Karolina Purłan-Leśniak
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Nagranie z dnia 5 grudnia 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 30

Poziom: podstawowy
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Zastanawiasz się, czy Twoja strategia content marketingowa przynosi oczekiwane rezultaty? Chcesz dowiedzieć się, które treści generują ruch na stronie, a które prowadzą do zapytań i konwersji? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w Google Analytics 4 i na naszym webinarze. Dowiesz się, jak interpretować kluczowe dane, monitorować zachowania użytkowników i optymalizować swoją strategię, aby zwiększyć zaangażowanie odbiorców i maksymalizować efekty content marketingu.
Inne nagrania z tego webinaru
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30

Twój sklep na szczycie Google, czyli o SEO dla e-Commerce
Marek Kich - CEO w Satisfly
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

Inne nagrania z kategorii
Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?
Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Zanim powstanie strona… pomyśl o SEO
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?
Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG
