Zuzanna Kraus
Intencja zakupowa użytkownika w Google Ads i Meta Ads. Jak tworzyć skuteczne kampanie i unikać przepalania budżetu?
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarówPoziom: podstawowy
Intencja zakupowa użytkownika w Google Ads i Meta Ads. Jak tworzyć skuteczne kampanie i unikać przepalania budżetu?
Zastanawiasz się, czy lepiej inwestować w Google Ads, czy skupić się na Meta Ads (Facebook/Instagram)? Podczas webinaru omówię kluczowe różnice między tymi platformami i ich wpływ na zarządzanie budżetem oraz tworzenie efektywnej strategii reklamowej. Dowiesz się m.in., jak rozpoznać intencje zakupowe użytkowników, dopasować przekaz reklamowy do różnych etapów procesu zakupowego i tym samym zminimalizować ryzyko przepalania budżetu.
Inne nagrania z tego webinaru
Storytelling dla gościa a nie klienta? Czyli jak dzięki doświadczaniu podmioty historyczno-komercyjne mogą prowadzić opowieść w social media?
Wiktoria Czarnecka - Ułan PR w Sztyblety PR
Pomówmy o marketingu odc. 35