Przemysław Biegacz
Dlaczego tytuły produktów w kampaniach Google Ads są ważne?
Nagranie z dnia 14 kwietnia 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 3

Poziom: podstawowy
Dlaczego tytuły produktów w kampaniach Google Ads są ważne?
Tytuł pomaga w identyfikacji sprzedawanego produktu. Jest to jeden z najważniejszych atrybutów w Twoim feedzie produktowym. Dowiedz się jak w pełni wykorzystać potencjał tytułów w kampaniach produktowych Google Ads.
Inne nagrania tego autora
Cele niestandardowe w Google Ads. Twoje narzędzie optymalizacyjne w dobie automatyzacji!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 38

Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30

Najważniejsze funkcjonalności GA4 z których powinieneś korzystać
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Webinar o Google Analytics 4

Analiza kampanii Google Ads za pomocą Google Analytics 4
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Wakacyjny webinar o GA4 odc. 2

Inne nagrania z tego webinaru
7 największych SEO problemów sklepów internetowych
Dominik Fajferek - SEO Team Leader w WhitePress
Pomówmy o marketingu odc. 3

160 znaków, które odmienią Twój sklep internetowy
Marek Oczkowski - Partnership Manager w SMSAPI
Pomówmy o marketingu odc. 3

Inne nagrania z kategorii
Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach
Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express
Pomówmy o marketingu odc. 46

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar
Piotr Kantorowski - Założyciel Kancelarii Prawnej w Kantorowski, Głąb i Wspólnicy
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Estetyka zgodna z normami. Jak projektować ładnie i dostępne cyfrowo strony www?
Dlaczego tytuły produktów w kampaniach Google Ads są ważne? - w
Pomówmy o marketingu odc. 43
Projekt namingowy. Pierwsze ogniwo sukcesu lub katastrofy
Konrad Gurdak - Właściciel w Syllabuzz.pl
Pomówmy o marketingu odc. 46


