Maja Wiśniewska-Hardek
Po co SMS w 2024 roku?
Nagranie z dnia 22 lutego 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 26

Poziom: podstawowy
Po co SMS w 2024 roku?
Pierwszy SMS został wysłany 3 grudnia 1992. Dziś, po 31 latach, to podstawowy kanał komunikacji w biznesie. Dlaczego w Twojej strategii marketingowej powinno znaleźć się miejsce i budżet na wiadomości tekstowe? A może to już relikt przeszłości? Podczas prezentacji rozwieję fakty i mity o SMS, opowiem o skutecznych zastosowaniach i przedstawię zmieniającą się rolę krótkich komunikatów.
Inne nagrania tego autora
Tajniki marketingu w SaaS na przykładzie SMSAPI (Wywiad)
Maja Wiśniewska-Hardek - Head of Marketing w SMSAPI
Pomówmy o marketingu odc. 13

Inne nagrania z tego webinaru
Czy agencja SEM przepala Twój budżet? Najważniejsze elementy audytu konta Google Ads w 2024 roku.
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 26

Bezpieczny WordPress: Ochrona twojej strony w świecie marketingu cyfrowego
Paweł Hordyński - Cybersecurity Expert i CEO w IT Develop
Pomówmy o marketingu odc. 26

Inne nagrania z kategorii
Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów
Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy
Pomówmy o marketingu odc. 37

Linkowanie wewnętrzne – wyzwania i popularne błędy
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 42

E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Po co SMS w 2024 roku?

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Po co SMS w 2024 roku?
