Przemysław Biegacz
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Nagranie z dnia 5 grudnia 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 30

Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Na webinarze omówimy 5 skutecznych sposobów kierowania reklam wideo w Google Ads, które pomogą maksymalnie wykorzystać potencjał tej formy reklamy. Dowiesz się, jak precyzyjnie docierać do swojej grupy docelowej, zwiększać zaangażowanie oraz optymalizować koszty kampanii. Porozmawiamy o takich metodach jak: kierowanie demograficzne, zainteresowania i niestandardowe grupy odbiorców, remarketing, kierowanie na konkretne tematy/kanały i wiele więcej. W trakcie spotkania pokażę również praktyczne wskazówki i przykłady, które możesz wdrożyć w swoich kampaniach.
Inne nagrania tego autora
Dlaczego tytuły produktów w kampaniach Google Ads są ważne?
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 3

Najważniejsze funkcjonalności GA4 z których powinieneś korzystać
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Webinar o Google Analytics 4

Analiza kampanii Google Ads za pomocą Google Analytics 4
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Wakacyjny webinar o GA4 odc. 2

Inne nagrania z tego webinaru
Twój sklep na szczycie Google, czyli o SEO dla e-Commerce
Marek Kich - CEO w Satisfly
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!

Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Karolina Purłan-Leśniak - Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital
Pomówmy o marketingu odc. 30

Inne nagrania z kategorii
Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?
Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?
Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4
Marcin Kosmacz - Senior Performance Ads Specialist w Up Blue
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG
