Joanna Horoszko
Analityka marketingowa w praktyce: Jak zmaksymalizować zysk z wdrożonych narzędzi i przyspieszyć zwrot z inwestycji?
Nagranie z dnia 16 stycznia 2025 - Pomówmy o marketingu odc. 31

Poziom: średnio zaawansowany/zaawansowany
Analityka marketingowa w praktyce: Jak zmaksymalizować zysk z wdrożonych narzędzi i przyspieszyć zwrot z inwestycji?
Dobrze wdrożona analityka to nie jednorazowy koszt, ale potężne narzędzie, które może przynieść realne i długoterminowe korzyści, jeśli jest odpowiednio wykorzystywane. Podczas swojego wystąpienia skupię się na konkretnych, praktycznych aspektach analityki marketingowej. Pokażę, jak odkopać prawdziwy skarb ukryty w danych, których analiza jest niezbędna do pracy nad zwiększaniem zwrotów z inwestycji.
Inne nagrania tego autora
W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?
Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

Inne nagrania z tego webinaru
Jak włączyć SEO do tworzenia content planów?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 31

Kto pracuje na sukces content marketingu w firmie?
Piotr Polok - CEO & Copywriter w piotrpolok.pl
Analityka marketingowa w praktyce: Jak zmaksymalizować zysk z wdrożonych narzędzi i przyspieszyć zwrot z inwestycji?
