Dagmara Kałkus
Czy agencja SEM przepala Twój budżet? Najważniejsze elementy audytu konta Google Ads w 2024 roku.
Nagranie z dnia 22 lutego 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 26

Poziom: podstawowy
Czy agencja SEM przepala Twój budżet? Najważniejsze elementy audytu konta Google Ads w 2024 roku.
W dobie recesji wielu przedsiębiorców szuka oszczędności i zadaje sobie pytania: czy wyłączyć kampanie Google Ads, skoro dowożą niewystarczający ROAS? Jak zweryfikować, czy agencja robi dobrą robotę? Jak nie przepalać budżetu? Przerwa w działaniu kanałów płatnych marketingu może się wydawać łatwym sposobem na oszczędności w firmie - jednak najczęściej nie tędy droga. Podczas webinaru dowiesz się, jak wykonać samodzielnie audyt konta Google Ads i na co zwrócić uwagę w 2024 roku, by zapewnić maksymalną efektywność kampanii. Przygotuj się na same konkrety - od konfiguracji konwersji po ustawienia w kampaniach Performance Max, których nie chcesz przeoczyć!
Inne nagrania tego autora
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29

Jak napisać skuteczną reklamę? Po prostu!
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 9

Inne nagrania z tego webinaru
Bezpieczny WordPress: Ochrona twojej strony w świecie marketingu cyfrowego
Paweł Hordyński - Cybersecurity Expert i CEO w IT Develop
Pomówmy o marketingu odc. 26

Po co SMS w 2024 roku?
Maja Wiśniewska-Hardek - Head of Marketing w SMSAPI
Pomówmy o marketingu odc. 26

Inne nagrania z kategorii
Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?
Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?
Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4
Marcin Kosmacz - Senior Performance Ads Specialist w Up Blue
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG
