Zuzanna Kraus
Intencja zakupowa użytkownika w Google Ads i Meta Ads. Jak tworzyć skuteczne kampanie i unikać przepalania budżetu?
Nagranie z dnia 8 maja 2025 - Pomówmy o marketingu odc. 35

Poziom: podstawowy
Intencja zakupowa użytkownika w Google Ads i Meta Ads. Jak tworzyć skuteczne kampanie i unikać przepalania budżetu?
Zastanawiasz się, czy lepiej inwestować w Google Ads, czy skupić się na Meta Ads (Facebook/Instagram)? Podczas webinaru omówię kluczowe różnice między tymi platformami i ich wpływ na zarządzanie budżetem oraz tworzenie efektywnej strategii reklamowej. Dowiesz się m.in., jak rozpoznać intencje zakupowe użytkowników, dopasować przekaz reklamowy do różnych etapów procesu zakupowego i tym samym zminimalizować ryzyko przepalania budżetu.
Inne nagrania z tego webinaru
Storytelling dla gościa a nie klienta? Czyli jak dzięki doświadczaniu podmioty historyczno-komercyjne mogą prowadzić opowieść w social media?
Wiktoria Czarnecka - Ułan PR w Sztyblety PR, autorka pierwszej w Polsce książki o marketingu historycznym
Pomówmy o marketingu odc. 35

Problem z wysłaniem maila, czyli najpopularniejsze błędy przy niedostarczonej wiadomości
Robert Ciesielski - Wsparcie Klienta w Niebieski.net
Pomówmy o marketingu odc. 35
