Maja Wiśniewska-Hardek
Po co SMS w 2024 roku?
Nagranie z dnia 22 lutego 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 26
Poziom: podstawowy
Po co SMS w 2024 roku?
Pierwszy SMS został wysłany 3 grudnia 1992. Dziś, po 31 latach, to podstawowy kanał komunikacji w biznesie. Dlaczego w Twojej strategii marketingowej powinno znaleźć się miejsce i budżet na wiadomości tekstowe? A może to już relikt przeszłości? Podczas prezentacji rozwieję fakty i mity o SMS, opowiem o skutecznych zastosowaniach i przedstawię zmieniającą się rolę krótkich komunikatów.
Inne nagrania tego autora
Tajniki marketingu w SaaS na przykładzie SMSAPI (Wywiad)
Maja Wiśniewska-Hardek - Head of Marketing w SMSAPI
Pomówmy o marketingu odc. 13
Inne nagrania z tego webinaru
Czy agencja SEM przepala Twój budżet? Najważniejsze elementy audytu konta Google Ads w 2024 roku.
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 26
Bezpieczny WordPress: Ochrona twojej strony w świecie marketingu cyfrowego
Paweł Hordyński - Cybersecurity Expert i CEO w IT Develop
Pomówmy o marketingu odc. 26
Inne nagrania z kategorii
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w swojej firmie
Pomówmy o marketingu odc. 29
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29