Milena Majchrzak
Jak wybierać słowa kluczowe, żeby realizowały Twoje cele biznesowe?
Nagranie z dnia 5 października 2023 - Pomówmy o marketingu odc. 19

Poziom: średnio zaawansowany
Jak wybierać słowa kluczowe, żeby realizowały Twoje cele biznesowe?
Czy skuteczne SEO zawsze oznacza selekcję i optymalizację wielu tysięcy słów kluczowych? A może da się jakoś ułatwić i przyspieszyć ten proces? Podczas webinaru podejdziemy do tematu keyword researchu z perspektywy rozmaitych celów biznesowych. Skoncentrujemy się na realiach i wyzwaniach, które na co dzień napotykają marketerzy. Omówimy powtarzające się bolączki, dla których zaproponuję konkretne rozwiązania. Konkretnie opowiemy sobie m.in. o tym, czy zawsze da się określić intencję słowa i dlaczego LSI trzeba zakopać głęboko pod ziemią, podobnie jak long tail.
Inne nagrania tego autora
Opisy produktów i kategorii w sklepach i katalogach on-line
Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm
Branża reklamowa a widoczność w Google 2022

Jak już dzisiaj skutecznie wykorzystać AI w Twojej firmie?
Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm
Pomówmy o marketingu odc. 11

Inne nagrania z tego webinaru
Błędy w SEO – czy wszystkie trzeba naprawiać?
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 19

Gdzie AI nie może tam człowieka pośle?
Grzegorz Miłkowski - CEO w ContentHouse
Pomówmy o marketingu odc. 19

Inne nagrania z kategorii
AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?
Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4
Marcin Kosmacz - Senior Performance Ads Specialist w Up Blue
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?
Krystian Kubrak - SEM Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup
