Milena Majchrzak

Jak wybierać słowa kluczowe, żeby realizowały Twoje cele biznesowe?

Nagranie z dnia 5 października 2023 - Pomówmy o marketingu odc. 19

milena majchrzak
Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm
Poziom: średnio zaawansowany
Jak wybierać słowa kluczowe, żeby realizowały Twoje cele biznesowe?

Czy skuteczne SEO zawsze oznacza selekcję i optymalizację wielu tysięcy słów kluczowych? A może da się jakoś ułatwić i przyspieszyć ten proces? Podczas webinaru podejdziemy do tematu keyword researchu z perspektywy rozmaitych celów biznesowych. Skoncentrujemy się na realiach i wyzwaniach, które na co dzień napotykają marketerzy. Omówimy powtarzające się bolączki, dla których zaproponuję konkretne rozwiązania. Konkretnie opowiemy sobie m.in. o tym, czy zawsze da się określić intencję słowa i dlaczego LSI trzeba zakopać głęboko pod ziemią, podobnie jak long tail.

Inne nagrania tego autora

29.03.2022

Opisy produktów i kategorii w sklepach i katalogach on-line

Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm

Branża reklamowa a widoczność w Google 2022

milena majchrzak
08.12.2022

Jak już dzisiaj skutecznie wykorzystać AI w Twojej firmie?

Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm

Pomówmy o marketingu odc. 11

milena majchrzak

Inne nagrania z tego webinaru

05.10.2023

Błędy w SEO – czy wszystkie trzeba naprawiać?

Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 19

bartlomiej tomczyk
05.10.2023

Gdzie AI nie może tam człowieka pośle?

Grzegorz Miłkowski - CEO w ContentHouse

Pomówmy o marketingu odc. 19

grzegorz milkowski webinar nowefoto

Inne nagrania z kategorii

29.05.2025

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?

Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

tomasz gniecki
29.05.2025

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4

Marcin Kosmacz - Senior Performance Ads Specialist w Up Blue

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Marcin Kosmacz
17.07.2025

Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?

Krystian Kubrak - SEM Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

kkubrak kolko 200x200
17.07.2025

Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

kinga sroka

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry