Wiktoria Czarnecka
Storytelling dla gościa a nie klienta? Czyli jak dzięki doświadczaniu podmioty historyczno-komercyjne mogą prowadzić opowieść w social media?
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarówPoziom: podstawowy
Storytelling dla gościa a nie klienta? Czyli jak dzięki doświadczaniu podmioty historyczno-komercyjne mogą prowadzić opowieść w social media?
Jeśli storytelling to opowieść narracyjna o marce, to co, jeśli Ci powiem, że jesteś w błędzie? Bo to klient (czyli gość) powinien być bohaterem Twojej opowieści. Część obiektów historycznych, mimo że dziś służy do celów komercyjnych, posiada w sobie wartość: doświadczenie - i to ono może wzmocnić odbiór Twojej marki miejsca. Czym jest doświadczenie? Jaki jest nowy model marketing-mixu dla takich miejsc, jak destynacje turystyczne? Jak wykorzystać narzędzia marketingu historycznego, aby pozyskać turystów zainteresowanych emocjami i doświadczeniem historycznego miejsca, a z drugiej strony wyróżnić się na rynku komercyjnych usług? Na te i inne pytania odpowiem podczas webinaru. Dowiesz się też, jak poprowadzić opowieść o Twoim miejscu w mediach społecznościowych.
Inne nagrania z tego webinaru
Intencja zakupowa użytkownika w Google Ads i Meta Ads. Jak tworzyć skuteczne kampanie i unikać przepalania budżetu?
Zuzanna Kraus - SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 35