Karolina Purłan-Leśniak
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Nagranie z dnia 5 grudnia 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 30

Poziom: podstawowy
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Zastanawiasz się, czy Twoja strategia content marketingowa przynosi oczekiwane rezultaty? Chcesz dowiedzieć się, które treści generują ruch na stronie, a które prowadzą do zapytań i konwersji? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w Google Analytics 4 i na naszym webinarze. Dowiesz się, jak interpretować kluczowe dane, monitorować zachowania użytkowników i optymalizować swoją strategię, aby zwiększyć zaangażowanie odbiorców i maksymalizować efekty content marketingu.
Inne nagrania z tego webinaru
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30

Twój sklep na szczycie Google, czyli o SEO dla e-Commerce
Marek Kich - CEO w Satisfly
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

Inne nagrania z kategorii
E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
