Magdalena Kościółek
Jak włączyć SEO do tworzenia content planów w startupach i nie tylko?
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarówPoziom: podstawowy
Jak włączyć SEO do tworzenia content planów w startupach i nie tylko?
Podczas webinaru opowiem, co warto uwzględnić w tworzeniu content planów zaczynając od pierwszych informacji o biznesie, aż po planowanie cyklicznych działań. Jednocześnie wskażę, gdzie w tym wszystkim jest miejsce na działania SEO i dlaczego są takie ważne.
Inne nagrania tego autora
Czy można pomóc botom Google w zapoznaniu się ze stroną?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup
Inne nagrania z tego webinaru
Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing
Maks Mielhorski - Head of Marketing & Partnerships w TrustMate
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
Brand Proof – od czego zacząć SEO?
Marcin Żmuda - Head of SEO w Orion Media Group
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?
Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
Inne nagrania z kategorii
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w swojej firmie
Pomówmy o marketingu odc. 29
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29