Wiktoria Czarnecka

Storytelling dla gościa a nie klienta? Czyli jak dzięki doświadczaniu podmioty historyczno-komercyjne mogą prowadzić opowieść w social media?

Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!

Wróć do wszystkich webinarów
wiktoria czarnecka
Wiktoria Czarnecka - Ułan PR w Sztyblety PR, autorka pierwszej w Polsce książki o marketingu historycznym
Poziom: podstawowy
Storytelling dla gościa a nie klienta? Czyli jak dzięki doświadczaniu podmioty historyczno-komercyjne mogą prowadzić opowieść w social media?

Jeśli storytelling to opowieść narracyjna o marce, to co, jeśli Ci powiem, że jesteś w błędzie? Bo to klient (czyli gość) powinien być bohaterem Twojej opowieści. Część obiektów historycznych, mimo że dziś służy do celów komercyjnych, posiada w sobie wartość: doświadczenie - i to ono może wzmocnić odbiór Twojej marki miejsca. Czym jest doświadczenie? Jaki jest nowy model marketing-mixu dla takich miejsc, jak destynacje turystyczne? Jak wykorzystać narzędzia marketingu historycznego, aby pozyskać turystów zainteresowanych emocjami i doświadczeniem historycznego miejsca, a z drugiej strony wyróżnić się na rynku komercyjnych usług? Na te i inne pytania odpowiem podczas webinaru. Dowiesz się też, jak poprowadzić opowieść o Twoim miejscu w mediach społecznościowych.

Inne nagrania z tego webinaru

08.05.2025

Intencja zakupowa użytkownika w Google Ads i Meta Ads. Jak tworzyć skuteczne kampanie i unikać przepalania budżetu?

Zuzanna Kraus - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 35

Zuzanna Kraus
08.05.2025

Problem z wysłaniem maila, czyli najpopularniejsze błędy przy niedostarczonej wiadomości

Robert Ciesielski - Wsparcie Klienta w Niebieski.net

Pomówmy o marketingu odc. 35

robert ciesielski

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top