POZYCJONOWANIE STRON
Płock
Współpracuj z najlepszymi! Jako wiodąca agencja SEO / SEM w Polsce zapewniliśmy wielu Klientom sukcesy brandingowe i finansowe.
Od 2005 roku skutecznie działamy w branży marketingu internetowego i przez ten czas zdołaliśmy wypracować partnerski model współpracy, dzięki któremu każdy Klient traktowany jest indywidualnie, a stały i szybki kontakt to u nas standard.
Każdy specjalista w DevaGroup nieustannie podnosi swoje kompetencje i z dużym zainteresowaniem śledzi najnowsze trendy i nowinki z branży. Takie podejście, w połączeniu z ekspercką wiedzą sprawia, że zwiększamy ROASy i podnosimy przychody wszędzie tam, gdzie nie udało się to konkurencji.
Pozycjonowanie Płock z DevaGroup
Jak pozycjonujemy lokalnie w Płocku
Pozycjonowanie sklepów internetowych
Porozmawiaj z nami
Chcesz wiedzieć więcej o naszych usługach? Skontaktuj się!
Łukasz Jeleń,
Head of New Business
517 450 338
lukasz.jelen@devagroup.pl
Pozycjonowaniem stron zajmujemy się już ponad 15 lat. W tym czasie udało nam się podjąć współpracę z ok. 900 firmami z całej Polski. I chociaż nasza siedziba znajduje się obecnie w Krakowie, to w żaden sposób nie ograniczamy swojej działalności wyłącznie do województwa małopolskiego. Wręcz przeciwnie – z powodzeniem działamy na terenie całego kraju, w tym także w Płocku.
Wielkość firmy, instytucji czy organizacji, której budujemy rozpoznawalność w sieci, nie ma dla nas znaczenia. W naszym portfolio znajdują się zarówno jednoosobowe działalności, średnie oraz duże przedsiębiorstwa, jak i spółki giełdowe, także te mające swoje przedstawicielstwa za granicą. Tego typu różnorodność sprawia, że stanowimy swego rodzaju punkt odniesienia dla naszej konkurencji. I nie ma w tym niczego dziwnego; jesteśmy jednym z liderów w branży pozycjonowania – nie tylko w Płocku, lecz w całej Polsce.
Pozycjonowanie
w Płocku
Decydując się na skorzystanie z oferty DevaGroup, masz pewność, że pozycjonowaniem Twojej strony w Płocku zajmują się doświadczeni specjaliści od SEO i copywritingu, doskonale znający obowiązujące wytyczne Google odnośnie budowania pozycji firmy w internecie.
Audyt SEO
Płock
Zanim w ogóle przystąpimy do lokalnego pozycjonowania strony, wykonujemy kompletny audyt SEO. Informacje uzyskane podczas tego badania pozwolą nam na dobranie odpowiedniej strategii pozycjonerskiej, adekwatnej zarówno dla Twoich potrzeb, jak i lokalnych uwarunkowań marketingowych, mogących mieć wpływ na pozycję Twojej strony w sieci.
SEO w oparciu o wytyczne Google
Oczywiście jakiekolwiek skuteczne pozycjonowanie stron, nie tylko w Płocku, lecz ogólnie, w ujęciu globalnym, jest niemożliwe bez znajomości wytycznych i algorytmów Google’a. Możesz mieć pewność, że nasi eksperci doskonale orientują się w tym zagadnieniu. Nie musisz wierzyć nam na słowo - nasze portfolio mówi samo za siebie.
Nie wiesz, jak zacząć pozycjonowanie w Płocku?
Skontaktuj się z nami! Odpowiemy na każde Twoje pytanie!
Łukasz Jeleń,
Head of New Business
517 450 338
lukasz.jelen@devagroup.pl
Pozycjonowanie lokalne Płock w Google
Jednym z bezpośrednich celów pozycjonowania, np. w Płocku, jest zwiększenie widoczności w lokalnych wynikach wyszukiwania. Im większa rozpoznawalność danej marki, tym większe prawdopodobieństwo zdobycia nowych klientów; ta zasada jest uniwersalna zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i niewielkich, rodzinnych biznesów.
Warto przy tym pamiętać, że lokalna rozpoznawalność ma szczególnie duże znaczenie dla sektora usług, kierującego swoją ofertę zazwyczaj do mieszkańców tego samego miasta lub regionu, w tym wypadku Płocka. Nie ma jednak żadnych przeciwwskazań przed tym, aby w pewnym momencie, gdy zajdzie taka biznesowa konieczność, zwiększyć zasięg pozycjonowania na resztę kraju. Jest to często spotykana praktyka chociażby w przypadku sklepów czy hurtowni, które zamierzają wyjść ze swoją ofertą do szerszej grupy klientów. Obydwie kampanie – lokalną oraz ogólnopolską – można ze sobą łączyć. Nawet tak skomplikowane zadanie nie jest wyzwaniem dla ekspertów z DevaGroup, których doświadczenie i kreatywność przekłada się na doskonałe wyniki.
Wizytówka
w Google
Chociaż stworzenie wizytówki w Google nie należy do działań stricte uznawanych za SEO, tak trudno sobie w ogóle wyobrazić lokalne pozycjonowanie, np. w Płocku, z całkowitym pominięciem tej funkcjonalności. Dane, które znajdują się na takiej wizytówce, są kluczowe z punktu widzenia klienta, który poszukuje bezpośredniego kontaktu z firmą.
Budowanie widoczności i zaufania
Najważniejszym bezpośrednim celem działań SEO jest poprawienie pozycji danej strony w wynikach wyszukiwania. Prostą konsekwencją tych działań jest zbudowanie widoczności strony w internecie, a następnie zwiększenie zaufania wśród potencjalnych klientów. A im wyższe zaufanie, tym większa szansa, że klient z potencjalnego zmieni się w realnego.
Pozycjonowanie Płock i okolice
Warto pamiętać, że lokalne pozycjonowanie w Płocku ma wpływ na wyniki wyszukiwania danej frazy nie tylko w Płocku, lecz także w regionie, a nawet w całej Polsce. Przecież np. znalezieniem dobrej restauracji w Płocku może być zainteresowany nie tylko płocczanin, ale ktoś, kto mieszka w innym regionie Polski i po prostu będzie tam przejazdem.
Jak pozycjonujemy na Płock?
Pozycjonowanie lokalne to długotrwały proces składający się z dwóch elementów: optymalizacji (on-site) i budowania linków (off-site). Jeśli chcesz zyskać widoczność w Płocku, koniecznie musisz skupić się na lokalnych słowach kluczowych i analizie konkurentów aktywnych w Twojej okolicy.
Analiza słów kluczowych
Proces doboru słów kluczowych, które są często wyszukiwane przez użytkowników, zdecydowanie przyniesie pozytywne efekty dla Twojego biznesu. Uwzględnimy w nim frazy lokalne, charakterystyczne dla Płocka.
Cykliczne działania
Pozycjonowanie lokalne nie ogranicza się do jednorazowej analizy słów kluczowych i optymalizacji strony. Algorytmy Google się zmieniają, a Twoja konkurencja aktywnie działa – więc i my dbamy o aktualność naszych metod.
Audyty SEO
Kompleksowo analizujemy Twoją stronę internetową pod kątem możliwych ulepszeń, które przyniosą wymierne korzyści. Uwzględniamy aspekty istotne dla pozycjonowania lokalnego w Płocku.
Optymalizacja
Naszym celem jest dostosowanie Twojej strony do wymagań wyszukiwarki Google, przy jednoczesnym stawianiu na pierwszym miejscu użytkownika i jego potrzeb. Dbamy też o aspekty wskazujące na lokalny charakter Twojego biznesu.
Budowa linków
Stały proces budowania popularności witryny poprzez pozyskiwanie nowych odnośników do Twojej domeny. Dbamy o dywersyfikację typów i nazw linków, a także wykorzystujemy lokalne portale.
Wybierz najlepszych specjalistów
Zapomnij o firmach, które budują PR artykułami sponsorowanymi, pozycjonowanie znają tylko w teorii, a realną pracę zlecają praktykantom. Jeśli zdecydujesz się na DevaGroup gwarantujemy, że wykorzystamy dla Ciebie całą wiedzę gromadzoną w trakcie wielu lat pozycjonowania stron naszych Klientów. Audytowaliśmy serwisy z wielu branż, mamy szerokie doświadczenie w e-commerce (Conrad.pl, Neonet.pl czy Dawanda.com) oraz portalach informacyjnych. Szkoliliśmy również jedne z najlepszych agencji SEO i działów SEO dużych portali branżowych. W zależności od Twoich potrzeb wybierz audyt, konsultację lub pełne szkolenie.
Krzysztof Marzec, CEO w DevaGroup. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia konkursów European Search Awards i Global Search Awards.
Kamil Sroka, Head of SEO, w branży od 2008 roku, szkolił m.in. w ramach Marketing Masters z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych, trener programu szkoleniowego Google “Umiejętności Jutra”, wykładowca WSB w Gdańsku. Przez lata realizował także liczne szkolenia z tematyki SEO dla wielu firm i instytucji. Odpowiada za projekty audytów dla marek takich jak Neonet czy Allegro. Na co dzień kieruje 13 osobowym działem SEO w DevaGroup, oraz odpowiada za nadzorowanie działań SEO, przygotowanie wycen i strategii dla projektów.
Audyt działań SEO
Zanim zlecisz nam pozycjonowanie Twojej strony możemy wykonać darmowy podstawowy audyt oceniający stan jej profilu linkowego i dotychczasowe prace SEO. Możesz również zlecić nam pełny płatny audyt techniczny.
Szkolenia i konsultacje
Prowadzimy płatne konsultacje w siedzibie klienta, naszej sali konferencyjnej lub zdalnie z udostępnionym ekranem.
Chcesz poznać lepiej SEO?
Zapytaj nas o szkolenia otwarte oraz dedykowane dla firm.
Czy wiesz jakie frazy są często wyszukiwane w Płocku?
pogoda Płock - 110000 razy w ciągu miesiąca
ogłoszenia Płock - 27100 razy w ciągu miesiąca
praca Płock - 22200 razy w ciągu miesiąca
mieszkanie na sprzedaż Płock - 6600 razy w ciągu miesiąca
taxi Płock - 5400 razy w ciągu miesiąca
dom na sprzedaż Płock - 2900 razy w ciągu miesiąca
kebab Płock - 2400 razy w ciągu miesiąca
mieszkanie do wynajęcia Płock - 2400 razy w ciągu miesiąca
hotele Płock - 1900 razy w ciągu miesiąca
apteka Płock - 1900 razy w ciągu miesiąca
restauracje Płock - 1900 razy w ciągu miesiąca
Płock atrakcje - 1900 razy w ciągu miesiąca
kwiaciarnie Płock - 1600 razy w ciągu miesiąca
pizza Płock - 1600 razy w ciągu miesiąca
Analiza Słów Kluczowych dla Kampanii "pozycjonowanie Płock"
Przeprowadzenie działań związanych z pozycjonowaniem należy koniecznie poprzedzić analizą słów kluczowych, które będą optymalnym wyborem dla Twojej kampanii. Zły dobór fraz nie tylko nie wygeneruje żadnego ruchu na stronie, ale jeszcze sprawi, że kampania SEO nie przyniesie oczekiwanych rezultatów.
FAQ – najczęściej zadawane pytania
Zgłoś się po darmową wycenę!
Sam decydujesz o poziomie swoich wydatków, budżet możesz dowolnie modyfikować.
Łukasz Jeleń,
Head of New Business
517 450 338
lukasz.jelen@devagroup.pl
Płock w liczbach
Liczba ludności
118268
Gęstość
1343 os./km2
Powierzchnia
88,04 km2
Wszystkie dane pochodzą z portalu wikipedia.org
Jak wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania w Płocku?
Lokalne pozycjonowanie, np. w Płocku, wymaga fraz z lokalizacją – nazwą miejscowości, dzielnicy, ulicy itp. Problem polega na tym, że nie wystarczy uzupełnić standardowej frazy lokacją, np. „pozycjonowanie Płock” czy „dentysta Płock”, aby lokalne SEO przyniosło efekt. Przecież osiągnięcie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania powinno nieść za sobą konkretne korzyści biznesowe. Wypozycjonowanie danej witryny na frazy, którymi mało kto jest zainteresowany, nie jest przesadnie trudne, ale klient nic nie zyska na takiej operacji.
pozycjonowanie Płock - 40 wyszukiwań miesięcznie
pozycjonowanie stron internetowych Płock - 10 wyszukiwań miesięcznie
pozycjonowanie stron Płock - 40 wyszukiwań miesięcznie
SEO Płock - 10 wyszukiwań miesięcznie
Dlatego wybór fraz pod działania SEO warto pozostawić profesjonalistom, takim jak DevaGroup. Nie interesują nas liczby bez pokrycia, wyniki dla wyników oraz krótkotrwałe efekty. My tak nie działamy. Dostarczamy tylko takie rozwiązania, które będą przynosić naszym klientom zysk. Zresztą gdyby było inaczej, nasze portfolio prezentowałoby się zdecydowanie mniej okazale.
Pozycjonowanie sklepów internetowych Płock usługi dla e-commerce
Jeżeli posiadasz własny sklep stacjonarny, jednym z kolejnych kroków do osiągnięcia biznesowego sukcesu może być stworzenie internetowej wersji tego sklepu i jego późniejsze wypozycjonowanie. Takie działanie może sprawić, że szansa dotarcia do większego grona potencjalnych klientów znacznie wzrośnie. Jest to szczególnie ważne w przypadku niewielkich, lokalnych działalności, dla których każdy nowy klient jest na wagę złota.
W DevaGroup doskonale zdajemy sobie z tego sprawę. Dlatego proponowane przez nas rozwiązania dotyczące pozycjonowania sklepu internetowego, np. w Płocku, zawsze są adekwatne do potrzeb i możliwości naszych klientów. Dzięki naszemu doświadczeniu wiemy, jak zoptymalizować stronę, zbudować strategię linkowania, jakie treści stworzyć i jakimi kanałami promować dany sklep, aby ostateczny rezultat naszych prac przyniósł klientowi wymierne korzyści. I to nie tylko lokalnie, w Płocku, lecz także na terenie całego kraju.
Otwórz się na nowe lokalizacje
Lokalne pozycjonowanie w Płocku spowoduje, że dotrzesz swoją ofertą także do klientów z innych miejscowości znajdujących się na terenie województwa mazowieckiego.