Katarzyna Baranowska
Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarów
Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów
Skuteczne SEO dla sklepu internetowego to nie gotowa lista działań, ale dobrze dopasowana i przemyślana strategia. W trakcie webinaru pokażę, jak w praktyce dobierać działania SEO do etapu rozwoju sklepu, jego branży i możliwości zespołu. Na przykładach omówię różne podejścia do pozycjonowania – kiedy postawić na treści, kiedy na techniczne podstawy, a kiedy na rozbudowę struktury. Bez zbędnych haseł i teorii - konkrety, które pomagają podejmować lepsze decyzje w codziennej pracy ze sklepami internetowymi.
Inne nagrania tego autora
Wstępna analiza strony / sklepu i planowanie strategii w SEO
Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy
Pomówmy o marketingu odc. 12

Inne nagrania z tego webinaru
AI i automatyzacje w kampaniach reklamowych – przewodnik po skutecznych (i szkodliwych) rekomendacjach w Google i Meta Ads
Zuzanna Kraus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów

Customer Journey – niesamowite przygody klienta w Krainie E-commerce
Katarzyna Dudzic - Head of Partnership (Poland & Baltics) w GetResponse
Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów

Inne nagrania z kategorii
Linkowanie wewnętrzne – wyzwania i popularne błędy
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 42

E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów
