Karolina Purłan-Leśniak

Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

Nagranie z dnia 5 grudnia 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 30

karolina purlan lesniak
Karolina Purłan-Leśniak - Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital
Poziom: podstawowy
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

Zastanawiasz się, czy Twoja strategia content marketingowa przynosi oczekiwane rezultaty? Chcesz dowiedzieć się, które treści generują ruch na stronie, a które prowadzą do zapytań i konwersji? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w Google Analytics 4 i na naszym webinarze. Dowiesz się, jak interpretować kluczowe dane, monitorować zachowania użytkowników i optymalizować swoją strategię, aby zwiększyć zaangażowanie odbiorców i maksymalizować efekty content marketingu.

Inne nagrania z tego webinaru

05.12.2024

Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!

Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 30

Przemyslaw Biegacz
13.12.2025

Twój sklep na szczycie Google, czyli o SEO dla e-Commerce

Marek Kich - CEO w Satisfly

Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

marek kich

Inne nagrania z kategorii

12.03.2026

Współpraca między właścicielami biznesów, specjalistami SEO i deweloperami – dobre praktyki

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Rozgrzewka przed semKRK workshop 2

Magda Kosciolek
09.04.2026

Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach

Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express

Pomówmy o marketingu odc. 46

monika kosmowska
29.01.2026

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar

Piotr Kantorowski - Założyciel Kancelarii Prawnej w Kantorowski, Głąb i Wspólnicy

Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

pkantorowski 2026
12.02.2026

Estetyka zgodna z normami. Jak projektować ładnie i dostępne cyfrowo strony www?

Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne? - w

Pomówmy o marketingu odc. 43

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry