Joanna Horoszko
Analityka marketingowa w praktyce: Jak zmaksymalizować zysk z wdrożonych narzędzi i przyspieszyć zwrot z inwestycji?
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarówPoziom: podstawowy
Analityka marketingowa w praktyce: Jak zmaksymalizować zysk z wdrożonych narzędzi i przyspieszyć zwrot z inwestycji?
Dobrze wdrożona analityka to nie jednorazowy koszt, ale potężne narzędzie, które może przynieść realne i długoterminowe korzyści, jeśli jest odpowiednio wykorzystywane. Podczas swojego wystąpienia skupię się na konkretnych, praktycznych aspektach analityki marketingowej. Pokażę, jak odkopać prawdziwy skarb ukryty w danych, których analiza jest niezbędna do pracy nad zwiększaniem zwrotów z inwestycji.
Inne nagrania tego autora
W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?
Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
Inne nagrania z tego webinaru
Kto pracuje na sukces content marketingu w firmie?
Piotr Polok - Copywriter z 12-letnim stażem i współtwórca podcastu w „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?"
Analityka marketingowa w praktyce: Jak zmaksymalizować zysk z wdrożonych narzędzi i przyspieszyć zwrot z inwestycji?