Katarzyna Dudzic

Customer Journey – niesamowite przygody klienta w Krainie E-commerce

Nagranie z dnia 4 września 2025 - Pomówmy o marketingu odc. 37

kasia dudzic
Katarzyna Dudzic - Head of Partnership (Poland & Baltics) w GetResponse
Poziom: średnio zaawansowany
Customer Journey – niesamowite przygody klienta w Krainie E-commerce

Podczas webinaru uczestnicy będą mieli okazję poznać kluczowe cele i etapy podróży klienta w świecie e-commerce. Omówimy, jak przygotować się do stworzenia customer journey map, jakie dane będą nam niezbędne do przygotowania macierzy i jakie działania warto wdrożyć, aby skutecznie budować doświadczenie klienta. Skupimy się również na strategiach komunikacji na różnych etapach lejka sprzedaży od pierwszej interakcji z marką, aż po decyzję zakupową, budując większą lojalność, zaangażowanie i konwersję.

Inne nagrania z tego webinaru

04.09.2025

AI i automatyzacje w kampaniach reklamowych – przewodnik po skutecznych (i szkodliwych) rekomendacjach w Google i Meta Ads

Zuzanna Kraus - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 37

Zuzanna Kraus
04.09.2025

Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów

Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy

Pomówmy o marketingu odc. 37

semcast podcast katarzyna baranowska

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry