Krzysztof Modrzewski

Jak być pracownikiem Data-Driven, czyli o wykorzystaniu danych do podejmowania codziennych decyzji w pracy

Nagranie z dnia 19 października 2023 - Pomówmy o marketingu odc. 20

modrzewskikrzysztof
Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee
Poziom: średnio zaawansowany
Jak być pracownikiem Data-Driven, czyli o wykorzystaniu danych do podejmowania codziennych decyzji w pracy

Większość szkoleń z analityki opiera się głównie na nauce korzystania z interfejsu Google Analytics, a nie na wykorzystaniu danych w praktyce. Informacja powinna nam jednak pomagać, a odnoszę wrażenie, że konieczność zaglądania do GA4 raczej nam przeszkadza, przez co większość osób podejmuje działania raczej na podstawie swojej intuicji. Podczas naszego spotkania chciałbym pokazać Ci, na czym polega praca z wykorzystaniem danych w praktyce, jak dzięki danym osiągać sukces i dlaczego zazwyczaj odradzam zaglądanie do narzędzia Google Analytics.

Inne nagrania tego autora

13.04.2022

Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

modrzewskikrzysztof
08.09.2022

RFM for dummies

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

Pomówmy o marketingu odc. 5

modrzewskikrzysztof
13.04.2023

Google Analytics 4 BigQuery – dlaczego warto korzystać?

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

Pomówmy o marketingu odc. 16

modrzewskikrzysztof

Inne nagrania z tego webinaru

19.10.2023

Proste elementy na stronie, które mogą wspomóc Twoje działania SEO

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 20

leszek urban
19.10.2023

Vertical video marketing w świecie SEO: jak rolki, shorty i tiktoki mogą wspierać pozycjonowanie?

Mateusz Buczkowski - T-Shaped Marketer & Marketing Trainer w

Pomówmy o marketingu odc. 20

mateusz buczkowski webinar

Inne nagrania z kategorii

11.05.2022

Najlepsze strategie remarketingowe dla kampanii w wyszukiwarce (RLSA): o czym warto wiedzieć aby skutecznie je wykorzystać?

Paulina Wiktorska - Specjalista SEM, Owner w wiktorska.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

paulina wiktorska
11.05.2022

Audyt SEO na żywo

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

Krzysztof Marzec
13.04.2022

Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

modrzewskikrzysztof
13.04.2022

Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

tomasz trzoslo devagroup

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top