Audyty SEO:

jak zoptymalizować stronę internetową

Każdy punkt w audycie SEO, który jest zwięzłym opracowaniem ulepszeń na stronie wraz z gotowymi pomysłami na wdrożenie, został sprawdzony i przynosi wymierne korzyści dla strony.
Trwały wzrost pozycji po audycie SEO

Trwały wzrost pozycji

Audyt SEO to najlepsza inwestycja we własny serwis. Po wdrożeniu zaleceń wzrosną pozycje wielu słów kluczowych ujętych w treści strony. Audyt jest również pierwszym i najważniejszym krokiem przed aktywnym pozycjonowaniem.
Audyt SEO zwiększa wizyty z Google

Więcej wizyt z Google

Jeśli audyt zostanie poprawnie wdrożony, nastąpi poprawa jakości ruchu pozyskiwanego z Google oraz wzrośnie ilość wizyt. Taki sukces osiągamy w 100% przypadków wdrożonych audytów.
Audyty SEO dla szybszej indeksacji

Szybsza indeksacja

Google szybciej będzie przemierzał Twoją stronę, a wszelkie nowości szybciej umieści w swoim indeksie. Wyeliminujemy błędy, które obniżały zaufanie Google do Twojej strony.
analiza-strony-wsparciem-dla-google-ads

Wsparcie Google Ads (AdWords)

Wprowadzenie audytu może mieć również bardzo pozytywny wpływ na Twoją kampanię Google Ads (AdWords). Audyt polepsza jakość stron docelowych, to pozwala zmniejszyć koszty.

Wybierasz sprawdzony zespół

Szukasz firmy sprawdzonej we współpracy z małymi i średnimi biznesami ale również z doświadczeniem wśród największych? Znalazłeś!
Nie boimy się żadnych wyzwań, czego dowodem jest portfolio ponad 600 klientów, którzy nam zaufali. Poznaj kluczowych z nich:

Co zawiera audyt SEO?

Każdy z opracowywanych przez nas audytów SEO jest inny i przygotowywany specjalnie pod konkretną stronę, ale zawsze poruszamy w nich kwestie takie jak:

Analiza widoczności serwisu

Ocena budowy menu i menu breadcrumbs

Analiza struktury adresów URL

Przekierowania i duplikaty stron

Analiza struktury sąsiedztwa serwerowego

Szybkość ładowania i test optymalizacji mobilnej

Analiza kodów 3xx, 4xx i 5xx

Unikalność treści na stronach docelowych

Analiza opisów występujących na stronie

Badanie tagów tytuowych i opisowych

Analiza występowania i hierarchii nagłówków

Eksploracja nasycenia treści słowami kluczowymi

Weryfikacja konstrukcji treści

Analiza z wyłączeniem egzekwowania kodu JS

Optymalizacja grafik, zdjęć i innych elementów nie tekstowych

Weryfikacja i ocena danych Search Console

Tworzenie i optymalizacja nowych treści

Indeksacja, robots.txt, mapy strony

Ocena linkowania wewnętrznego i nieprawidłowości indeksacyjne

Test znaczników danych strukturalnych

Rekomendacje wdrożenia mikrodanych odpowiadających strukturze strony

Wersje językowe i hreflang

Analiza linków przychodzących

Badanie wizytówki w Google Moja Firma

I wiele innych... oraz specjalna sekcja najnowszych tricków, o których jeszcze nie mówi się na szkoleniach SEO, a są w pełni zgodne z wyznacznikami Google dla webmasterów.

Więcej zaawansowanej wiedzy o audycie, przeczytasz także w naszym artykule.

Ile to kosztuje?

Koszt audytu zależy od ilości czasu, jaki musi być poświęcony na jego wykonanie. Każdy audyt SEO wyceniamy indywidualnie, biorąc również pod uwagę obecny stan optymalizacji witryny.

Ile trwają prace?

Dokument zazwyczaj jest gotowy w kilka dni roboczych, przyjmujemy również zlecenia last minute. Po wykonaniu audytu przez okres szcześciu miesięcy wspieramy merytorycznie jego wdrożenie bez dodatkowych opłat

FAQ - najczęściej zadawane pytania

 

1.Co to jest audyt SEO?

Audyt SEO strony internetowej jest to analiza serwisu www pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek internetowych. Jego celem jest przygotowanie dokumentu zawierającego szereg uwag, poprawek i rekomendacji pod względem rozbudowy oraz optymalizacji poszczególnych elementów audytowanej strony.

2.Ile kosztuje audyt SEO?

Koszt audytu SEO strony internetowej uzależniony jest głównie od rozmiaru audytowanego serwisu, a tym samym czasu wymaganego na jego wykonanie. Każda wycena zostaje przygotowana indywidualnie i zostaje poprzedzona wstępnym skanem obecnego stanu strony pod kątem optymalizacji SEO. Skontaktuj się z nami aby otrzymać darmową wycenę.

3.Co powinien zawierać audyt SEO?

To, co zawiera audyt SEO zależne jest od danej strony internetowej, lecz każdy z nich powinien zawierać informacje nt. tagów tytułowych, nagłówków HTML, unikalności treści oraz szybkości i dostosowania strony do urządzeń mobilnych. Oprócz tego poruszane są m.in. kwestie analizy widoczności, indeksacji oraz wszelkich błędów na stronie.

Wybierz najlepszych specjalistów

Zapomnij o firmach, które budują PR artykułami sponsorowanymi, pozycjonowanie znają tylko w teorii, a realną pracę zlecają praktykantom. Jeśli zdecydujesz się na DevaGroup gwarantujemy, że wykorzystamy dla Ciebie całą wiedzę gromadzoną w trakcie wielu lat pozycjonowania stron naszych Klientów. Audytowaliśmy serwisy z wielu branż, mamy szerokie doświadczenie w e-commerce (Conrad.pl, Neonet.pl czy Dawanda.com) oraz portalach informacyjnych. Szkoliliśmy również jedne z najlepszych agencji SEO i działów SEO dużych portali branżowych. W zależności od Twoich potrzeb wybierz audyt, konsultację lub pełne szkolenie.

Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup, doświadczenie od 13 lat w tym 7 lat prowadził dział SEO w Interia.pl. Jest wieloletnim szkoleniowcem i wykładowcą, autorem dwóch książek z zakresu SEM oraz sędzią European Search Awards.

kamilsroka-320x320

Kamil Sroka, Head of SEO, doświadczenie w branży od 11 lat, szkolił m.in. w ramach Marketing Masters, z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych oraz odpowiada za projekty audytów dla marek takich jak Neonet czy Allegro. Na co dzień kieruje 6 osobowym działem SEO w DevaGroup oraz odpowiada za nadzorowanie działań SEO, przygotowanie wycen i strategii dla projektów.

Audyt działań SEO

Zanim zlecisz nam pozycjonowanie Twojej strony możemy wykonać darmowy podstawowy audyt oceniający stan jej profilu linkowego i dotychczasowe prace SEO.
Możesz również zlecić nam pełny płatny audyt techniczny.

Szkolenia i konsultacje

Prowadzimy płatne konsultacje w siedzibie klienta, naszej sali konferencyjnej lub zdalnie z udostępnionym ekranem.
Chcesz poznać lepiej SEO? Zapytaj nas o szkolenia otwarte
oraz dedykowane dla firm.

Audyty SEO - Ile to kosztuje?

Koszt audytu zależy od ilości czasu, jaki musi być poświęcony na jego wykonanie. Każdy audyt SEO wyceniamy indywidualnie, biorąc również pod uwagę obecny stan optymalizacji witryny. Dokument zazwyczaj jest gotowy w 7-10 dni roboczych.
 

Audyt SEO

pełna obsługa konta

analiza przewagi nad konkurencją

kompletny skan serwisu crawlerami

3 miesiące wsparcia technicznego

Zapewniamy szybką reakcję na pytania, 3 dni robocze na ocenę makiet, do 21 dni roboczych na całość prac nad kolejnymi etapami.

Po wykonaniu audytu przez okres trzech miesięcy wspieramy merytorycznie jego wdrożenie bez dodatkowych opłat.

 

Zapytaj nas o audyt SEO

Projektujesz nową stronę?

Audytujemy na każdym etapie prac - od idei, przez makiety po wdrożenie. Zapewniamy wsparcie do 6 miesięcy od audytu.

Spadłeś w wynikach?

Pingwin, Panda, a może nieudolna firma SEO? Jeśli podejrzewasz filtr lub ban to audyt jest dla Ciebie.

Masz słabą odwiedzalność?

Potrafimy trwale zwiększyć odwiedzalność nawet takich serwisów, które od lat generują jedynie spadki.

Myślisz o pozycjonowaniu?

Audyt SEO to pierwszy i najważniejszy krok.
Nie zmarnuj swojej szansy.

Wyślij do nas wiadomość

Wszelkie wyceny, analizy i oferty wykonujemy bezpłatnie i niezobowiązująco.
Średni czas odpowiedzi w dni robocze: 2h


Wszystkie dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych podanych w formularzu znajdziesz w naszej Polityka prywatności.


Oferujemy wsparcie w SEO

Nasza oferta SEO nie kończy się na audytach – zajmujemy się również prowadzeniem szkoleń, konsultacjami i stałą obsługą działań pozycjonujących.
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991