Krzysztof Modrzewski
Jak być pracownikiem Data-Driven, czyli o wykorzystaniu danych do podejmowania codziennych decyzji w pracy
Nagranie z dnia 19 października 2023 - Pomówmy o marketingu odc. 20

Poziom: średnio zaawansowany
Jak być pracownikiem Data-Driven, czyli o wykorzystaniu danych do podejmowania codziennych decyzji w pracy
Większość szkoleń z analityki opiera się głównie na nauce korzystania z interfejsu Google Analytics, a nie na wykorzystaniu danych w praktyce. Informacja powinna nam jednak pomagać, a odnoszę wrażenie, że konieczność zaglądania do GA4 raczej nam przeszkadza, przez co większość osób podejmuje działania raczej na podstawie swojej intuicji. Podczas naszego spotkania chciałbym pokazać Ci, na czym polega praca z wykorzystaniem danych w praktyce, jak dzięki danym osiągać sukces i dlaczego zazwyczaj odradzam zaglądanie do narzędzia Google Analytics.
Inne nagrania tego autora
Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce
Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee
(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

RFM for dummies
Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee
Pomówmy o marketingu odc. 5

Google Analytics 4 BigQuery – dlaczego warto korzystać?
Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee
Pomówmy o marketingu odc. 16

Inne nagrania z tego webinaru
Proste elementy na stronie, które mogą wspomóc Twoje działania SEO
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 20

Vertical video marketing w świecie SEO: jak rolki, shorty i tiktoki mogą wspierać pozycjonowanie?
Mateusz Buczkowski - Marketing Manager w Casbeg
Pomówmy o marketingu odc. 20

Inne nagrania z kategorii
Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?
Krystian Kubrak - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 41

Cele niestandardowe w Google Ads. Twoje narzędzie optymalizacyjne w dobie automatyzacji!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 38

Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów
Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy
Pomówmy o marketingu odc. 37

Linkowanie wewnętrzne – wyzwania i popularne błędy
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 42
