Karolina Purłan-Leśniak
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarówPoziom: podstawowy
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Zastanawiasz się, czy Twoja strategia content marketingowa przynosi oczekiwane rezultaty? Chcesz dowiedzieć się, które treści generują ruch na stronie, a które prowadzą do zapytań i konwersji? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w Google Analytics 4 i na naszym webinarze. Dowiesz się, jak interpretować kluczowe dane, monitorować zachowania użytkowników i optymalizować swoją strategię, aby zwiększyć zaangażowanie odbiorców i maksymalizować efekty content marketingu.
Inne nagrania z tego webinaru
Twój sklep na szczycie Google, czyli o SEO dla e-Commerce
Marek Kich - CEO w Satisfly
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Inne nagrania z kategorii
Czego Quebonafide, sanah i Friz mogą nauczyć marketerów B2B?
Mateusz Buczkowski - T-Shaped Marketer & Marketing Trainer w
Pomówmy o marketingu odc. 28
Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing
Maks Mielhorski - Head of Marketing & Partnerships w TrustMate
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?
Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
Brand Proof – od czego zacząć SEO?
Marcin Żmuda - Head of SEO w Orion Media Group
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome