Maja Wiśniewska-Hardek

Po co SMS w 2024 roku?

Nagranie z dnia 22 lutego 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 26

maja wisniewska hardek
Maja Wiśniewska-Hardek - Head of Marketing w SMSAPI
Poziom: podstawowy
Po co SMS w 2024 roku?

Pierwszy SMS został wysłany 3 grudnia 1992. Dziś, po 31 latach, to podstawowy kanał komunikacji w biznesie. Dlaczego w Twojej strategii marketingowej powinno znaleźć się miejsce i budżet na wiadomości tekstowe? A może to już relikt przeszłości? Podczas prezentacji rozwieję fakty i mity o SMS, opowiem o skutecznych zastosowaniach i przedstawię zmieniającą się rolę krótkich komunikatów.

Inne nagrania tego autora

26.01.2023

Tajniki marketingu w SaaS na przykładzie SMSAPI (Wywiad)

Maja Wiśniewska-Hardek - Head of Marketing w SMSAPI

Pomówmy o marketingu odc. 13

maja wisniewska hardek

Inne nagrania z tego webinaru

22.02.2024

Czy agencja SEM przepala Twój budżet? Najważniejsze elementy audytu konta Google Ads w 2024 roku.

Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 26

dagmara kalkus sesja
22.02.2024

Bezpieczny WordPress: Ochrona twojej strony w świecie marketingu cyfrowego

Paweł Hordyński - Cybersecurity Expert i CEO w IT Develop

Pomówmy o marketingu odc. 26

Pawel hordynski

Inne nagrania z kategorii

11.07.2025

E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Po co SMS w 2024 roku?

Magda Kosciolek
11.07.2025

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Po co SMS w 2024 roku?

Magda Kosciolek
11.07.2025

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować

Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY

Po co SMS w 2024 roku?

gabriela gil
11.07.2025

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?

Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu

Po co SMS w 2024 roku?

Michal Dmitrowicz new

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry