Zuzanna Kraus

Intencja zakupowa użytkownika w Google Ads i Meta Ads. Jak tworzyć skuteczne kampanie i unikać przepalania budżetu?

Nagranie z dnia 8 maja 2025 - Pomówmy o marketingu odc. 35

Zuzanna Kraus
Zuzanna Kraus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: podstawowy
Intencja zakupowa użytkownika w Google Ads i Meta Ads. Jak tworzyć skuteczne kampanie i unikać przepalania budżetu?

Zastanawiasz się, czy lepiej inwestować w Google Ads, czy skupić się na Meta Ads (Facebook/Instagram)? Podczas webinaru omówię kluczowe różnice między tymi platformami i ich wpływ na zarządzanie budżetem oraz tworzenie efektywnej strategii reklamowej. Dowiesz się m.in., jak rozpoznać intencje zakupowe użytkowników, dopasować przekaz reklamowy do różnych etapów procesu zakupowego i tym samym zminimalizować ryzyko przepalania budżetu.

Inne nagrania z tego webinaru

08.05.2025

Storytelling dla gościa a nie klienta? Czyli jak dzięki doświadczaniu podmioty historyczno-komercyjne mogą prowadzić opowieść w social media?

Wiktoria Czarnecka - Ułan PR w Sztyblety PR, autorka pierwszej w Polsce książki o marketingu historycznym

Pomówmy o marketingu odc. 35

wiktoria czarnecka
08.05.2025

Problem z wysłaniem maila, czyli najpopularniejsze błędy przy niedostarczonej wiadomości

Robert Ciesielski - Wsparcie Klienta w Niebieski.net

Pomówmy o marketingu odc. 35

robert ciesielski

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top