Maja Wiśniewska-Hardek
Po co SMS w 2024 roku?
Nagranie z dnia 22 lutego 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 26

Poziom: podstawowy
Po co SMS w 2024 roku?
Pierwszy SMS został wysłany 3 grudnia 1992. Dziś, po 31 latach, to podstawowy kanał komunikacji w biznesie. Dlaczego w Twojej strategii marketingowej powinno znaleźć się miejsce i budżet na wiadomości tekstowe? A może to już relikt przeszłości? Podczas prezentacji rozwieję fakty i mity o SMS, opowiem o skutecznych zastosowaniach i przedstawię zmieniającą się rolę krótkich komunikatów.
Inne nagrania tego autora
Tajniki marketingu w SaaS na przykładzie SMSAPI (Wywiad)
Maja Wiśniewska-Hardek - Head of Marketing w SMSAPI
Pomówmy o marketingu odc. 13

Inne nagrania z tego webinaru
Czy agencja SEM przepala Twój budżet? Najważniejsze elementy audytu konta Google Ads w 2024 roku.
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 26

Bezpieczny WordPress: Ochrona twojej strony w świecie marketingu cyfrowego
Paweł Hordyński - Cybersecurity Expert i CEO w IT Develop
Pomówmy o marketingu odc. 26

Inne nagrania z kategorii
Content plan budujący Topical Authority
Damian Kiełbasa - Co-founder/CTO w CONTADU (CONTI Sp. z o.o.)
Pomówmy o marketingu odc. 33

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google
