Marcin Żmuda
Brand Proof – od czego zacząć SEO?
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarówPoziom: średnio zaawansowany
Brand Proof – od czego zacząć SEO?
Na podstawie wycieku algorytmu Google oraz informacji z procesu przeciwko Google w 2023 roku prezentuje czynniki, które mogą mieć wpływ na pozycjonowanie strony związane z brandem. Stawiam tezę, że aspekty takie jak Site Authority, NavBoost, Autor i publisher oraz mentions of entities mają wpływ na dobry start strony w Google. Po omówieniu czynników występujących w wycieku Google oraz w zeznaniach np. Pandu Nayaka inżyniera Google pokazuje, jak korzystając z tej wiedzy pozycjonuje stronę. Moim case study jest strona prawniczki ze 100-tysięcznego miasta powiatowego, która w 3-4 miesiące osiągnęła około 6 tysięcy wejść miesięcznie oraz topowe pozycje na wszystkie założone hasła zarówno w wynikach organicznych jak i mapkach Google. Całość prezentacji poprzedzona jest ciekawą historią fikcyjnej restauracji, która w "prawdziwym" świecie osiągnęła coś co nazwałem Brand Proof.
Inne nagrania z tego webinaru
Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing
Maks Mielhorski - Head of Marketing & Partnerships w TrustMate
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?
Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
Inne nagrania z kategorii
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Karolina Purłan-Leśniak - Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czego Quebonafide, sanah i Friz mogą nauczyć marketerów B2B?
Mateusz Buczkowski - T-Shaped Marketer & Marketing Trainer w
Pomówmy o marketingu odc. 28
Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing
Maks Mielhorski - Head of Marketing & Partnerships w TrustMate
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?
Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome