Maks Mielhorski

Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing

Nagranie z dnia 3 października 2024 - Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

maks mielhorski
Maks Mielhorski - Head of Marketing & Partnerships w TrustMate
Poziom: podstawowy
Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing

W początkowych etapach rozwoju startupu będziemy kładli duży nacisk na widoczność w internecie, głównie poprzez SEO i SEM. Nie zawsze musi się to wiązać z ogromnymi budżetami, a często zapleczem marketingowym mogą stać się nasi pierwsi klienci.

W swojej prelekcji opowiem o tym:
- Jak sprawić, żeby klienci stali się ambasadorami Twojej marki?
- Jak wykorzystać User Generated Content w kampaniach online?
- Jak UGC może znacznie pomóc w organicznym pozycjonowaniu strony?
- Jak opinie sprawią, że kampanie Google Ads będą efektywniejsze i tańsze?
... i wiele więcej, a to wszystko poparte konkretnymi przykładami największych marek w Polsce.

Inne nagrania z tego webinaru

03.10.2024

Brand Proof – od czego zacząć SEO?

Marcin Żmuda - Head of SEO w Orion Media Group

Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

zmuda 300x300
03.10.2024

W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?

Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai

Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

joanna horoszko sempai

Inne nagrania z kategorii

08.08.2024

Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

leszek urban
08.08.2024

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?

Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

adrian pakulski
21.08.2025

Zanim powstanie strona… pomyśl o SEO

Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

bartlomiej tomczyk
29.05.2025

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?

Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

tomasz gniecki

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry