Milena Majchrzak
Filtry i wyniki wyszukiwania w e-commerce: indeksować, czy nie?
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarów
Poziom: średnio zaawansowany
Filtry i wyniki wyszukiwania w e-commerce: indeksować, czy nie?
Dowiedz się, jak zarządzać filtrami i wynikami wyszukiwania w sklepach internetowych, aby unikać błędów w indeksacji i maksymalnie wykorzystać potencjał SEO. Omówimy, kiedy warto indeksować strony filtrów, jak uniknąć duplikacji treści oraz thin content i jakie strategie pomagają zwiększyć widoczność sklepu w wyszukiwarkach.
Inne nagrania tego autora
Opisy produktów i kategorii w sklepach i katalogach on-line
Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm
Branża reklamowa a widoczność w Google 2022

Jak już dzisiaj skutecznie wykorzystać AI w Twojej firmie?
Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm
Pomówmy o marketingu odc. 11

Jak wybierać słowa kluczowe, żeby realizowały Twoje cele biznesowe?
Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm
Pomówmy o marketingu odc. 19

Inne nagrania z tego webinaru
Tagi canonical – jak NIE NALEŻY ich używać?
Kornel Kasprzyk - SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 36

SEO w eCommerce: Trendy, szanse i zagrożenia
Radosław Rubiński - E-commerce SEO Expert w Elephate
Pomówmy o marketingu odc. 36
