Marcin Żmuda

Brand Proof – od czego zacząć SEO?

Nagranie z dnia 3 października 2024 - Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

zmuda 300x300
Marcin Żmuda - Head of SEO w Orion Media Group
Poziom: średnio zaawansowany
Brand Proof – od czego zacząć SEO?

Na podstawie wycieku algorytmu Google oraz informacji z procesu przeciwko Google w 2023 roku prezentuje czynniki, które mogą mieć wpływ na pozycjonowanie strony związane z brandem. Stawiam tezę, że aspekty takie jak Site Authority, NavBoost, Autor i publisher oraz mentions of entities mają wpływ na dobry start strony w Google. Po omówieniu czynników występujących w wycieku Google oraz w zeznaniach np. Pandu Nayaka inżyniera Google pokazuje, jak korzystając z tej wiedzy pozycjonuje stronę. Moim case study jest strona prawniczki ze 100-tysięcznego miasta powiatowego, która w 3-4 miesiące osiągnęła około 6 tysięcy wejść miesięcznie oraz topowe pozycje na wszystkie założone hasła zarówno w wynikach organicznych jak i mapkach Google. Całość prezentacji poprzedzona jest ciekawą historią fikcyjnej restauracji, która w "prawdziwym" świecie osiągnęła coś co nazwałem Brand Proof.

Inne nagrania z tego webinaru

03.10.2024

Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing

Maks Mielhorski - Head of Marketing & Partnerships w TrustMate

Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

maks mielhorski
03.10.2024

W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?

Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai

Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

joanna horoszko sempai

Inne nagrania z kategorii

27.11.2025

Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?

Krystian Kubrak - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 41

kkubrak kolko 200x200
18.09.2025

Cele niestandardowe w Google Ads. Twoje narzędzie optymalizacyjne w dobie automatyzacji!

Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 38

Przemyslaw Biegacz
04.09.2025

Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów

Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy

Pomówmy o marketingu odc. 37

semcast podcast katarzyna baranowska
11.12.2025

Linkowanie wewnętrzne – wyzwania i popularne błędy

Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 42

bartlomiej tomczyk

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry