Bartłomiej Kaczmarczyk
Jak wykorzystać Potencjał GA4 na stronach automotive?
Nagranie z dnia 1 grudnia 2022 - Webinar dla branży automotive

Poziom: średnio zaawansowany
Jak wykorzystać Potencjał GA4 na stronach automotive?
Nowa wersja Google Analytics jest głównie przygotowana pod strony e-commerce. Np. domyślną konwersją od początku jest ustawiony event Purchase lub są przygotowane raporty standardowe z metrykami pod sklepy internetowe. Natomiast dzięki elastyczności GA4 możemy je ustawić także pod inne strony. W mojej części zobaczysz jak możesz wykorzystać potencjał nowego GA właśnie dla takich stron i skorzystać z predykcyjnych list odbiorców.
Inne nagrania tego autora
Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4
Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja
Webinar o Google Analytics 4

Co po końcu świata GA3? Jak ułatwić sobie pracę z raportami w GA4?
Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja
Wakacyjny webinar o GA4 odc. 1

Inne nagrania z tego webinaru
Walka o pole position czyli SEO dla branży motoryzacyjnej
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Webinar dla branży automotive

5 pomysłów na skuteczniejsze kampanie sprzedaży samochodów i usług w branży moto
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Webinar dla branży automotive

Inne nagrania z kategorii
NotebookLM w praktyce – jak uczyć się od najlepszych za darmo w wykorzystaniem AI?
Kornel Kasprzyk - SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 46

Neuromarketing w Google Ads. Jak tworzyć reklamy, które wyprzedzają decyzje użytkowników?
Aleksandra Skulimowska - SEM Associate w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 43

Czy ChatGPT zabierze pracę w SEO? Jak zmiany w Google i AI redefiniują widoczność marek!
Paweł Sokołowski - CEO w Contadu
Pomówmy o marketingu odc. 44

Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?
Aleksandra Połetek-Pszonak - New Business Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny


