Katarzyna Dudzic
Customer Journey – niesamowite przygody klienta w Krainie E-commerce
Nagranie z dnia 4 września 2025 - Pomówmy o marketingu odc. 37

Poziom: średnio zaawansowany
Customer Journey – niesamowite przygody klienta w Krainie E-commerce
Podczas webinaru uczestnicy będą mieli okazję poznać kluczowe cele i etapy podróży klienta w świecie e-commerce. Omówimy, jak przygotować się do stworzenia customer journey map, jakie dane będą nam niezbędne do przygotowania macierzy i jakie działania warto wdrożyć, aby skutecznie budować doświadczenie klienta. Skupimy się również na strategiach komunikacji na różnych etapach lejka sprzedaży od pierwszej interakcji z marką, aż po decyzję zakupową, budując większą lojalność, zaangażowanie i konwersję.
Inne nagrania z tego webinaru
AI i automatyzacje w kampaniach reklamowych – przewodnik po skutecznych (i szkodliwych) rekomendacjach w Google i Meta Ads
Zuzanna Kraus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 37

Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów
Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy
Pomówmy o marketingu odc. 37
