Bartłomiej Kaczmarczyk
Jak wykorzystać Potencjał GA4 na stronach automotive?
Nagranie z dnia 1 grudnia 2022 - Webinar dla branży automotive

Poziom: średnio zaawansowany
Jak wykorzystać Potencjał GA4 na stronach automotive?
Nowa wersja Google Analytics jest głównie przygotowana pod strony e-commerce. Np. domyślną konwersją od początku jest ustawiony event Purchase lub są przygotowane raporty standardowe z metrykami pod sklepy internetowe. Natomiast dzięki elastyczności GA4 możemy je ustawić także pod inne strony. W mojej części zobaczysz jak możesz wykorzystać potencjał nowego GA właśnie dla takich stron i skorzystać z predykcyjnych list odbiorców.
Inne nagrania tego autora
Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4
Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja
Webinar o Google Analytics 4

Co po końcu świata GA3? Jak ułatwić sobie pracę z raportami w GA4?
Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja
Wakacyjny webinar o GA4 odc. 1

Inne nagrania z tego webinaru
Walka o pole position czyli SEO dla branży motoryzacyjnej
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Webinar dla branży automotive

5 pomysłów na skuteczniejsze kampanie sprzedaży samochodów i usług w branży moto
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Webinar dla branży automotive

Inne nagrania z kategorii
AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?
Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4
Marcin Kosmacz - Senior Performance Ads Specialist w Up Blue
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?
Krystian Kubrak - SEM Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup
