Maks Mielhorski
Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing
Nagranie z dnia 3 października 2024 - Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

Poziom: podstawowy
Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing
W początkowych etapach rozwoju startupu będziemy kładli duży nacisk na widoczność w internecie, głównie poprzez SEO i SEM. Nie zawsze musi się to wiązać z ogromnymi budżetami, a często zapleczem marketingowym mogą stać się nasi pierwsi klienci.
W swojej prelekcji opowiem o tym:
- Jak sprawić, żeby klienci stali się ambasadorami Twojej marki?
- Jak wykorzystać User Generated Content w kampaniach online?
- Jak UGC może znacznie pomóc w organicznym pozycjonowaniu strony?
- Jak opinie sprawią, że kampanie Google Ads będą efektywniejsze i tańsze?
... i wiele więcej, a to wszystko poparte konkretnymi przykładami największych marek w Polsce.
Inne nagrania z tego webinaru
Brand Proof – od czego zacząć SEO?
Marcin Żmuda - Head of SEO w Orion Media Group
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?
Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

Inne nagrania z kategorii
Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?
Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Zanim powstanie strona… pomyśl o SEO
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?
Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG
