Krzysztof Modrzewski

Google Analytics 4 BigQuery – dlaczego warto korzystać?

Nagranie z dnia 13 kwietnia 2023 - Pomówmy o marketingu odc. 16

modrzewskikrzysztof
Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee
Poziom: średnio zaawansowany
Google Analytics 4 BigQuery – dlaczego warto korzystać?

Kiedy zaczniemy korzystać z Google Analytics 4 może okazać się, że możliwości interfejsu tego narzędzia przestaną nam wystarczać lub po prostu będziemy chcieli wycisnąć z niego jeszcze więcej. Do tego niezbędne będzie właśnie Google BigQuery, które jest teraz dostepne dla wszystkich. Zapraszamy na spotkanie, na którym dowiecie się, dlaczego warto się przyjrzeć temu rozwiązaniu i jak możecie na tym skorzystać.

Inne nagrania tego autora

13.04.2022

Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

modrzewskikrzysztof
08.09.2022

RFM for dummies

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

Pomówmy o marketingu odc. 5

modrzewskikrzysztof
19.10.2023

Jak być pracownikiem Data-Driven, czyli o wykorzystaniu danych do podejmowania codziennych decyzji w pracy

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

Pomówmy o marketingu odc. 20

modrzewskikrzysztof

Inne nagrania z tego webinaru

13.04.2023

Jak pozyskać leady dzięki Google Ads?

Aleksandra Pizoń-Liwocha - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 16

Aleksandra Pizoń
13.04.2023

Jak pozyskiwać odbiorców do newslettera? Ebooki, webinary, raporty

Anna Boenish - Copywriter w MoreBananas

Pomówmy o marketingu odc. 16

anna boenisch morebananas

Inne nagrania z kategorii

08.08.2024

Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

leszek urban
08.08.2024

Temat zostanie podany wkrótce!

Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

adrian pakulski
29.05.2025

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?

Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

tomasz gniecki
29.05.2025

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4

Marcin Kosmacz - Senior Performance Ads Specialist w Up Blue

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Marcin Kosmacz

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry