Alina Lysychkina
Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby podejmować trafne decyzje dla Twojego startupu?
Nagranie z dnia 8 lutego 2024 - Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition

Poziom: średnio zaawansowany
Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby podejmować trafne decyzje dla Twojego startupu?
Czy zastanawiałeś się, jak efektywnie zintegrować dane Twojego startupu? W trakcie mojej prezentacji, odkryjemy potężny wpływ łączenia i analizy danych na ocenę zysków startupów oraz przyspieszenie ich wzrostów. W świetle doświadczeń na rynku startupów, przedstawię konkretne przypadki, jak skutecznie wykorzystać dane do identyfikowania trendów, zrozumienia preferencji klientów oraz zoptymalizowania działań marketingowych. Przeanalizujemy narzędzia i techniki, które umożliwiają niemal natychmiastową ocenę wyników kampanii, co pozwoli Ci szybko dostosować strategię do zmieniających się warunków rynkowych. Przygotuj się na praktyczne wskazówki, studia przypadków oraz inspirujące spojrzenie na to, jak dane mogą być kluczowym elementem sukcesu i przyspieszyć rozwój Twojego startupu!
Inne nagrania z tego webinaru
Consent mode – o co chodzi ze zgodami użytkowników na wykorzystanie plików cookie?
Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup
Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition

Koszt pominięcia SEO i UX przy tworzeniu strony. Jak uniknąć strat dla Twojego StartUp’u?
Michał Borzyszkowski - Menadżer działu Technical SEO w widoczni
Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby podejmować trafne decyzje dla Twojego startupu?

Inne nagrania z kategorii
E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby podejmować trafne decyzje dla Twojego startupu?

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby podejmować trafne decyzje dla Twojego startupu?

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby podejmować trafne decyzje dla Twojego startupu?

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby podejmować trafne decyzje dla Twojego startupu?
