Bartłomiej Kaczmarczyk

Co po końcu świata GA3? Jak ułatwić sobie pracę z raportami w GA4?

Nagranie z dnia 20 lipca 2023 - Wakacyjny webinar o GA4 odc. 1

bartlomiej kaczmarczyk.jpg
Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja
Poziom: średnio zaawansowany
Co po końcu świata GA3? Jak ułatwić sobie pracę z raportami w GA4?

Od 1.07 będziemy (jesteśmy) "zmuszeni" do analizy danych w raportach GA4. I pewnie nie raz miałeś/aś uczucie irytacji pt "Gdzie to znajdę w GA4, w GA3 było to lepiej zrobione". Też tak miałem i podczas webinaru pokażę Ci jak ułatwić sobie pracę w GA4. Zobaczysz jakie i gdzie raporty tworzyć, jak używać filtrów, jak szybko tworzyć raporty eksploracji? Czy korzystać z raportów GA4, czy analizować je w Looker Studio albo w Google Sheet?

Inne nagrania tego autora

25.05.2022

Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4

Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja

Webinar o Google Analytics 4

bartlomiej kaczmarczyk.jpg
01.12.2022

Jak wykorzystać Potencjał GA4 na stronach automotive?

Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja

Webinar dla branży automotive

bartlomiej kaczmarczyk.jpg

Inne nagrania z tego webinaru

20.07.2023

Praktyczne sposoby na to, jak Google Analytics 4 może poprawić wyniki w Twoim sklepie internetowym

Paweł Seruga - SEM Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar o GA4 odc. 1

pawelseruga

Inne nagrania z kategorii

29.05.2025

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?

Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

tomasz gniecki
29.05.2025

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4

Marcin Kosmacz - Senior Performance Ads Specialist w Up Blue

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Marcin Kosmacz
17.07.2025

Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?

Krystian Kubrak - SEM Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

kkubrak kolko 200x200
17.07.2025

Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

kinga sroka

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry