Bartłomiej Tomczyk
Błędy w SEO – czy wszystkie trzeba naprawiać?
Nagranie z dnia 5 października 2023 - Pomówmy o marketingu odc. 19

Poziom: średnio zaawansowany
Błędy w SEO – czy wszystkie trzeba naprawiać?
Crawlery, Google Search Console, darmowe "audyty" zasypują nas listami błędów, które w teorii powinniśmy rozwiązać. W praktyce okazuje się, że niektóre komunikaty błędów nie wymagają naprawy, a część z nich to informacje, których nie powinniśmy interpretować jako błąd, a raczej jako działanie celowe. Porozmawiamy o często spotykanych przykładach poważnych błędów oraz problemach, które niekoniecznie są tak duże, jakimi się wydają.
Inne nagrania tego autora
Twój raport w Looker Studio – od czego zacząć?
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Webinar dla specjalistów SEO – SEObook

Walka o pole position czyli SEO dla branży motoryzacyjnej
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Webinar dla branży automotive

Google Search Console – pierwsza (i darmowa) pomoc dla SEO
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 4

SEO na start! Przygotowanie serwisu do pozycjonowania
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 9

Inne nagrania z tego webinaru
Gdzie AI nie może tam człowieka pośle?
Grzegorz Miłkowski - CEO w ContentHouse
Pomówmy o marketingu odc. 19

Jak wybierać słowa kluczowe, żeby realizowały Twoje cele biznesowe?
Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm
Pomówmy o marketingu odc. 19

Inne nagrania z kategorii
E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Błędy w SEO – czy wszystkie trzeba naprawiać?

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Błędy w SEO – czy wszystkie trzeba naprawiać?

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Błędy w SEO – czy wszystkie trzeba naprawiać?

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
Błędy w SEO – czy wszystkie trzeba naprawiać?
