Joanna Horoszko

Analityka marketingowa w praktyce: Jak zmaksymalizować zysk z wdrożonych narzędzi i przyspieszyć zwrot z inwestycji?

Nagranie z dnia 16 stycznia 2025 - Pomówmy o marketingu odc. 31

joanna horoszko sempai
Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai
Poziom: średnio zaawansowany/zaawansowany
Analityka marketingowa w praktyce: Jak zmaksymalizować zysk z wdrożonych narzędzi i przyspieszyć zwrot z inwestycji?

Dobrze wdrożona analityka to nie jednorazowy koszt, ale potężne narzędzie, które może przynieść realne i długoterminowe korzyści, jeśli jest odpowiednio wykorzystywane. Podczas swojego wystąpienia skupię się na konkretnych, praktycznych aspektach analityki marketingowej. Pokażę, jak odkopać prawdziwy skarb ukryty w danych, których analiza jest niezbędna do pracy nad zwiększaniem zwrotów z inwestycji.

Inne nagrania tego autora

03.10.2024

W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?

Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai

Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

joanna horoszko sempai

Inne nagrania z tego webinaru

16.01.2025

Jak włączyć SEO do tworzenia content planów?

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 31

Magda Kosciolek
08.02.2025

Kto pracuje na sukces content marketingu w firmie?

Piotr Polok - CEO & Copywriter w piotrpolok.pl

Analityka marketingowa w praktyce: Jak zmaksymalizować zysk z wdrożonych narzędzi i przyspieszyć zwrot z inwestycji?

piotr polok zdjecie

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top