Zuzanna Kraus

Intencja zakupowa użytkownika w Google Ads i Meta Ads. Jak tworzyć skuteczne kampanie i unikać przepalania budżetu?

Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!

Wróć do wszystkich webinarów
Zuzanna Kraus
Zuzanna Kraus - SEM Specialist w DevaGroup
Poziom: podstawowy
Intencja zakupowa użytkownika w Google Ads i Meta Ads. Jak tworzyć skuteczne kampanie i unikać przepalania budżetu?

Zastanawiasz się, czy lepiej inwestować w Google Ads, czy skupić się na Meta Ads (Facebook/Instagram)? Podczas webinaru omówię kluczowe różnice między tymi platformami i ich wpływ na zarządzanie budżetem oraz tworzenie efektywnej strategii reklamowej. Dowiesz się m.in., jak rozpoznać intencje zakupowe użytkowników, dopasować przekaz reklamowy do różnych etapów procesu zakupowego i tym samym zminimalizować ryzyko przepalania budżetu.

Inne nagrania z tego webinaru

08.05.2025

Storytelling dla gościa a nie klienta? Czyli jak dzięki doświadczaniu podmioty historyczno-komercyjne mogą prowadzić opowieść w social media?

Wiktoria Czarnecka - Ułan PR w Sztyblety PR

Pomówmy o marketingu odc. 35

wiktoria czarnecka

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top