Alina Lysychkina

Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby podejmować trafne decyzje dla Twojego startupu?

Nagranie z dnia 8 lutego 2024 - Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition

Alina Lysychkina webinar semwaw2
Alina Lysychkina - Head of Growth w adcookie oraz TOP-3% Growth Mentor
Poziom: średnio zaawansowany
Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby podejmować trafne decyzje dla Twojego startupu?

Czy zastanawiałeś się, jak efektywnie zintegrować dane Twojego startupu? W trakcie mojej prezentacji, odkryjemy potężny wpływ łączenia i analizy danych na ocenę zysków startupów oraz przyspieszenie ich wzrostów. W świetle doświadczeń na rynku startupów, przedstawię konkretne przypadki, jak skutecznie wykorzystać dane do identyfikowania trendów, zrozumienia preferencji klientów oraz zoptymalizowania działań marketingowych. Przeanalizujemy narzędzia i techniki, które umożliwiają niemal natychmiastową ocenę wyników kampanii, co pozwoli Ci szybko dostosować strategię do zmieniających się warunków rynkowych. Przygotuj się na praktyczne wskazówki, studia przypadków oraz inspirujące spojrzenie na to, jak dane mogą być kluczowym elementem sukcesu i przyspieszyć rozwój Twojego startupu!

Inne nagrania z tego webinaru

08.02.2024

Consent mode – o co chodzi ze zgodami użytkowników na wykorzystanie plików cookie?

Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup

Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition

dorota kika
22.02.2024

Koszt pominięcia SEO i UX przy tworzeniu strony. Jak uniknąć strat dla Twojego StartUp’u?

Michał Borzyszkowski - Menadżer działu Technical SEO w widoczni

Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby podejmować trafne decyzje dla Twojego startupu?

michal borzyszkowski widoczni

Inne nagrania z kategorii

11.05.2022

Najlepsze strategie remarketingowe dla kampanii w wyszukiwarce (RLSA): o czym warto wiedzieć aby skutecznie je wykorzystać?

Paulina Wiktorska - Specjalista SEM, Owner w wiktorska.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

paulina wiktorska
11.05.2022

Audyt SEO na żywo

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

Krzysztof Marzec
13.04.2022

Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

modrzewskikrzysztof
13.04.2022

Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

tomasz trzoslo devagroup

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top