Karolina Purłan-Leśniak

Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

Nagranie z dnia 5 grudnia 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 30

karolina purlan lesniak
Karolina Purłan-Leśniak - Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital
Poziom: podstawowy
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

Zastanawiasz się, czy Twoja strategia content marketingowa przynosi oczekiwane rezultaty? Chcesz dowiedzieć się, które treści generują ruch na stronie, a które prowadzą do zapytań i konwersji? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w Google Analytics 4 i na naszym webinarze. Dowiesz się, jak interpretować kluczowe dane, monitorować zachowania użytkowników i optymalizować swoją strategię, aby zwiększyć zaangażowanie odbiorców i maksymalizować efekty content marketingu.

Inne nagrania z tego webinaru

05.12.2024

Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!

Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 30

Przemyslaw Biegacz
09.07.2025

Twój sklep na szczycie Google, czyli o SEO dla e-Commerce

Marek Kich - CEO w Satisfly

Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

marek kich

Inne nagrania z kategorii

09.07.2025

E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

Magda Kosciolek
09.07.2025

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

Magda Kosciolek
09.07.2025

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować

Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY

Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

gabriela gil
09.07.2025

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?

Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu

Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

Michal Dmitrowicz new

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry