audycie, który jest zwięzłym opracowaniem ulepszeń na stronie wraz z gotowymi pomysłami na wdrożenie, został sprawdzony i przynosi wymierne korzyści dla strony.

Trwały wzrost pozycji

Audyt SEO to najlepsza inwestycja we własny serwis. Po wdrożeniu zaleceń wzrosną pozycje wielu słów kluczowych ujętych w treści strony. Audyt jest również pierwszym i najważniejszym krokiem przed aktywnym pozycjonowaniem.

Więcej wizyt z Google

Jeśli audyt zostanie poprawnie wdrożony, nastąpi poprawa jakości ruchu pozyskiwanego z Google oraz wzrośnie ilość wizyt. Taki sukces osiągamy w 100% przypadków wdrożonych audytów.

Szybsza indeksacja

Google szybciej będzie przemierzał Twoją stronę, a wszelkie nowości szybciej umieści w swoim indeksie. Wyeliminujemy błędy, które obniżały zaufanie Google do Twojej strony.

Wsparcie Google Ads (AdWords)

Wprowadzenie audytu może mieć również bardzo pozytywny wpływ na Twoją kampanię Google Ads (AdWords). Audyt polepsza jakość stron docelowych, to pozwala zmniejszyć koszty.

Wybierasz sprawdzony zespół

Szukasz firmy sprawdzonej we współpracy z małymi i średnimi biznesami ale również z doświadczeniem wśród największych? Znalazłeś!
Nie boimy się żadnych wyzwań, czego dowodem jest portfolio ponad 600 klientów, którzy nam zaufali. Poznaj kluczowych z nich:

Co zawiera audyt?

Każdy z opracowywanych przez nas audytów SEO jest inny i przygotowywany specjalnie pod konkretną stronę, ale zawsze poruszamy w nich kwestie takie jak:

Analiza widoczności serwisu

Przekierowania i duplikaty stron

Szybkość ładowania i test optymalizacji mobilnej

Analiza kodów 3xx, 4xx i 5xx

Unikalność treści na stronach docelowych

Analiza nagłówków, tagów tytułowych i opisowych

Analiza opisów występujących na stronie

Analiza z wyłączeniem egzekwowania kodu JS

Unikalność treści

Tworzenie i optymalizacja nowych treści

Indeksacja, robots.txt, mapy strony

Ocena linkowania wewnętrznego i nieprawidłowości indeksacyjne

Mikrodane

Wersje językowe i hreflang

Analiza linków przychodzących

I wiele innych... oraz specjalna sekcja najnowszych tricków, o których jeszcze nie mówi się na szkoleniach SEO, a są w pełni zgodne z wyznacznikami Google dla webmasterów.

Ile to kosztuje?

Koszt audytu zależy od ilości czasu, jaki musi być poświęcony na jego wykonanie. Każdy audyt wyceniamy indywidualnie, biorąc również pod uwagę obecny stan optymalizacji witryny.

Ile trwają prace?

Dokument zazwyczaj jest gotowy w kilka dni roboczych, przyjmujemy również zlecenia last minute. Po wykonaniu audytu przez okres szcześciu miesięcy wspieramy merytorycznie jego wdrożenie bez dodatkowych opłat

W rękach najlepszych specjalistów

Nazywam się Krzysztof Marzec od 2005 roku kieruję DevaGroup, z ramienia której przez 7 lat prowadziłem dział SEO w Interia.pl. Miałem przyjemność stworzyć kilkadziesiąt audytów dla stron portalu, serwisów radia RMF FM oraz flagowych stron wydawnictwa Bauer. Optymalizacja stron gwarantowała wzrosty liczone w milionach użytkowników. Do tej pory zaufało mi wielu klientów z pierwszej ligi polskiego Internetu takich jak Gazeta.pl czy Polska Presse.

Audytowałem serwisy z wielu branż, mam szerokie doświadczenie w e-commerce (Conrad.pl, Neonet.pl czy Dawanda.com) oraz portalach informacyjnych. Szkoliłem również jedne z najlepszych agencji SEO i działów SEO dużych portali branżowych.

Zapomnij o firmach, które budują PR artykułami sponsorowanymi, SEO znają tylko w teorii, a realną prace zlecają praktykantom. Jeśli zdecydujesz się na moją agencję gwarantuję, że będę nadzorować i współtworzyć audyt, który będzie poparty wieloletnim doświadczeniem i testami.


Krzysztof Marzec
Ekspert z zakresu optymalizacji stron (SEO)
Dyrektor zarządzający DevaGroup

Jest wieloletnim szkoleniowcem
i wykładowcą uniwersyteckim
oraz autorem dwóch książek z zakresu SEM.

Napisz do nas

Projektujesz nową stronę?

Audytujemy na każdym etapie prac - od idei, przez makiety po wdrożenie. Zapewniamy wsparcie do 6 miesięcy od audytu.

Spadłeś w wynikach?

Pingwin, Panda, a może nieudolna firma SEO? Jeśli podejrzewasz filtr lub ban to audyt jest dla Ciebie.

Masz słabą odwiedzalność?

Potrafimy trwale zwiększyć odwiedzalność nawet takich serwisów, które od lat generują jedynie spadki.

Myślisz o pozycjonowaniu?

Audyt to pierwszy i najważniejszy krok.
Nie zmarnuj swojej szansy.

Wyślij do nas wiadomość

Wszelkie wyceny, analizy i oferty wykonujemy bezpłatnie i niezobowiązująco.
Średni czas odpowiedzi w dni robocze: 2h


Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityka prywatności.


Ile to kosztuje?

Koszt audytu zależy od ilości czasu, jaki musi być poświęcony na jego wykonanie. Każdy audyt wyceniamy indywidualnie, biorąc również pod uwagę obecny stan optymalizacji witryny. Dokument zazwyczaj jest gotowy w 7-10 dni roboczych.
 

Audyt SEO

pełna obsługa konta

analiza przewagi nad konkurencją

kompletny skan serwisu crawlerami

3 miesiące wsparcia technicznego

Zapewniamy szybką reakcję na pytania, 3 dni robocze na ocenę makiet, do 21 dni roboczych na całość prac nad kolejnymi etapami.

Po wykonaniu audytu przez okres trzech miesięcy wspieramy merytorycznie jego wdrożenie bez dodatkowych opłat.

 

Oferujemy wsparcie w SEO

Nasza oferta SEO nie kończy się na audytach – zajmujemy się również prowadzeniem szkoleń, konsultacjami i stałą obsługą działań pozycjonujących.
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991